Znaleziono więcej niż 1272 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-29, 17:35 

Ja bym wymienił valteki na przynajmniej regfast ,będą tłoczkami dokładnie pionowo i odwdzięczą się poprawną pracą a przynajmniej dużo poprawniejszą niż leżące valteki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-06, 10:20 

Obawiam się że ,musisz przetestować jaka najniższa temp. reduktora będzie najlepsza u Ciebie. U jednych auto będzie pracowało poprawnie przy 15 st (jak np u mnie) ,u innych będzie to temp 30 - 50. To zależy od składników instalki, stopniu jej zasyfienia ,itd.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-10, 07:40 

Tomasz84 napisał(a):
Czy po wymianie sond lambda trzeba regulować instalacje gazową?


Przynajmniej sprawdzić, ale ja bym od nowa wszystko ustawił.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-13, 11:20 

amario07 napisał(a):
Czy to jest standard w innych zakładach lpg?

Oj chyba wyjątek, potwierdzający regułę. Całe szczęście ze Ci samochodu nie wysłał do gwaranta wtryskiwaczy!!!

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-12, 00:50 

Zrób aktualizację sterownika do wersji 27 bo 25 była wadliwa i ustaw mapkę od nowa

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-15, 13:18 

Zobacz czy wkrętki w kolektor nie są zapaćkane klejem lub luźno osadzone.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-19, 07:12 

Ja myślę że przyczyną może być syf w głowicy regulującej ciśnienie w reduktorze powodujący zacinanie się tłoczka, może też być luźny ,,drops,, . Sprawdź też jeszcze elektrozawór przed reduktorem/w reduktorze czy jest szczelny i pracuje poprawnie. A agisie jest funkcja ,,otwarcia elektrozaworów ,, i zobacz co jest tam zaznaczone może otwierają się za wcześnie i pompują reduktor. Przy tak dużym ciśnieniu apisy mogą mieć kłopot z otwarciem się i dlatego mimo ciśnienia gazu silnik go nie dostaje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-22, 21:43 

sp4lvc napisał(a):
Czy dobrze kombinuję, że przez to mogą być kłopoty z ciśnieniem

Przecież ta gumka reguluje ciśnienie w reduktorze ,i jeszcze inne elementy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-26, 18:53 

vicking87140 napisał(a):
"cos" zeby zrobic kompensacje w takich rozdzielaczach jak na zdjeciu.
Dziekuje za zainteresowanie tematem.

Kup w tej samej firmie dolot gazu do listwy matrix
http://www.drypa.pl/produkt1793_AKCESOR ... 8_d11.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-26, 13:10 

olekbartek napisał(a):
tylko i wylacznie do regulacji wlasniej instalacji.
Np. ten:

Tym bardziej polecam orginalny, raz a dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-29, 18:16 

olekbartek napisał(a):
te rs 232 byly na com niestety.

rs232= COM !!!zacznij szukać na usb

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-01, 07:36 


tej wersji nie da się zaktualizować. Co teraz?



Ja normalnie zestroiłem opla i kolega poinformowany o ,,konsekwencji,, posiadania takiego sterownika pojechał zadowolony że sytuacja nie jest beznadziejna ,jak będzie miał trochę wolniejszej gotówki to zmodyfikuje (czytaj -wymieni) sterownik na nowszy. Ale i tak po zregenerowaniu silvera i wyczyszczeniu matrixów xj to opla nie poznał.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-01, 20:28 

bazyl3 napisał(a):
:( Reduktor - KME

Masz silvera i prawdopodobnie jest zużyty/odklejony, brudny ,,drops,, w reduktorze i stąd te skoki ciśnienia . Zregeneruj i zmodyfikuj reduktor (lub wymień na nowy) .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 07:47 


Jedziemy równo - jest gaz, puszczamy pedał - dyskoteka na centralce. O dziwo przy ruszaniu i zmianie biegów, gdzie też dochodzi do puszczenia pedału gazu, sytuacja nie ma miejsca.

Masz zapewne bardzo duży cutoff czyli przyrost ciśnienia na reduktorze i sterownik przełącza na pb, przyczyną zapewne jest bardzo brudna głowica regulująca ciśnienie w reduktorze (tam też siedzi ,,drops,,który się odkleił). Ja w zeszłym tygodniu miałem przyjemność naprawiać ten reduktor z tym sterownikiem więc jeszcze o nim nie zapomniałem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 09:05 

Źle pracujący reduktor będzie ,,tworzył cuda,, może mieć za duże ciśnienie jak i jego brak wg mnie jest to typowy objaw zasyfionego reduktora w którym głowica regulująca ciśnienie jest za wolna. Zajrzyj do reduktora to wszystko Ci się wyjaśni.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: problem z lpg
Napisane: 2012-05-02, 09:31 

To podłączył analizator spalin i ustawił dokladnie wolne obroty a resztę pracy silnika ,,uśrednił,,.
Sprawdź co wyżej napisałem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: problem z lpg
Napisane: 2012-05-02, 09:22 

To po co podłączał ,,maszynerię,, ja jest tylko register/ śruba?
Zobacz jeszcze czy odłącza PB przy jeździe na lpg, czyli odłącz pompę paliwa przy jeździe na lpg bo na dwóch paliwach mogą być podobne objawy, może wtryskiacz-e pb popuszczają paliwo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-03, 21:00 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-05, 13:55 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-08, 10:45 

Jak będziesz u gazownika to jak będzie pracował na gazie to wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i przejedź się z gazownikiem i wtedy zobaczycie po której stronie leży przyczyna takiego zachowania instalki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-08, 11:01 

Dlatego zrób to co napisałem wyżej, jeżeli auto będzie pracowało OK to przyczyn jest kilka, uszkodzony emulator w stagu, źle podłączone wtryskiwacze, lejący wtryskiwacz PB i wg mnie wszystkie te problemy powinien zauważyć gazownik i temu zaradzić .(zlecić Tobie kupno ,naprawę, wtryskiwacza PB)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-09, 13:51 

Wyjmij jedną sprężynę z reduktora to będziesz miał N i powinno dać się obniżyć ciśnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-13, 10:58 


tryszawy, czy jest jakiś sposób aby odpiąć ten kasownik? Gdzie gazownik mógł go założyć?




Sprawdź to ci Ci napisałem, masz vag-a i możesz zobaczyć korekty, jeżeli moje podejrzenia się potwierdzą to jedź do gazownika i niech Ci wymontuje to co założył, po wymontowaniu sprawdź vagiem czy to zrobił. Założenie kasownika błędów ecu PB jest wg mnie zwykłym sku...................em i powinno być scigane z urzędu przez wszystkich.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-10, 19:34 

fassi1 napisał(a):
Przy zimnym odpaleni wchodzi na około 1800rpm i zaraz schodzi do 1500rpm i w miarę nagrzewania schodzi w dół.




Jak w aucie sąsiadki ,kiedyś czytałem że to jest rozgrzewanie katalizatora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-09, 23:01 

Nosb napisał(a):
Gdzie i jakie kupic sensowne filtry lotnej jeden wlot i 2 wyloty 12 mm ? :)




Czaja fl02 z podstawą 1/2 lub KME włókno szklane z dwoma wylotami . Megapol i Jacuś
Strona 3 z 51 [ Znaleziono więcej niż 1272 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO