Znalezione wyniki: 129

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-30, 22:25 

szerokopasmówki montowano głównie w autach z OBD2 więc dziwne by ta toyota z 2000r takową miała :P

sprawdź czy nie masz zwarcia na przewodach grzałki i sygnału
oraz jakie jest napięcie na masie (biały) bo może się okazać że jest to masa o przesuniętym potencjale własnie o 3V

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 22:33 

na marginesie mazdowskie silniki z rodziny K nie potrzebują zubożenia mazdy :P

do tych silników potrzebne są dobre komponenty i elektronika z korektami po RPM oraz kogoś ogarniętego kto potrafi to wystroić po AFR

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-27, 09:21 

ostatnio przy tych mrozach dość sporo mapsensorów wysiadało :/ chodź by w zeszłym tygodni 2 wymieniałem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 12:25 

mapa zaczyna się zbierać po przekroczeniu 80stopni parownika a z tego co pamiętam to przestają ją rejestrować poniżej 59stopni

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-09, 16:17 

źle podpięta elektronika od gazu
a dokładniej plus po zapłonie podpięty pod zasilanie wtryskiwaczy lub pod cewkę (zasilanie ginie po pewnym czasie od wyłączenia zapłonu)
kontrolki na wskaźniku pewnie jeszcze jakiś czas świecą jak zgasisz auto ??

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 22:19 

Zaktualizuj sterownik, zmień ustawienia wtrysku na hana green, reduktor do wywalenia, bo będzie bomba z chłodnicy. Mapki po samej autokalibracji do ustawienia od nowa na trasie! Proponuję Ci podjechać do mzloty, ogarnie Ci to na afr

w sofcie 6,7 nie było hana green.

kalibrację to zrobił automat a nie gazownik :/
i jak na razie jest fatalnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-04, 17:37 

roboform550, zmień w poprzednim poście "korekta po obrotach" na "korekta po temp gazu"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2010-09-27, 21:54 

jak nazwa wskazuje to biega o czujnik położenia przepustnicy :) teraz tylko miernik w dłoń znaleźć przewód sygnałowy i podpiąć go pod instalacje :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 10:34 

czy mi się wydaje czy sonda oscyluje powyżej 1 V tylko na PB a na LPG poniżej 1V ??

z tego co widzę to den sam dylemat jest odnośnie zasilania staga bo masz 13,85V na PB i 13,07V na LPG :P
więc masz coś nie tak z masa Staga :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-23, 23:13 

w OL korekty ci już nic nie powiedzą więc strojenie po AFR bądź na hamowni to jedyne sensowne rozwiązanie

zwykłe strojenie OL to jak szukanie igły w stogu siana i nigdy nie wiadomo czy jest optymalnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-27, 12:03 

wystarczy że AFR będzie 14,3 bądź 14 sonda cyrkonowa bądź tytanowa pokarze bogato chodź za bogato nie będzie :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 19:05 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-08, 13:49 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-28, 16:49 

Valtek typ 34 od razu odpada bo wyrobi max 135KM z 4 garów
Regi chyba tęż nie grzeszą wydajnością
AC W01 to prawie to samo co Valdki typ 30 :P
MJ wyrobią bez problemu mocowo ale nie wiadomo jak długo pożyją

Ps Valtek typ 34 to prawie ten sam przedział co Hana 2000 więc nad czym się tu zastanawiać

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-29, 16:06 

można regulować tradycyjnie ale wiadomo przy ustawieniu na hamowni będziesz miał najlepsze rezultaty :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-28, 22:25 

cewki są 4 ale sterowane w systemie wasted spark czyli parami.
Stag dobrze odczytuje obroty więc nic nie zmieniaj

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-29, 20:00 

wiele parowników 2 gen nie wyrabia na wysokich obrotach i może robić się ubogo stąd takie teorie :)
poza tym jak jeździsz dynamicznie i zmieniasz bieg powiedzmy przy 6500 RPM skoki obrotów powodują że mikser nie jest w stanie podać stabilnej mieszanki do kolektora przez co jest zwiększone ryzyko chwilowego zubożenia na którymś cylindrze i wystrzału

pod tym względem BLOS dużo szybciej potrafi się dostosować do gwałtownych zmian i utrzymać w miarę stabilną mieszankę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-30, 09:08 

raczej będą za duże :P lepiej by się sprawowały niebieskie
no chyba że puścisz je na niskim ciśnieniu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-31, 08:48 

a co chcesz ustawiać jak już masz ciśnienie 1,3 bar :P
by zejść z mnożnikiem i czasami wtrysku trzeba rozwiercić dysze wtryskiwaczy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 08:44 

z tego co widzę na mapie to chyba 2,2 ms benzynowe, ja bym celował tak by gazowe miały o 1ms więcej czyli w 3,2ms

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 08:38 

a jakie są czasy wtrysku na wolnych dla wtryskiwaczy benzynowych i LPG

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 09:00 

regulacja na mnożnik jest trochę myląca :/ mi się lepiej reguluje na max czasy wtrysku czyli tak by czasy się zrównały na benzynce i LPG oczywiście przy tym samym AFR :) a wtedy nie zawsze mnożnik jest równy 1 bo to zależy jeszcze od innych algorytmów :)

w tym przypadku podejrzewam że trzeba będzie celować w czas wtrysku LPG na poziomie 2,9ms do 3,1 ms

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 07:54 

zamieniona kolejność wtryskiwaczy, może być jeszcze uszkodzona sonda lambda
a tak na marginesie poco ci auto adaptacja :P adaptacje robi się na trasie ustawiając mnożnik tak by mapy były pokryte, robiąc samą auto adaptację nigdy nie uzyskasz niskiego spalania

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-31, 16:45 

a jakie ciśnienie masz ustawione w programie ?? :)

poza tym trzeba jeszcze uwzględnić wewnętrzne korekty po Temp i ciśnieniu gazu :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-05, 14:37 

jeśli nie masz jak zbadać wydatku wtrysku to niema co nawet się bawić ta zakładką :)

mnożnik ustawia się podczas auto kalibracji ale to nie wszystko, bo jeszcze trzeba zabrać mapę paliwa i mapę LPG podczas jazdy i dostroić tak mnożnik by mapy sie możliwie jak najlepiej pokrywały :)
Strona 1 z 6 [ Znalezione wyniki: 129 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO