Znalezione wyniki: 44

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-29, 14:39 

Nie u siebie ale u klientów, kup jedną oryginalną cewkę lub pewną używkę i podmieniaj, jak chcesz tanim kosztem to zrobić bo ustawienia i mapy są w porządku. Pozdrawiam

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-28, 17:19 

nie doczytałem jeśli tak to tak jak mówisz, przejrzyj wiązki od gazu jeśli nie pomoże to od benzyny a jeśli nadal będzie problem to stawiam na komputer benzynowy no chyba że jakieś lewe powietrze na 4 cyl. ale to tylko przypuszczenia, niech się wypowiedzą inni
aha jak sprawdzisz wiązki i bedą ok podłóż drugi komputer gazu jeśli nie masz możliwości po odłączeniu kompa gazowego zmostkuj przewody od wtryskiwaczy i zobacz wtedy na benzynie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-28, 19:47 

Staram się człowiekowi jakoś pomóc a Ty się tylko czepiasz więc sam się ogarnij.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-01, 11:55 

RobertGTI napisał(a):
Czy W03 to po prostu W02 na pojedynczy montaż?

Dokładnie tak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-02, 19:31 

Elektronika Optima, Lpgtech, Kme Nevo
wtryskiwacze Barracuda poj. lub Dragon 2x2
reduktor Kme Tur lub Shark
Na takich zestawach będzie śmigać na pewno oczywiście przy prawidłowym montażu.
Jak wybierzesz już sobie firmę z forum to myślę że nie będziesz zawiedziony i każdy założy to w czy jest najlepszy .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-07, 20:37 

Zobacz sobie od spodu wtyczki kabelki jakie dochodzą i połącz:
szary z szaro czarnym
żółty z żółto czarnym
fioletowy z fioletowo czarnym
i niebieski z niebiesko czarnym ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-07, 19:53 

Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał w 100% jeżdżą bez problemu, podstawa dobry montaż i instalacja, polecam
sterownik Optima Nano, Tech 224 do tego Barracuda pojedyncza i reduktor Shark z Turem przy valvetroniku miałem problemy, co prawda nie przy Peugeocie, ale jednak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-11, 17:52 

A ja polecam taki oto zestawik:
- sterownik Optima Nano
-wtryskiwacze Barracuda
-Reduktor Shark dla kompletu lub Tur6
-zbiornik zew. 565 34L
i możesz być pewny że będzie igła.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-12, 06:43 

Zobacz podłączenie TPS, w Boschu masz dwie możliwości, jeśli montażysta wybrał złą tak jak wcześniej napisałem będzie przy delikatnym dodaniu gazu chodzić w cut-off i dlatego silniczek schodzi do 50 kroków miałeś wyłączyć cut-off i sprawdzić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-14, 18:35 

arttu napisał(a):
chyba reduktor zabiera za dużo ciepła ?.


Albo ogranicza przepływ płynu, zależy od reduktora, nie wiadomo jaki teraz masz, dla spokoju wepnij się równolegle.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-18, 09:57 

Ja jestem za tym żeby jak już masz BRC to niech to będzie BRC a nie składanka (nie mówie że to zły pomysł) . Zrób tak jak mówie na orginale (trzymaj się dokładnie instrukcji załączonej do zestawu to nie będzie niespodzianek) lub tak jak mówi przemkowal.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-18, 07:54 

Rozbierz reduktor zobacz czy nie ma wżerów w deklu o ile go w ogóle rozkręcisz, zamawiasz zestaw naprawczy do Geniusa czyścisz wszystko dokładnie składasz do kupy regulujesz ciśnienie i po sprawie ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-18, 15:36 

rafalg131313 napisał(a):
palnik zamontowany pod przepustnicą

rozumiem że tu pojawiła się pomyłka i jest zamontowany nad przepustnicą?
po za tym ostatnio zauważyłem że z Tomasetto jest tak jak trafisz :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-18, 21:07 

Kolego a jaką masz średnice miksera? bo z kompensacją powinno to hulać, musisz tak dobierać średnice miksera żeby silniczek krokowy PWA był ustawiony w granicach 60-80 kroków.
Możesz jeszcze zrobić tak, rurkę z kompensacji reduktora ustaw koło wlotu zasysania powietrza, nie będzię to miało za bardzo wpływu na membranę, ale gasnąć po wyrzuceniu ma luz już nie powinno.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-19, 18:39 

rafalg131313 , Zle mnie chyba zrozumiałeś, masz tak dobrać średnice miksera żeby mieściła się w tych krokach co napisałem, jak już będzie wszystko śmigać możesz zrobić kompensację tjw. a wytłumaczył Ci to dokładnie zasadę działania Darmodziej , dodał bym do tego np. w BMW i VW w którym też się stosowało kompensację żeby mikser był bliżej przepustnicy za przepływomierzem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-28, 09:08 

e39 ma już swoje lata zamów sobie od razu przewody łączące odmę, napewno już są na tyle kruche że możesz tego nie poskładać do kupy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Łączenie
Napisane: 2016-04-27, 16:57 

Odwrotnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-27, 15:14 

Po pierwsze to po przełączeniu na gaz polej wtryskiwacze płynem z ludwikiem i zobacz czy nie puszczają gazu na zewnątrz, po takim wieku wtryskiwacze brc jak nie były jeszcze wymieniane to raczej szmelc ale:
1. BRC stary model, taki sam kolor jak masz
2. Raczej tak ale nie powinno być problemu
3. Przy wężykach masz nakrętki, wykręć je i wtryskiwacz wysuwasz może być ciężko to puknij od dołu tylko uważaj na gwint
4. I tak będzi rozebrana to czemu nie
5. Zawsze lepiej sprawdzić ale myśle że nie powinno być żle
6. Jak wtryski będą na wierzchu to będziesz widział tłoczek zamocz je w płynie i podawaj impulsy jak wyjaśnił wyżej plecho1

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-06, 21:00 

Zrób tak jak mówię, obciążenie na wolnych ma być takie żeby sonda zaczeła pracować, na gazie chodzi bo jest za bogato lub ubogo a powinno być teraz tak samo żle jak na benzynie :)
Albo jak chcesz bez obciążeń na wolnych obrotach, to zobacz czy po przełączeniu na benzyne jest bogato czy za ubogo, jak ubogo to ustawiaj gazem coraz ubożej żeby nie złapał błedu sondy patrz na integrator i tak jak wcześniej pisałem rób tak do momentu aż po przełączeniu na benzyne zacznie sonda śmigać :)
Błąd sondy łapie dlatego że integrator dochodzi do końca +15 lub -15 i nic się nie dzieje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-07, 19:54 

Może na przeglądzie zrobili korektę, bo sie mapy rozjechały a one po prostu zebrały się w innych warunkach i dlatego takie cuda się teraz dzieją.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-08, 18:33 

Jeśli jest dobrze to tak zostaw i nie włączaj adaptacji bo morze namieszać, po za tym co jakiś czas obserwuj co się dzieje z mapami.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-16, 06:23 

Jeśli chodzi o połączenie bluetooth z Optima Nano, to jeszcze nie działa :(

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-18, 07:07 

Jeśli takie same były na benzynie, to jest OK

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-18, 08:11 

dokładnie, zapisz ustawienia ale adaptacje ja bym wyłączył bo zmienią się warunki np. pogodowe i adaptacja namiesza, masz ustawione OK i tak zostaw, tylko od czasu do czasu sprawdż czy się nic nie rozjechało

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-19, 06:54 


moim zdaniem wtryskiwacze spuchły po wlaniu jakiegoś cudownego gazu. Nieważne czy Barracuda, czy Keihin, BRC czy Dragon. Zabić da się każdego...przez 1500 km może się zdarzyć wszystko, nawet samochód da się przeznaczyć do kasacji, czego nikomu nie życzę

Ja się przychylam do tego co wyżej napisał KMS , a przez wtryskiwacze nie ma się od razu co zrażać do całego systemu lpgtech bo równie dobrze może być z barracudami i co wtedy ;)
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 44 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO