Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-03-09, 14:44
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-03-12, 13:10
|
|
|
Na kupnie części na własną rękę niewiele zaoszczędzisz. Gra nie warta świeczki ogólnie. Bo co z wszystkimi śrubkami, blaszkami, itp?! Też to zapewnisz gazownikowi?
Montaż - około 1000 zł pewnie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-03-15, 19:04
|
|
|
Ja mam taki kabel z 2 wtyczkami (nr 1 i nr 7) i jakość jest na prawdę OK :) Dodatkowo ten Twój kabel w aukcji ma napisane "płyta ze sterownikami niezbędnymi do zainstalowania i uruchomienia urządzenia", a ten mój plug&play (przynajmniej na Windows 7), więc to też świadczy in plus na jego korzyść :)
Może dla profesjonalnych gazowników to nie są kable najwyższej jakości, ale dla takich Kowalskich (bez obrazy jak Cię akurat tym obrażam :) ), to ten kabel na pewno wystarczy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-04-23, 10:31
|
|
|
Pojeździj trochę więcej - na benzynie i gazie. Przy podobnych warunkach klimatycznych i obciążenia silnika. Nie ma wystarczającej ilości zebranych punktów. Mnożnika także brak. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-10, 11:31
|
|
|
http://www.tdt.pl/jednostka-inspekcyjna-tdt/zbiorniki-stanowiace-wyposazenie-pojazdow-samochodowych-lpgcnglng/duplikat-poswiadczen-zbiornikow-lpg.html O ile butla ma mniej niż 10 lat. Bo jak więcej, to jej legalizacja będzie bardziej kłopotliwa i wtedy lepiej wymienić na nową do której dostaniemy od razu odpowiednie papiery. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-10, 11:13
|
|
|
Homologacja na butlę będzie potrzebna. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-13, 20:18
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-14, 08:20
|
|
|
PPM dodaj sobie żółte kropki na linii mnożnika.
Kropkę przy 8.8 ms opuść o 2 kliknięcia w dól. Nie wiem, czy jak dasz przy 11.5 ms kropkę to pociągnie cały wykres. Tam sporo trzeba opuścić.
Potem czyścisz obie mapki i postępujesz zgodnie z instrukcją strojenia ze STAGa. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-22, 13:53
|
|
|
Składaki - czyli każdy osprzęt dobierany oddzielnie. Składaki to niekoniecznie "używki". "Gotowcami" są m.in. BRC, Landi Renzo
Stag ( http://www.ac.com.pl ) - komputer gazowy. Taki jak TECH i inne. Linia BEST jest najlepsza, ale raczej do takiego auta trochę zbędna ;) Linia ze Stag 4+ w zupełności wystarczy.
Graty jakie zamówisz to jedno, ale ważniejsze jest aby to dobrze założyli i wystroili. Nawet jak kupisz najdroższe podzespoły, a będzie spartolona robota to taką instalacje o kant tyłka można roztrzaskać, bo nie będzie spełniać swojej roli. Ale jeśli faktycznie stosują się do http://www.multiserwis.mielec.pl/zasady-montazu to raczej będą to kumaci fachowcy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-06-04, 20:10
|
|
|
mechanik: ale one są do większych silników i kosztują 400 zł a i tak wytrzymaja tyle co valtek'i Chyba wychodzi, że jako klient masz większą wiedzę od tego gazownika :D Jeśli dalej takie rzeczy chce opowiadać, to lepiej nie mieć z nim za wiele do czynienia, bo tylko zrani Twoje auto. Podaj jego stronę www - może ma galerię, to sobie podpatrzymy jak zakłada :]
Zobacz na moje auto w profilu - silnik właściwie ten sam co u Ciebie i ani przez chwilę nie wahałem się z wyborem Hanek. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-06-19, 14:33
|
|
|
Mapy aż za idealnie pokryte - sonda pewnie wykitowała, albo jest niepodłączona? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-06-28, 15:55
|
|
|
1. pewnie czujnik na wielozaworze padł. 2. czy sprawa z tym duszeniem dzieje się tylko na zimnym silniku? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-02, 21:12
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-09, 14:45
|
|
|
Miernik jak nie w aucie, to w stu innych rzeczach w domu ci się przyda :)
Tych najtańszych multimetrów nie polecam - jednorazówki. Kup sobie taki http://allegro.pl/miernik-cyfrowy-dt9205a-przewody-pomiarowe-i2455235662.html i będziesz zadowolony.
Dostajesz się do pompy paliwa - jest po siedzeniem tylnej kanapy. Nie wiem, czy Marek_07 dostarcza jakieś how to, ale posiłkując się schematem konkurencji http://www.ac.com.pl/public/pubonline/download/PL-FLE_P%20instrukcja.pdf pewnie montujesz względem schematu nr 1. Na złączu pompy paliwa są wytłoczone numerki, więc bez problemu można zlokalizować nr kabelka który przeciąć. Ściągasz trochę izolację z kabelka nr 3, przykładasz jedną igłę miernika, druga do karoserii. Kolega przekręca stacyjkę, jak pojawi się napięcie po stacyjce to jesteś w domu :) Reszta wg. schematu.
Mi to zajęło może z 1 godz (razem z odkurzaniem tylnej kanapy, skoro ją wyciągnąłem już :D). Koledzy pewnie poleca lutowanie, ale ja jakiś minimalny wyciek PB mam, więc wolałem nie zbliżać się z ogniem/gorącem do tego elementu. W najmniejsze kostki do elektryki wsadziłem kable, zaizolowałem taśmą do izolacji i wuala :) jeżdżę od pół roku z tym ustrojstwem i spisuje się nieźle.
I kosztowało mnie to 77 zł (emulator), a gazownicy chcą ~150 zł (ze sprzętem) za to. Satysfakcja z wykonania tego niepoliczalna :] |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-11, 14:09
|
|
|
Reduktor to w ogóle za słaby jest. On do max 90KM się nadaje. Dlatego też przerzuca na PB przy większym obciążeniu.
Co to za filtr FL ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-16, 14:22
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-16, 12:26
|
|
|
Staga/lpgtech jest przede wszystkim łatwiej serwisować. Łatwiej i taniej  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-07-17, 11:55
|
|
|
Najpierw ustawiasz mnożnik - jeżdżąc raz na benzynie, raz na gazie (w takich samych warunkach "butowania", termicznych na drodze, itd). Jak już mnożnik będzie okey, to włączasz ISA2, postępujesz zgodnie z instrukcją odnośnie jej pikania i ona wprowadzi dodatkowe korekty po obrotach. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-05-26, 20:28
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-08-01, 11:25
|
|
|
Ten co masz. Zmień po prostu ustawienie rodzaju czujnika w programie. Fizycznie nic nie musisz zmieniać. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-08-29, 19:52
|
|
|
A "dobra cena" to dla Ciebie jaka?
50 zł - http://www.phjacus.pl/214-Przelacznik-centralka-AC-STAG-300-400-LED-ISA2-Plus-Premium-p869.html 52 zł - http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/676/ac_led300400.html 54 zł - http://www.drypa.pl/produkt4896_CENTRALKI_-_Do_sekwencji_-__-_STAG_LED-300_400B_Centralka-Przelacznik_.html |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-09-03, 09:32
|
|
|
Butla w koło - 600/200 (42l stako) wejdzie. Podłoga minimalnie (5-10mm pójdzie w górę) Dokręcany wlew koło PB - da radę, choć mało miejsca tam jest.
Załóż od razu emulator poziomu paliwa (ten od AC jest ok), bo inaczej poziom PB będzie ci znikać jeżdżąc na LPG, a baaardzo rzadko to się zeruje. Emulator u gazowników - 150 zł (z montażem), samemu ~77 zł :) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-09-12, 16:31
|
|
|
I przeprowadzić geometrię kół, aby na przyszłość uniknąć takich problemów. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-09-26, 20:23
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
BlueMan |
Napisane: 2012-10-07, 19:57
|
|
|
Narazie nie zamierzam kupować, ale w przyszłości na pewno. I też zastanawiałem się nad tym wyborem. Spawam raczej raz na ruski rok, ale jednak przydaje się ten sprzęt.
Czy tym MIGiem bezbutlowym da radę pospawać chrom? Elementy układu wydechowego, itp. Tym z butlą da radę i dobrze to wychodzi. |
|
 |
|