Znalezione wyniki: 60

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-21, 14:30 

http://www.viamichelin.com
Nie wgłębiałem się we wszystkie opcje, ale na pewno pokazuje ile po autostradzie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-04, 08:09 

+12V po stacyjce, to ma być po prostu "15". Czyli po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu pojawia się napięcie i znika dopiero po wyłączeniu zapłonu. Nie zanika podczas pracy rozrusznika, etc.
Wtedy FLE-P będzie działał.
Możesz też podłączyć pod zasilanie pompy paliwa, ale kasowanie "oszustwa" na wyświetlaczu nastąpi wyłącznie jeśli uruchomisz samochód zanim wyłączy się pompa paliwa wstępnie nabijająca ciśnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-04, 18:05 


Czy po wyjęciu sterownik jakieś logi się zapisują w nim?

nie
Sterownik wyjmuje się na podpiętym czy odłączonym akumulatorze?

wyjmij bezpieczniki, wystarczy
Pewnie log "za niskie napięcie", ale czy coś więcej?

plus reset map
No i czy po kliknięciu na przycisk B/G i przestawieniu na B, sterownik rejestruje czas pracy (na benzynie?),

tak
czy czas pracy na benzynie rejestrowany jest tylko na zimnym silniku jak pracuje na PB i czeka na temperaturę przejścia?

też

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-03, 22:57 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-12, 20:40 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-12, 20:36 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 21:13 

Z ciśnieniem niżej nie zjedziesz ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 21:18 

spoko alaska zejdzie, ale poniżej 1bara może być mniej stabilna.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 21:25 

zasadniczo nieźle ale w tym aucie najlepiej przejechać się ze skanerem obd

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 23:49 

Pewnie potrzebna korekta po obrotach. No i w tym sofcie koniecznie po temperaturze niestety.

Ciśnienie koniecznie w dół, przy tej mocy na spokojnie można dać 0,8bara a ostatnio udało mi się wypuścić auto na 0,67 czy jakoś tak (bo niżej się nie dało, a hanka czarna i tak była za duża) ;)
Spada sobie wtedy nawet do 0,48 afr się zgadza.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-16, 12:52 

Ja bym ustawił ciśnienie 0,8 na reduktorze a w programie po kalibracji robocze na powiedzmy 0,74.
Chociaż to na początek, bo możliwe, że jeszcze poleci w dół.

Tak jak chłopaki pisali, korekty takie jak na PB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-16, 09:49 

BlueMan ,
zejdź z ciśnieniem. robocze ustaw takie jakie ci wyjdzie po zejściu, minimalne zmiejsz tak o połowę. w naszym przypadku ma to mniejsze znaczenie bo i tak sprawdzamy co jakiś czas co się dzieje w instalacji.
wykasuj mapki i zbierz to jeszcze raz.
chcesz to rozgrzej auto i zapuść autokalibrację a jak nie chcesz to bez autokalibracji.
po prostu zbierz mapki ustaw mnożnik i korkety.
i gotowe. jak do reduktora masz dojście to zejście z cisnienia (odkręcasz śrubkę) trwa 15 sekund.
patrz abyś nie zlazł za dużo.
jak masz skaner to sobie korekty od ciśnie ustaw od razu.

dla ułatwienia zapuszczam autokalibrację bo się wtedy wszystko czyści ładnie, mapy, korkety po obr i temp i ciśnieniu. i nie musze tego ręcznie robić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 17:48 

Błędy Windows z 5-ką oznaczają odmowę dostępu czyli może być że zapora ci jakaś trzyma ew plik sterownika uszkodzony.
Sprawdz czy na samym kablu wyskoczy ci ten błąd czy pojawi się że brak sterownika gazu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 16:44 

Szukał bym winy po stronie twojego komputera. Może konflikt sprzętowy lub złe ustawienia portu. Przywróć je do domyślnych.
To są tylko moje domysły , Bo nie podałeś jakiego kabla używasz itd.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 20:22 

BlueMan napisał(a):
Jest/Masz gdzieś spis wszystkich błędów? Dokumentacja nic o tym nie mówi.

Troszkę ze szkoły zostało w głowie ale w necie na ewno coś jest np. http://forum.dzikie.net/index.php?action=show_temat&id=11035

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-08, 09:34 


Wychodzi tutaj potrzeba korekt po temp. reduktora?

Ja u siebie nie zrezygnowałem z tej korekty pomimo tego, że sterownik dostał dostęp do korekt po temperaturze.
Dalej uzywam dodatkowego termistora na reduktorze wpiętego w szereg z tym od gazu.
Jedynie nowe programowanie wymusiło zmniejszenie jego zakresu działania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-08, 09:41 

BlueMan napisał(a):
U mnie czasy wtrysków są normalne, ale LTFT przez pierwsze 100 metrów osiąga +25%, potem systematycznie spada do wartości bliskiej +0%.

Ale jak masz korekty +25% to masz za ubogo a nie za bogato.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-27, 20:59 

możesz rozgrzać samochód na PB wyłączy na 30 min aby wtryski się rozgrzały od silnika i ponowne uruchomienie na LPG z podglądem korekt

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-06, 18:47 

Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w Vectrze bardzo łatwo jest wymienić sprężyny, nie trzeba specjalistycznego sprzętu prócz ściągacza do sprężyn. Na lewarku możesz spokojnie pracować. Najlepiej podnieść cały przód i postawić na jakichś kobyłkach, wtedy stabilizator nie pręży. Ja mając do dyspozycji klucz pneumatyczny i zwykly lewarek to myślę, że góra 40 min na obie strony. A ręcznie, grzechotką to myślę, że z pół godziny wiecej. Za pierwszym razem na pewno długo Ci to zejdzie, każdy kolejny będzie krótszy :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-06, 19:53 

pudeleQ napisał(a):
Na lewarku możesz spokojnie pracować.



Podstawowa zasada pracy przy samochodzie - lewarek służy tylko do chwilowego podnoszenia.

ZAWSZE nalezy podstawiać kobyłki.

Wyjątek - wymiana koła w trasie, ale wtedy dobrze jest zdjęte koło położyć pod próg do czasu aż założy się nowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-12, 10:35 

http://www.prinsczyszczenie.pl/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-18, 08:35 

Sprawdź czujnik temp silnika, powietrza, jak zmieni swoją wartość to podobne objawy będą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-19, 18:39 

Zweryfikuj luzy zaworowe.
Miałem kiedyś takie objawy, co prawda w Tico, ale dopiero regulacja luzów zaworowych załatwiła sprawę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-25, 10:00 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-06, 12:29 

BlueMan, no to proszę - masz 5GB ode mnie :-)
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 60 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO