Znaleziono więcej niż 1291 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-16, 09:01 


W jaki sposób? Na co patrzeć i czego się spodziewać ??




Nagraj plik osc z jazdy testowej i na spokojnie w domu odtwórz i zobaczysz sam co się dzieje z instalką podczas jazdy. Jest to naprawdę najbardziej bezpieczny i skuteczny sposob analizy instalki.
Czyli odpal program staga i po jeździe kliknij czerwone okienko ,,zapis,,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-17, 12:05 

Bmw nie będzie bmw na tych wtryskiwaczach i takiej długości wężykach ,zaproponuj zmianę na pojedyńcze hany, matrixy hs 211.20 a nawet pojedyńcze magicjety. Na matixach hs na pewno będzie auto pracowało poprawnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-18, 17:36 

tok123 napisał(a):
ale pojedyncze wtryski to więcej laczen a wiecej laczen to więcej miejsc na wystąpienie nieszczelności




To dwie listwy matrix hd 344 mają najmniej miejsc mogących cieknąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-19, 17:42 

Szybciej i chyba prościej jest podnieść ciśnienie w reduktorze masz 1 bar spróbuj na 1.2

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-19, 21:12 


nie mam na kole zamachowym żadnych znaków, i się zastanawiam - jak to ugryźć?




Wykręć swiecę 1 cylindra i za pomocą wkrętaka ustal górne martwe położenie tłoka ,dobrze jest jeszcze widzieć zawory i obie krzywki mają nie dotykać zaworów. Zaznacz sobie na kole zamachowym lub pasowym znaki i za pomocą lampy stroboskopowej z kątem opóźnienia błysku ustaw sobie tyle ile będziesz chciał.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-20, 22:05 

A może matrix hs 211.20 ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-21, 07:46 

Ty masz audi 80 i najpierw znajdź miejsce na reduktor że by go zamontować a dopiero się będziesz martwił o jego położenie względem samochodu. Wtryskiwacze można i powinno się zamontować obok wtryskiwaczy PB (pojedyńcze matrixy hs 211.20 są dokładnie pionowo, hany, keihiny też , nawet pojedyńcze magicjety.Do wszystkich daj bdb filtr fazy lotnej a najlepiej dwa ,po jednym na każdą listwę. Miedź 6mm po modyfikacjach wielozaworu daje radę ale ja bym założył od razu 8mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-23, 13:12 

Kup takie http://www.drypa.pl/produkt1795_AKCESOR ... 1_d12.html

Lub wykręć z listw valtek, rail itp

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-27, 22:20 

Zobacz najpierw czy podczas pracy na gazie nie pracuje jednocześnie któryś wtryskiwacz PB ,słychać go, (przynajmniej ja słyszałem) lup podczas pracy na gazie odłącz pompę paliwa i po dłuższej przerwie powinna się praca na gazie uspokoić. Jeżeli któryś wtryskiwacz PB pracuje to prawdopodobnie uszkodzony jest w sterowniku lpg emulator. Mnie sterownik naprawili w AC od ręki po telefonicznym uzgodnieniu, naprawiają/li też wysyłane w paczkach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 07:33 

Kiedyś pisali że ten 5......przestają produkować więc ja np bym kupił ten co mają zamiar produkować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 09:14 

Ja bym w bmw nie dołączał nic do sond, raz się mi zdarzyło że sonda w bmw przestała pracować po dołączeniu staga, po odłączeniu było ok. Jak masz podgląd i innego źródła to z niego skorzystaj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-08, 10:35 

Jak muszą być adaptery to sprawdź czy są szczelne, może to jest przyczyna Twoich problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-14, 19:05 


Możesz rozjaśnić. :roll: Chodzi o 4 śruby do skręcenia reduktora ??



Tak ,ja stosuję M8. Otwory w pokrywach powiększ na 9mm (bardzo ważne!!!!!) a środek nagwintuj M8. Śruby od strony wodnej wkręć na klej do gwintów i tak już do niej nie będziesz zaglądał i odkręcał.
Sam zobaczysz że ,,operacja banalnie prosta a bardzo ułatwiając późniejsze naprawy ,czyszczenie.
Zobacz stare śruby zapewne są brudne od płynu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-14, 19:20 

Jacoll napisał(a):
Dokładnie tak - mają już nalot od płynu. Dzięki za poradę - ciekawe rozwiązanie.




Pewnie też masz już płyn chłodniczy ciemny ,brudny, zmień na np niebieski i zobaczysz ze po zmianie śrub w reduktorze już będzie cały czas niebieski.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-15, 22:37 

witap napisał(a):
Jednak nie wiem dlaczego sterownik sam przeszedł w ustawienia dla 8 cyl, skoro sam tego nie zmieniałem?:(




U mnie też zrobił takiego psikusa ale co tam taki psikus to nie psikus

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-12, 14:13 

A może miejsce pobrania podciśnienia (lub podciśnienie się zmienia) jest nie z za przepustnicy.
Poobserwuj podcisnienie ,może ono jest nie stabilne i będzie oddziaływać na ciśnienie reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 23:49 


sama półośka wygląda ok tylko nie mam pomysłu jak tą osłonę wymienić.




Przegub wewn jest wg mnie łatwiejszy w wymianie gumy, najwygodniej i pewnie najszybciej to wyjąć całą oś bo zdjąć gumę to dasz radę za pomocą noża ale założyć nową to już może być problem. Sam przegub jest zabezpieczony pierscieniem segera, tak że łatwo zdemontujesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-20, 08:25 

Po ośmiu latach to jak bym zmienił ,,cały przód,, instalki gazowej ( a za dwa lata to butla się kończy i wielozawór jest zużyty) i to wg mnie jest najpewniejsze najszybsze i ............najtańsze rozwiązanie. Do węży i kabli to raczej się nie dotykać, wtryskiwacze już puszczają gaz i najlepiej wymieńić ( jak są metalowe regfasty to zestaw naprawczy= nowe wtryskiwacze. ) reduktor podobnie, sterownik z kablami też bym wymienił ze względu na program , możliwości sterownika. Policz sam ,czas i pieniądze poświęcone na ciągłą naprawę to więcej niż nowa instalka. A nowa to mniejsze spalanie gazu = tańsza eksploatacja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2010-01-31, 14:24 

Z gazowym kompem nie ma problemu ,to benzynowy stracił wszystkie adaptacje i musi się nauczyć od nowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-28, 07:43 


Czy któryś z parametrów na fotkach które wrzuciłem wcześniej na to wskazuje?
Skoro instalacja jest nowa to chyba mogę to zgłosić do serwisu.




Wydrukuj sobie instrukcję montażu i sposób montażu do silników z ,,dwoma bankami,, czyli dwie listwy wtryskiwaczy ,dwa rozdzielacze wtryskiwaczy i niech tak zrobią jak na rysunku czyli producent zaleca.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-28, 22:08 

Zacznij od środka czyli, od przeglądu technicznego, potem wydział komunikacji i wpis do dowodu lpg i na koniec ubezpieczenie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-25, 07:42 


Czy winą może być zbyt słaby reduktor? A może umiejscowienie czujnika ciśnienia (przed filtrem)? czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia roboczego reduktora?


Ja to bym nawet na gazie nie jeździł na tej instalce a co dopiero dotykał się do regulacji. Wg mnie to masz oprócz butli to wszystko do wymiany (pewnie miedź 6mm) .I naprawdę udaj się do gazownika na wymianę wszystkiego i to jest najtańsze , najszybsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 21:26 

elwarka1 napisał(a):
Świece są nówki NGK, cewki zamieniałem miejscami. Bez zmian.




Sprwdzcie ciśnienie sprężania , może któryś zawór kuleje, zamieńcie miejscami też wtryskiwacze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-07, 23:03 

pol34 napisał(a):
mogą się na mnie wypiąć i każą sobie płacić




Kup sobie reduktor alaskę , wymień i......................................będzie to taniej i mniej nerwów niż w tym serwisie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-06, 20:17 

Zamień cewkę n5 z np nr 1 i zobacz czy się problem przeniesie .
Strona 4 z 52 [ Znaleziono więcej niż 1291 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO