Znaleziono więcej niż 1572 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 09:56 

krzysiek82 napisał(a):
Nie ma tylko ino czy wykrywa typ połączenia OBD2 (potrzebne do podłączenia staga premium)


Tak , w trybie automat, można zauważyć w którym protokole się łączy i jest też wybór ręczny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: wtyczka hs
Napisane: 2012-01-12, 21:13 

To są bardzo długie czasy dla hs-ów , u kolegi w toyocie max czasy są 9 ms a na wolnych są króciótkie i też jes wszystko OK.
Nie dręcz się i pomykaj w zdrowiu, dobrze wg mnie zrobiłeś że zaczełes bez dysz bo będziesz krócej testował tzn że raz założysz tylko dysze i już więcej nie będziesz wkładał i zagladał do instalki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 12:16 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 00:50 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-18, 12:40 

Panowie, proszę o radę jakie wtryski mam włożyć do instalacji z tego wątku.
I czy naprawiać te 2 x Zavoli S czy wstawić jakiś jeden reduktor do 350 KM?
Chodzi o dobry wybór z poszanowaniem mojej kasy :P


Naprawić ,zregenerować zavoli i wtryski hana 2000 lub matrix hs 211.20 (pojedyńcze) i do tego filtry fl czaja fl02 lub kme włókno szklane. (po dwie szt.)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 14:59 

Wlot dp regfastów jest 12mm a jak masz wyjście z reduktora 16mm to zastosuj redukcję.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-30, 12:31 

W reduktorze może pękła membrana, zobacz czy gaz nie leci ,,podciśnieniem,, lub zaworem bezpieczeństwa.
Mógł też wtryskiwacz/e paść i też będzie podobny objaw.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-30, 17:25 

Gazownik powinien zdiagnozować problem i określić zakres naprawy i jej koszt. Sam możesz np sprawdzić oporność wtryskiwaczy i jeżeli była by OK to może wystarczyć ich czyszczenie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-30, 15:01 

krzysiak napisał(a):
To nie jest tak że im że tak nazwę "centrala" zwraca wtryski, nawet jeśli nie montowali? Bo gdybym przykładowo mieszkał 500km od miejsca montażu to takie assistance można sobie wsadzić.


Przeczytaj warunki gwarancji i je egzekwuj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-30, 14:56 

Byłem w autoryzowanym przez Czakram zakładzie i stwierdzili że cyt. "3 wtryski nie odpowiadają". Że tak zapytam, gwarancja assistance nie polega na tym, że w razie "w" taką usterkę usuwa każdy renomowany zakład? Bo odesłał mnie tam gdzie zakładałem... jakoś jak robiłem przeglądy i płaciłem to nie odsyłał :evil:


jeżeli ,,trzy nie odpowiadają,, to ja to rozumiem tak że jeden jest dobry :!: i ze względu na cenę tych wtryskiwaczy to odsyłają do instalatora założyciela. Zobacz ile kosztują nowe to sam zrozumiesz dlaczego tak jest.
Żeby Cię nie zmartwić to reduktor też może powiedzieć pa pa :(

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 10:20 

Wg mnie może być różne, a zależy i ,,stopnia doskonałości,, korekt ciśnieniowych które są w sterowniku. i jak są spadki to i przyrosty = krótkie czasy =nie wszystkie wtryskiwacze są jednakowo precyzyjne przy krótkich czasach. Dlatego wg mnie im stabilniejsze ciśnienie reduktora i stabilniejsza temp gazu to sterownik nie pracuje korektami = mniejsze spalanie.
Miałem silvera ,dwa zwykłe goldy a teraz golda na sprężynach i teraz najstabilniejsze ciśnienie i temp gazu i stary stag 300 nie ma co robić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW m30b35
Napisane: 2012-02-03, 12:16 

Ja bym kupił staga 300 plus i super wtryskiwacze, bo koszt instalki to jest mały pikuś w kosztach eksploatacji auta już nie mówiąc o tym że są auta ,silniki które mają bardzo wąski zakres tolerancji niedoskonałości pracy układu paliwowego. Ja np. w swoim audi to zauważyłem że albo instalka gazowa pracuje idealnie albo.........................taniej jeździć na PB. Z silnikami BMW jest podobnie, jak jest dobrze dobrana i zestrojona to gazu spali bardzo mało np. kolego bmw 530 w jeździe grzecznej mieszanej. 11l/100km lpg. ( na stagu premium, 2 x zavoli i matrix hs 211.20)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-06, 08:47 

Ja i mój kolega sobie chwalą klimatronika i jego sterowanie ogrzewaniem bo skutkiem ubocznym i pewnie nie zamierzonym jest to że przy równoległym podłączeniu reduktora przed nagrzewnicą jest to że po uruchomieniu silnika nim klimatronik otworzy zawór na nagrzewnicę to ............................ cały ciepły płyn z bloku silnika idzie na reduktor i przełącza na gaz!!!!, za chwilę jest już zimniejszy ale żeby przełączyć na powrót na PB to musi mieć płyn ,,0,, st ale aż tyle nie spada i auto pracuje na lpg. Smutne jest to że PB gnije w zbiorniku , no ale coś za coś, świat nie jest doskonały.

Reduktor zavoli ma czuły czujnik temp reduktora więc taki efekt jest zauważalny, zwłaszcza po analizie pliku OSC.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 08:24 

Wg mnie dobrym filtrem fl jest fl02 czaja ,KME włókno szklane. Wtryskiwacze Twoje powinny być zamontowane dokładnie pionowo i wnioskując z fotki da się to zrobić. Na syf w reduktorze to lekarstwa nie ma po za czystym gazem ale na czysty gaz to też recepty nie ma. Filtr fazy ciekłej to zatrzymuje grafit i inne cząstki stałe.
Twoje wtryskiwacze to bym spróbował wyczyścić np denaturatem, a reduktor to też da się wyczyścić i zregenerować wymieniając zestaw naprawczy ( czy jest dostępny i czy się opłaca to już inna historia.)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 23:53 

Poczytaj forum na temat składników Twojej instalki ,zwłaszcza reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-09, 20:43 

Może stary wkręć jako korek a obok zrób nowy otwór na nowy czujnik. Albo nowy przymocuj tak żeby mierzył temp reduktora ,czy płynu chłodzącego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-10, 00:27 

Listwa dobra a skok to chyba szczelinomierzem się nie da ale próbuj. Poszukaj tematów kalibracja valteków.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-12, 14:41 

Sprawdź filtr fazy lotnej, zobacz czy podciśnieniem nie leci gaz z jednego z reduktorów.Sprawdź czystość listw wtryskiwaczy, w listwach masz po jednym zapasowym wtryskiwaczu zamień go z tym wadliwym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-02-09, 09:49 

Masz małe dysze i długie czasy wtrysku i dlatego mało pali ,kosztem zapętlenia powyżej 3000obr , jak powiekszysz dysze i poprawisz ,,górę ,,to valteki poprzez skrócenie czasów wtrysku stracą swoją precyzję w zakresie do 3000 obr i spalanie wzrośnie. Valteki nie są aż tak uniwersalnymi wtryskami że pracuja super w całym zakresie mocy i temperatur i wybór należy do Ciebie. Masz teraz auto ekonomiczne ale nie sportowe, a jak poprawisz ,,górę,, to moze być odwrotnie czyli ,,sprtowe,, ale już mniej ekonomiczne.
Zaradzić temu można wymieniając wtryskiwacze na szbsze > bardziej precyzyjne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 00:03 


Za jakiś czas ponownie ... i ponownie

Zmień ,,wieś,, i nie słuchaj takich ....................

Wiesz dlaczego prins jest taki dobry ? bo bardzo nie wielu może do niego zajrzeć a jeszcze mniej coś w nim pogrzebać. A o czy będziesz zaglądał do instalki czy nie to tylko od Ciebie zależy, czy pojedziesz na serwis w terminie czy nie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-15, 11:22 

Podobny do rg92 lovato, http://www.drypa.pl/kategoria230_REDUKT ... rysku.html

Zobacz też zestawy naprawcze do tych redukorów, czuję że bedzie jakiś pasował

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 09:40 


Na razie będę próbował przekonać fachowca do obniżenia temp. gazu.



Napisz do lpgtech i odpowiedź wydrukuj i zanieś gazownikowi i niech tak zrobi jak producent zaleca.
Przy okazji to wydrukuj też instrukcję ,może być potrzebna. Ja już tak swojego kolegę wysłałem z takim ,,narzędziem,, do gazownika i naprawdę okazało się to narzędzie bardzo skuteczne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-14, 16:03 

Elektrozawór przed reduktorem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-21, 11:20 

Może masz nie lutowane kabelki od czujnika, a czujnik to wybierz taki żeby rano pokazywał temp otoczenia, ten czujnik służy tylko do załączenia gazu i nie bierze udziału w dawkowaniu gazu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 14:06 

Przez Niemcy, przykre ale prawdziwe.
Strona 1 z 63 [ Znaleziono więcej niż 1572 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO