Znalezione wyniki: 119

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-12, 09:26 

A jak można sprawdzić czy się wkręci nie wykręcając?
Bo dokręciłem tak, że się nie "przekręciła", więc chyba trzyma.

To jeżeli obawiasz się wykręcania i kombinowania z klejem, kup może po prostu silikon
i obsilikonuj grubo na wkręconej. Nie jest to profesjonalne i trąci "drut teamem", ale powinno być skuteczne. Mi na Mazurach, latem w tym roku silnik przestał ciągnąć, wolne wskoczyły na ponad 2k.
Diagnoza wykazała wypadnięcie (sic!) wkrętki. Silikon zakupiony na najbliższej stacji benzynowej załatwił sprawę skutecznie. Trzymało by pewnie dalej, ale wymieniłem instalację gazową (i kolektor) :).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW 528i
Napisane: 2014-12-09, 20:36 

Nie znam poszlak pozwalających obalić twierdzenie, że to BMW ma wtrysk bezpośredni. Nie znam również możliwości gazowania silników BMW DI.

Co do Audi, to do A6 z motorem 3.2 o kodzie AUK jest dostępny zestaw Prinsa VSI-DI czyli klasyczna sekwencja z dotryskiem benzyny (a la Stag 400DPI).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-30, 11:12 

Ze zdejmowaniem kolektora :)

volvo-s40-2003-122km-by-klinikalpg-pl-t29208.html

Pozdrawiam
Michał

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-22, 21:37 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-01, 20:25 

Mimo wszystko sprawdzałbym szczelność dolotu.
Wkrętki, wężyki, opaski ...
Dociśnięcie/dokręcenie listwy paliwowej itd.

Coś nie wydaje mi się aby w 170KM n/a był czujnik cisnienia paliwa, który trzeba by emulować. To raczej domena 2.5T i późniejszych roczników.
Zresztą wystarczy spojrzeć czy jest czujnik:). Takie plastikowe cuś:) na końcu listwy od strony rozrządu.

Aha na matthewsvolvosite znalazłem jeszcze przypadek, że taki efekt dawały przyszczypane przewody cewek.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:19 

Sterownik jest bardzo dobry, wtryskiwacze nie, a o reduktorze nic nie wiemy, o montażu też nie. Podeślij może zdjęcia instalacji, a przede wszystkim uzupełnij profil o lokalizacją - będzie wiadomo kto kompetentnie pomoże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-31, 07:56 

fassi1 napisał(a):

Pytanie czy ten emulator FPE-V zadziała z Techem?




Zadziała. Sprawdziliśmy to doświadczalnie :)


--
Michał
KlinikaLPG.PL

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-31, 20:49 

Trudno powiedzieć. Jak widzisz zdania są podzielone. Chodzi o ten reduktor:
http://ujeb.se/MaF
Reduktor nie ma wtryskiwaczy:)
Instalacje Prins dostarczane są z najlepszymi wtryskiwaczami
http://ujeb.se/RNp
które można założyć do (prawie:) dowolnie skomponowanej instalacji.
(ale to już powinieneś wiedzieć z wcześniejszych postów).
Silnik Twojego auta 315/8 = ~40KM/cyl nie stawia wtryskiwaczom ekstraordynaryjnych problemów.

Pozdrawiam
Michał
PS Jedyny instalator jaki pochwalił się tutaj montażem Prinsa
http://lpg-forum.pl/post113833.html
w V8 XC90 to
http://lpg-forum.pl/damian-u1281.html
On jest tutaj zastępcą Boga :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-04, 23:07 

Jaszczomp napisał(a):
bdb napisał(a):
np. firma AMF Tomasz Jermołaj


Dziś z nimi rozmawiałem, przez telefon rzeczowy człowiek.
Miałeś może z nimi do czynienia, albo znasz kogoś, kto miał?


Też polecam AMF. W szczególności w temacie tego auta.

Pozdrawiam
Michał
klinikaLPG.pl

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mazda Premacy
Napisane: 2014-01-05, 22:13 

Skontaktuj się z użytkownikiem Vicia
vicia-u8485.html
Człowiek ogrania KME.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-19, 22:49 

Patrzaj na czasy wtryskiwaczy i lambdę przy przejściu. Czasem "wszystkie jednocześnie" i empirycznie ustalone "nakładanie paliw" dają dużo lepsze rezultaty niż "kolejno".
Pozdrawiam
Michał
klinikaLPG.pl

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: 1.2 i-DSI 78KM
Napisane: 2014-01-31, 22:52 

Adam Rogowski napisał(a):
Szymon dobrze pisze,zadzwoń do chłopaków z Kliniki i się dogaduj,przed montażem kup sobie w ASO uszczelkę pod kolektor tą metalową oraz oringi kolektora plastikowego.

Słuszna uwaga! Ani w IC ani w AP niedostępne...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-13, 11:57 

Tahoe z podobnym motorem (5,3 ~325KM) puściliśmy na Dragonach@3mm.
AFM chyba nie da się zaemulować albo (nie-tylko) my nie potrafimy. Zatem przelew
albo dotrysk benzyny, którego Tech nie ma.
Imho Barracuda może nie wydać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-31, 21:50 

Alaska w aucie dziecka - Madzia 323 (~88?KM) przy pedale w metalu i chłodnym powietrzu generowała spadki powyżej ,3 bara i przełączeniem na benzynę.
Zrobiliśmy kiedyś eksperyment w 114KM Volvo 740 i też nie dawała rady. Może nie umiem montować? Ale trzymam się wytycznych AC i nie zakładam do aut mocniejszych niż 90KM.
Do 110KM możesz próbować z dobrym skutkiem wszystkiego :). Tur, Silver, ACR-01, Zavolak, Shark. Od strony technicznej nie istnieje raczej pojęcie "za mocnego" (zbyt wydajnego) reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-12, 12:13 

Nie bez powodu!
Jeszcze tylko zamienić Staga na Techa 224 i będzie bardzo dobrze :)
(Żarcik. Jak gazownik bardziej lubi Staga to też jest bardzo dobrze)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-17, 14:41 

hany niebieskie raczej za mocne, zielone powinny być OK, ewentualnie hany złote lub barracudy bo tam możesz manewrować dyszami

a najlepiej matrixy bo to fullgrupa i wymaga szybkich wtrysków

Marcin, własnie dlatego, że fullgrupa to lepiej niebieskie, a konkretnie Barracudy :) 130l/min. Ja do czasu testowania WGS jeździłem na Hanie niebieskiej, którą wybrałem za poradą Piotra_K , którego 740 B230FT jeździła wówczas na zielonych, i dawała radę, ale rekomendował mi własnie niebieskie. Auto naszego zaprzyjaźnionego naprawiacza Volvo (naprawavolvo.pl) wprawdzie z MBC@,65 bara chyba jeździło na niebieskich do póki nie zaczęły się puszczać, a ostatnio właśnie założył Baraki BF.

@jubart
Nie powinno być trudno :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-02, 05:44 

Słusznie! Albo może być też np 3. I oczywiście w niczym nie przeszkadza, ale to zdawało mi się oczywiste.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-19, 20:14 

Druid napisał(a):
Mikaell Poczytałem trochę i widzę, że lubisz volva. Jak byś sam miał montować to co wrzuciłbyś pod maskę?

Tech 224 alt Stag300 ISA2
ACR01 / shark 1200
Barracuda/Dragon

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-24, 22:34 

Nasza propozycja to jednak zapodanie Barakudek i zobaczenie co się dzieje.
Acz oczywiście wcześniej ustalenie, czy redek/emulatory działają.

Barracuda to "Prins Silver Line" :)
To działa. Choć nie twierdzę, że tak napewno będzie w tym przypadku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-24, 23:11 

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Emulator jest układem niezależnym od instalacji gazowej.
Zrobiliśmy trzy takie auta. 2 X Prins VSI, 1 X Lpgtech.
2 x emulator Stag FPE-V, raz przelew.
V8 Yamahy najpierw było na liście silników obsługiwanych przez FPE-V, ale w nowszych wersjach zniknęło.
Czyli albo trzeba "umić":) podłączyć emulator, albo faktycznie trzeba zrobić przelew.
Przelew w XC90 robi się bardzo fajnie, ale trzeba uważnie obejrzeć przebieg rurek paliwowych. Szczegóły na mail/tel.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-25, 09:36 

Tak. Jest dostępny inny emulator - programowalny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-02, 18:55 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-24, 23:56 


na pierwszej przepływce pokazywał chyba 2g/s

I bardzo dobrze. "reguła kciuka" mówi - 1g/s na 1l pojemności silnika.
Istotna stabilność wskazań na wolnych obrotach. Bez klimy +/- 5%.
Ale w Mk I gdzie przepustnica na sznurku raczej istotnie zawór wolnych obrotów - może wystarczy czyszczenie ? + czyszczenie przepustnicy :)....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-30, 13:49 

cosmo-pl
Bardzo dobre życzenia. Bo powodzenie może zostać jak najbardziej osiągnięte :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-30, 22:00 

W Białymstoku odpytywałbym warsztat firmowy Lpgtecha oraz http://amfsc.pl/.
Pozostałe 53 warsztaty pewnie bym odpuścił :)
Strona 1 z 5 [ Znalezione wyniki: 119 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO