Znaleziono więcej niż 1272 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-08, 10:11 

fazibazi napisał(a):
Czyli sruba regulacji od góry?

jak tak musisz to zamontuj mi chodzi że reduktor montowany śrubą regulacyjną z boku tylko nie wylotem wody do dołu .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-08, 16:45 

spadł wężyk od podciśniena lub padł MAP-sensor.

Albo ustawiony valvetronic.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-05, 22:40 

wystarczy zrozumieć że dla nich 10 letnie auto to zużyty k............... a dla wielu kupujących to nówka sztuka nie śmigana.

Teraz do mnie trafiają auta koronawirusowe ,czyli kupione zamiast autobusu i w cenie biletu doprowadź do szczelności i do dojechania tam i z powrotem.

Identycznie jest z instalką prins, na zachodzie przejedzie 10 lat u nas jedno tankowanie zabija instalkę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-08, 23:36 

zaw0orek fajny ,a załozony zgodnie z kierunkiem przepływu jak stary?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-15, 10:00 

Problemem jest zasilanie i jak założysz 1500 to nic się nie stanie tylko sterownik lpg będzie skracał czasy wtrysku ze względu na większe cisnienie, pozostaje kwestia spadków ,czyli wydajnosci tych redków w Twoim aucie. Założysz 1200 to sterownik nie będzie korygował do ciśnienia ale dalej pozostaje kwestia spadków i teoretycznie większy będzie miał zapas ,czyli jak spadnie z tych 1500 do 1200 to będzie ciśnienie nominał jak w Twoim starym ,a może nie spada cisnienie w starym i taka modyfikacja jest nie potrzebna.

Zawsze możesz zmienić sprężynę z 1500 na Twoją z 1200, odwrotnie się nie da.
Osobnym tematem jest czy 1500 zasilany cienką miedzią nie będzie miał spadków większych niż 1200.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-16, 21:53 

fandzolisz napisał(a):
Dlaczego sa rzadko stosowane?


Bo zakłócają pracę auta na pb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-31, 19:40 

Trójniki 16, 19 czy większe stosuje się do węży w danym aucie a nie wg własnego widzimisię.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-30, 10:08 


Wolał bym żeby tylko dolny pasek, czyli na samym gazie

W jaki sposób są odłączane wtryski benzynowe po przełączeniu na gaz ?


Teraz już poważnie , masz wszystko OK w programie widać czasy wtrysku a jak pracują dolne paski to górne są odłączane przez sterownik lpg a widzisz tylko informację jakie są czasy wtryskiwaczy PB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-04, 09:40 

marcintju napisał(a):
, ale wężyki możesz przecież dać krótsze, przynajmniej o połowę.




Bez przesady , do serwisu wtryskiwaczy będzie musiał kolektor zdejmować a teraz zdejmie i założy bez problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-05, 18:14 

Koledzy co chcecie resetować jak padła pompa paliwa, układ zasilania paliwem?

Autor pisze że sonda jest uboga na PB a na gazie jest OK. Naprawić lub rozgrzewać delikatnie na pb i jechać na gazie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-15, 13:21 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-07-05, 22:41 

+ zabezpieczenie przed zwierzątkami a bywają wredne i złośliwe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-07-16, 23:47 


Wrzucę jutro, zrobię :D ogólnie mam te wtryski zamontowane poziomo pod osłoną silnika a w poradniku staga czytałem, żeby montować wtryski dyszami do dołu i zastanawiam się, czy w moim przypadku miałoby to także sens (mniej by się zabrudzaly czy coś).

A czytałeś instrukcję lovato? nie stawiaj w jednym rzędzie tych wtryskiwaczy. w lovato nie ma znaczenia położenie i tak je wczesniej nasz syf gazowy zaj.............. niż zdążą się złórzyć

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-07-17, 00:01 

z podpieraniem się PB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: V8 6.0 360KM
Napisane: 2020-07-22, 10:27 

A ja dwa zavoli N/S

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: V8 6.0 360KM
Napisane: 2020-07-24, 07:42 

gregor0819 napisał(a):
W zavoli o ile dobrze pamiętam to niżej niż 1.4bar nie ustawisz.


W zavoli N zakres regulacji ciśnienia jest 1.0-1.5 , w S od 1.2

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-07-24, 09:21 

grantz89 napisał(a):
Czy istnieje możliwość aby w tym sterowniku były korekty po OBD?

a po co ? w tym aucie nie masz obd to jaki sens jest to robić?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-03, 07:47 

Ja mam w Wyszkowie takie auto i mam okazję go serwisować w gazie i wiesz co jest największym problemem?

Nie gaz!!!!!!! tylko sterowanie silnikiem i dawkowanie paliwem , zużyły się sondy lambda i sam sprawdź czy jesteś w stanie je kupić orginalne, jak je kupisz i cewki zapłonowe to dopiero myśl o gazie w tym aucie, tylko nie łudź się że sondy lambda i cewki zapłonowe się nie zużywają i są wieczne w tym aucie. Następnym problemem jest odkręcenie tych sond !!!
Chcesz to dam Ci kontakt z tym kolegą co ma to auto i się spotkasz i wymienisz doświadczenia co by się nie uczyć na błędch swoich a czyich.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-11, 22:42 

a to już taka cena zaporowa zamówić 19/16/19 i 16/16/16 po dwa?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-12, 07:21 

O oczku masowym nie wspomnę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-21, 22:13 


A po co chcesz schodzić poniżej 80? Uważam, że zakres jest bardzo dobry.




No coś Ty im mniej tym mniej pali!!!! ;)


Ciężko zrozumieć że jak jest dobrany mixer ,dolot, napięcie sprężyny w reduktorze to nie jest ważne ile ma kroków tylko żeby się nie zmieniały podczas pracy na wolnych i pozostałych zakresach pracy silnika z butem w podłodze włącznie . To jest właśnie fenomen !!!! działania śruby na wężu!!!!! że jak było to dobrze dobrane to auta jeździły dziesiątki tys km.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-03, 11:36 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-02, 18:35 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-04, 19:44 

Ja bym sprawdził oczka przy aku, stan zaśniedzienia bezpiecznika, sprawdził bym też oporność cewek w elekrtozaworach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-08, 14:42 


Dalej też nie rozumiem po co zakładać na reduktor z wyjściem gazu fi 12 przewód fi 14




nie rozróżniasz wylotów gazu i pól przekrojów i z tego powodu przepustowości i nic Ci na to nie poradzę , przykro mi, jak jesteś zadowolony z działania instalacji to PO CO TEN TEMAT?


Zmierz fi wewn, wylotu gazu z zavoli i Twoich filtrów, czy trójników, to zrozumiesz dlaczego 14 a nie 12

I w zavoli S jest inny wylot niż w N jak je porównasz to może zrozumiesz dlaczego.

Po trzecie moja koncepcja jest prostsza w wykonaniu niż Twoja
Strona 51 z 51 [ Znaleziono więcej niż 1272 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO