Znaleziono więcej niż 1291 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-14, 22:22 

krzysiek82 napisał(a):
wymodzę w tygodniu taką tulejkę i mam nadzieje, że problem się rozwiąże.



W megaplu są gotowe ,tylko wspawać

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 17:13 


W wielu autach Golda zamęczyłem,np A8 4,2 czy też mój Saab 230konny.Z doświadczenia wiem,że zimą w słabszych autach nie dawał sobie rady.




Ja zauważyłem to samo ,w zimę ciepło jest ,,podbierane,, przez nagrzewnicę a w lato u mnie klimatronik odcina nagrzewnicę i gold grzeje OK . Termometr mierzący temp gazu w rozdzielaczu przed wtryskiwaczami zanotował mi najniższą -0.2 C a najwyższą +68.3 C może i to ma znaczenie że gold jest ze sprężynami miedzianymi w środku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 17:40 


Przyglądałem się dzisiaj silnikowi pod pokrywą, MEDy odpadają z racji gabarytów.

Samodzielne mam Hana, Matrix HS, Barracuda, Keihen.
Skłaniałbym się ku Keihen, ale jaka cena? Proszę o ofertę zainteresowanych na pw.
Barracuda nie ma homologacji do STAG? Nowy produkt, byłbym gotów sprawdzić te wtryskiwacze.
Hana to loteria wg tego forum.
Matrix HS proszę o ofertę.


Porównaj je z mocą jaką one oferują a jakiej oczekujesz i sam zobaczysz że już nie będziesz miał takiego wyboru. A reduktory to sam o nich poczytaj , ja np polubiłem golda za bezpieczeństwo układu wodnego silnika i prostotę serwisu (oczywiście po moich modyfikacjach).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-08, 12:01 


Tryszawy w to, że Ty nie wiesz o możliwości zmiany odcinania dopływu gazu nie uwierzę.


Ja widziałem gołym okiem gaz w butli i dlatego od dawna nie leję ,,do odcinki,, i ............................audi mniej spala na 100km a przy tej gestości stacji lpg to nawet zaczeło mi się opłacać takie tankowanie jak to nalewający odcina dopływ gazu, a patrzy przy tym jak bym mu całą rodzinę harmonią pobił.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 10:23 

To ,,dociągnij,, w nim śruby a najlepiej to wymień na pojedyńcze krótkie. U mnie płyn też ciemniał i mętniał dopóki nie wymieniłem śrub w reduktorze.

A to jak się zachowuję mieszanina płynu to weź np w szklance zmieszaj próbki i zobacz jaki kolor będą miały.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 10:01 

Reduktor silver?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-24, 19:13 

Ja bym wysłał inerfejs do sprzedawcy ,widziałem że są b tanie interfejsy AC na COM a i na USB cena nie jest zaporowa i ja lubię go za automatyczne wybieranie portów ,podłączam do dowolnego usb i się łączy z stagiem ,agisem, kme diego ,G3 .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 22:02 

azydek napisał(a):
Czytasz w moich myślach :-)




Ja miałem planijety i wiem jak się silnik bronił przed nimi ,jak przełączałem na gaz to drżał i i teraz wiem że ze strachu a nie z podniecenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 21:52 

azydek napisał(a):
A jaki ma już "nalot" ten PLANIjet?




O wiele za duży!!!!! Silnik jeszcze się broni , pewnie ostatkiem sił.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 12:43 

Normalnie u ludzi to jak rozgrzany/a to bagnet wchodzi głębiej i poziom się podnosi a w fordach to pewnie się nie da głębiej ale zapytaj koleżanki może pozwoli i głębiej i uzupełnić poziom. ;) Ale jak już pozwoliła zajrzeć pod maskę to nie pytaj tylko dolej :!: ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-03, 22:30 

W wielu sterownikach sterowanie grzałką sondy jest przez ecu silnika i jak coś do niego podłączyłeś to możliwe że to spowodowało jakąś reakcję w nim i nawet jak odłączyłeś to to pozostało. Sterownik ecu PB nie powinien się uszkodzić jak odłączysz sondę ,zanotuje to tylko jako błąd że obwód jest otwarty i po podłączeniu i skasowaniu powinno być OK.
Może przepaliła się grzałka w sondzie? można to sprawdzić miernikiem, zobacz też czy grzałka jest zasilana plusem i czy ,,ma dobrą masę,,.
Ja osobiście mimo zapewnień producenta sterowników LPG że podłączenie nie psuje sterownika PB to jej nie podłączam bo do podglądu jej pracy stosuję inne ,,podgladacze,, a co mi po podglądzie oscyloscopu jak może on pokazywać zafałszowany wynik. Raz tylko podłaczyłem do BMW i po podłaczeniu przestała działać a po odłączeniu podjeła pracę i od tamtej pory jej nie podłączam bo ten sam producent sterownika napisał że do poprawnej pracy to sterownikowi LPG jest podłączenie sondy nie jest potrzebne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-05, 20:37 

vasyl501 napisał(a):
to mam zalozyc tu i tu jakie ..na fi 6 czy fi8?



Takie żeby wężyk zacisneły

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 13:20 


wszystko jest na gwarancji a tu ciagle problemy z przelaczaniem i slabnieciem na wysokich obrotach

Dopilnuj żeby zasilanie reduktora zrobili na fi8mm lub faro 13mm i wielozawór był extra i butla do jazdy do przodu. Bo nawet najlepszy reduktor jak zamontujesz to żaden nie produkuje gazu tylko go przerabia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 21:59 

Szkoda że o lpg nie było pytań to bym trochę więcej napisał.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-15, 18:57 

jimv8 napisał(a):
temat poruszony na forum - widocznie mój silver jest za słaby. wszystko w miarę dobrze do czasu depnięcia pedału w podłogę :/




U mnie też nie dawał rady.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-15, 19:48 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-17, 23:41 


i nic z tego. Obniżając ciśnienie do 1,1 pogorszyło znacznie sprawę. Masakra totalna.




W tym aucie możesz podejrzeć korekty w ecu silnika i wg nich wystroić auto ale mając za mało gazu i valteki to będzie cud jak Ci się uda. Mnie się nie udało na silverze i valtekach dostroić tak żeby nie było błędów w ecu silnika ale to było dawno i może Tobie się uda.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-18, 08:29 


obawiam się że sterownik który mam (totalne dno) nie wykorzysta możliwości tych wtrysków.




W tym to się mylisz bo w tym Twoim programie masz właśnie matrixy które będą się dobrze sprawowały i ja już stojąc przed takim dylematem sterownik czy wtryskiwacze to zmieniłem wtryskiwacze a ..............sterownika już nie musiałem. ( Np stella/eliza bardzo dobrze pracuje z hs-ami )

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-18, 22:00 

Dzorcz napisał(a):
Proszę o uwagi i sugestie.




Przekręcił bym reduktor o 90st w lewo ,o zmianie śrub to już nie wspomnę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-20, 11:30 

Mirosław napisał(a):
Co tu opiniować jak tylko valteki widać?




Po prawej stronie widać dekielek od filtra od......................alaski!!!!!!!!! bo nie sądzę że są dwie zamontowane, Valteki jeżeli już to powinny być pionowo aczkolwiek w tym silniku to....pomylka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-22, 23:37 

shiver napisał(a):
Po czym mogę sprawdzić że tam siedzi sterownik stag 300?




Przeczytać na obudowie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-25, 11:09 

Gratuluję regulacji, masz +,-3% i wg mnie jest super, wlejesz innego gazu i będzie trochę inaczej ale na skład gazu nic nie poradzisz a sprawdzać i regulować auto po każdym tankowaniu to już czyste szaleństwo.
A korekty to nawet jak będziesz jeździł na samej PB to też będą + ,- 5%

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-27, 15:04 

zavoli ma ok 4.7 kOhm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 23:15 

Zamienione wtyczki ,powinny być ,,pary,, =pierwszy pb z pierwszym lpg itd

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 23:20 

sebeq napisał(a):
Po autokalibracji okazało się, że mnożnik na wolnych obrotach zauważalnie wzrósł, czy to normalne? A jesli tak, to dlaczego tak się dzieje? :?:




Wyższe cisnienie może powodować kłopoty z otwarciem wtryskiwaczy,
Strona 5 z 52 [ Znaleziono więcej niż 1291 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO