Znalezione wyniki: 63

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-28, 20:56 

tech 204, hany zielone lub barracudy bez dysz do tego kme silver lub ac r01 i będziesz bardzo zadowolony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-21, 10:50 

ja mam taki za połowę tej kwoty do odkręcania nakrętek górnego mocowania amorków w sam raz, do kół bywa różnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-10, 10:00 


Konserwację pewnie poprawię, ale chcę poczekać do końca gwarancji podstawowej, żeby nie mieć potem problemów jak by wyszła jakaś grubsza sprawa.


bez obaw parę nowych skód zabezpieczałem ze spodu (gwarancja pewnie jak vw) i nie czepiali się na przeglądach, zresztą z tego co wiem gwarancja nie obejmuje płyty podłogowej. Ale to najlepiej doczytaj w warunkach gwarancji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-22, 21:01 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-22, 19:15 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-06, 21:01 

gvanderc napisał(a):
Akurat to 214 i 204 mają identyczną obudowę, różnią się wg producenta procesorem na korzyść 214, tylko czy mi jest potrzebny wydajniejszy w moim samochodzie?


różnią się trochę, ale bierz pierwszy lepszy bo nie będzie to miało żadnego znaczenia. Ja miałem do czynienia z 204 i 214 i dla mnie ryba.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-13, 06:29 

tech 204, kme silver/ac r01 i hanka zielona, silnik nie jest specjalnie wymagający.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-19, 07:41 

tech 204, barracuda, alaska :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-07, 20:03 

Vectra c normalna jazda silnik z18xe przebieg według ecu 180tyś licznikowo 160tyś realnie nie mam pojęcia, olej 5w40 ubytków od wymiany do wymiany brak. Podczas jazdy autostradą i obciążeniem potrafi ubyć z 2-3mm na bagnecie. Generalnie jak się nie piłuje i silnik nie przeleciał gigant przebiegu i nie jest to wytwór z poprzedniej epoki to raczej nie ma nadmiernego spalania oleju.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-05, 21:04 

Odpuść sobie krajówki będą bardziej skorodowane niż importowane. Poszukaj czegoś na mobile.de i zamontuj potem gaz oddzielnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-07, 20:10 

MarcinSz napisał(a):


stary dobry golfik, zobaczyć warto bo po zdjęciach wiele się nie powie, poza tym, że ktoś miał fantazję podając taki przebieg.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-07, 20:09 

MarcinSz napisał(a):


ruda jeszcze gorsza niż na fotkach zjada ją pewnie ze spodu, szkoda na to auto czasu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-28, 20:19 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-12, 20:50 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-18, 10:45 

kampap napisał(a):
Czy użytkownicy wtryskiwaczy hana nie mieli takiego problemu?


ja się na hanie przejechałem (30tyś i zgon) a barracudy już w jednym aucie nalatały 80tyś i jest ok. Więc bierz barracudy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-09, 06:32 

zorkadar napisał(a):
reduktor jaki proponujesz?


kme silver lub tur i będziesz zadowolony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-10, 13:45 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-17, 07:27 

hmm ostatnio widziałem polifta lagunę z automatem i tak sobie o niej pomyślałem, a znajomy mechanik powiedział do mnie, nie maż już dość kłopotów, po co Ci kolejne? Nie drążyłem tematu bo wiem, że jak on czegoś nie polecam to coś w tym musi być. Jeśli chodzi o laguny to najlepiej brać polifta 2.0 ale ze skrzynią manualną to najbezpieczniejszy wybór. Do gazu każdy występujący w tych modelach się nadaje oprócz 2.0 IDE zwróć uwagę czy to nie jest ten silnik, uchodzi za wybitny bubel i szybko renault go wycofało.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-21, 19:08 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-25, 09:57 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-01, 07:45 

cokolwiek z silnikiem 1.9TDI AHU 90KM

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-02, 20:34 

Marek_07 napisał(a):
zresetowania ecu, ale grozi to ponoć problemami z immo).


trza na nowo kluczyk dodać :) opcom czasami ogarnia a czasami nie....
u mnie opcom korekty pokazywał zgodnie z tym co pokazywał elem więc dziwna sytuacja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-30, 11:47 

sterownik tech 304,wtryski barracuda, reduktor kme tur i będziesz zadowolony. Nie daj sobie wcisnąć valteka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Auto pod gaz.
Napisane: 2014-06-12, 20:26 

odpuściłbym sobie silnik 1.6 w astrze III na rzecz z18xe 1.8 125km hydraulicznie kasowanie luzu w 1.6 do regulacji zaworów trzeba doktorat napisać. Skoda, fiat zero zastrzeżeń jeśli chodzi o instalacje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-23, 07:47 

hmm ja alaskę (bo nie było nic innego pod ręką) wepchnąłem do 1.6 który teoretycznie ma 101KM czy jakoś tak i daje radę już jakiś czas. Do 130KM to bym nie ryzykował, nie ma co dramatyzować.
Strona 2 z 3 [ Znalezione wyniki: 63 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO