Znaleziono więcej niż 1272 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-11, 22:40 

Jeżeli będzie możliwość po wykręceniu tej wkrętki jej ponowne wkręcenie to ją wykręć posmaruj klejem do gwintów i wkręć i może pozostałe też da radę tak zrobić. Tylko najpierw sprawdż czy będziesz ją mógł wkręcić , bo jak się nie da to lepiej nie ruszaj, podsysanie lewego powietrza przez gwint jest mniejszą szkodą niż przez otwór po wkrętce.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-10-14, 07:31 

Zapchany filtr PB, brudne wtryski pb, za mało wydajna pompa pb, regulator ciśniena paliwa na listwie pb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 11:39 

Tak

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 14:51 

-=Rafal=- napisał(a):
le to wtedy by sie w ogole przelaczal na gaz?

To zależy jak daleko od reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 12:08 

zobacz czy nie wypadl czujnik z reduktora a jest miedzy kolankami wodnymi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-29, 21:54 

Nie mógł ale nawet powinien.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-01, 15:34 

Odpal sobie program staga 150 i al 700 i sam zdecyduj

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Bingo M
Napisane: 2012-03-06, 22:42 

zico napisał(a):
Przecinasz czarny i od strony sondy łączysz z fioletowym a od strony wiązki z szarym.


Przeczytaj to dokładnie kilka razy i bardzo powoli

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Bingo M
Napisane: 2012-03-07, 00:15 

problem napisał(a):
A co to za różnica?


Zaufaj nam, jest różnica przed wtyczką są twarde (od sondy do wtyczki ) przewody stalowe i ich nie polutujesz ,będą ,,zimne luty,,i będą przekłamania w odczycie napięć sondy przez sterownik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-09-23, 11:11 

Źle dobrana instalka i wystrojona :cry:
Jak nowa i na gwarancji to do gwaranta się udać albo fotki instalki ,rozmiary dysz,screny z ustwaień ,pliki osc itp daj na forum to moźe coś poradzimy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 11:27 

dr4 napisał(a):
myślałem nad zavoli s, czyli lepiej co wybrać, oczywiście finanse wchodzą w grę także :).



S pracuje na wyższy ciśnieniu . Jak potrzebne to zmień

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 10:09 

Sonda z wadliwą grzałką jak jest ogrzewana tylko spalinami to taki objaw będzie. Sprawdź stan styków we wtyczkach sond i czy mają zasilanie i masę.

Jeżeli chcesz sprawdzić wtryskiwacze to zamień je stronami i zobacz czy objaw się przeniesie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Filtr FL Bosch
Napisane: 2012-03-20, 07:23 

Tommek napisał(a):
Za 10k km kupię ten lepszy filtr i gniazdo jak tu

Ja bym nie brudził w tym czasie wtrysków, one się już się same nie oczyszczą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 16:27 

W audi zalecają wymianę sondy po 160 000km, przy dzisiejszych cenach paliwa /koszt sondy ja bym wymienił ( ja mam wymienione już dawno)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 11:41 

gogo napisał(a):
Rozwierce to tez bedzie zle ?? To co nic nie da sie z tym zrobic




Ja bym podniósł ciśnienie na 1.2-1.3 , zrobił auto kalibrację i ustawił auto na drodze. Powinno być OK.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 12:29 


Ok dzieki bardzo za szybka odpowiesz a jesli bym mial dysze rozwiercac to o ile ?? Mam 2.0 myslalem nad 2.1 na poczatek



Zobaczysz jak to wyjdzie ,,praniu,, reduktory i wtryskiwacze też czasami inaczej pracują na innych ciśnieniach, Ciśnienie regulować to tylko chwila i jest ,,odwracalne,, a z rozmiarem dysz już tak słodko nie jest. Czasami reduktor ma swoje ,,ulubione,, ciśnienie przy którym pracuje najstabilniej ,najciszej itd. Przetestuj ciśnienia reduktora i jego zachowanie, wybierz najlepsze i dopiero dobierz wielkość dyszy.
A MJ jak mają czysty gaz> dobry filtr> są pionowo zamontowane to są bardzo przyzwoitymi wtryskiwaczami, które można czyścić i regenerować co czyni je tanimi w eksploatacji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 13:50 

gogo napisał(a):
Balem sie zwiekszac bo mysle ze moze wtryski szybciej padna pod wyzszym cisnieniem ,ale moze rzeczywiscie nie zaszkodzi lepiej pokrecic imbusem praw

Nie bój się ,MJ nie są z czekolady, i ciśnienie gazu to wtryskiwaczom najmniej szkodzi, są inne bardziej szkodliwe czynniki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 19:42 

CoMrAt napisał(a):
Może rozwiercić delikatnie otwory w tej śrubie na klucz 27 ? Czy nie ma sensu nic zmieniać?


Twoje auto może nie potrzebuje powiększenia otworów w głowicy, pamiętaj o wklejeniu ,,dropsa,, i śruby od strony wodnej żeby były na klej do śrub.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-21, 08:36 

Jak jest bezszczelny wtrysk PB lub uszkodzony emulator wtryskiwacza w sterowniku LPG to można to sprawdzić odłączając pompę paliwa jak auto pracuje na lpg. Jak auto wypali paliwo z listwy pb to po kilku minutach praca silnika się stabilizuje. Po włączeniu pompy znowu kuleje. Można też posłuchać czy podczas pracy na lpg wtryskiwacze PB są cicho, jak są, to emulatory w sterowniku lpg są sprawne a tylko leje któryś wtryskiwacz/e PB.Można też zobaczyć jak wyglądają świece zapłonowe, jak jest jakaś ,,inna,, (czarna) od pozostałych to też mamy winowajcę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 23:12 

Do takiej jazdy to założył bym zavoli a brakującą moc bym zlecił żeby sterownik sobie sam poradził. W stagu wystarczy nie postawić ,,ptaszka,, w odpowiednim okienku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-22, 12:12 

Ja bym zrobił ale zobacz jak będzie się auto zachowywało.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-25, 22:51 

Ja bym tego elektrozaworu nie dał do zasilania golda ,jeżeli już to valtek bfc np ten http://www.drypa.pl/produkt3034_ELEKTROZAWORY_-_Do_gazu_lpg_-__-_VALTEK_Type_07__Elektrozawor_fi8mm.html
a najlepiej tego nie robił bo przy zewnętrznym elektrozaworze będziesz miał duże ciśnienie w reduktorze.
A co do gwintów to ja się spotkałem z dwoma różnym gwintami wejścia gazu M10 x 1 i M12 x 1 ,wylot ma chyba M12 x 1 ale to jak chcesz to sprawdzę w dzień jak się dobiorę do silvera.
Ja w goldzie z kolankami do góry to do trzpienia elektrozaworu włożyłem smaru silikonowego ,(break paste) i jak na razie to już długo pomyka i nic się z nim nie dzieje ,czyli syf gazowy nie wypchnął smaru z trzpienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 11:22 

Pinczer napisał(a):
Kupię dwie nowe listwy wtryskiwaczy Matrix HD 344 3-cyl + dysze + przejściówki valtek-matrix




A nie lepiej 6 x matrix hs 211.20 , w środku podobne w parametrach też i upakować łatwiej. I a amax też powinni mieć od ręki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-28, 08:01 

Mam dwóch kolegów co mają założoną instalkę II gen bingo S i instalki pracują poprawnie i użytkownicy nie narzekają ,nie wiem jak by się sprawowały na ,,sekwencji,, ale pewnie też poprawnie by pracowały.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalone zawory
Napisane: 2012-03-28, 20:03 

Po przekreceniu kluczyka powinna się lampka zapalić i sama zgasnąć, czyli jest to kontrola lampki i ukladu diagnostyki.A co do udowodnienia winy i roszczeń to pewnie bez rzeczoznawcy się nie obejdzie i sprawy sądowej.
Strona 2 z 51 [ Znaleziono więcej niż 1272 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO