Znalezione wyniki: 58

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 19:50 

A skąd wziąść takie "zajebiste" podkładki pod wtryski?
Bo te z allegro wyglądają jak ubogi krewny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-18, 18:51 

TO jeszcze może przybliżony adres.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-15, 18:26 

Skoro sprzedają z uwzględnieniem wady silnika stawiałbym że oba silniki padaki i może już kompresji nie ma, więc silnik wek, a jeszcze katy pozapychane będą, ogólnie jak uważasz, ale zachowaj budżet na nowy motor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-07, 21:21 

Gruby to główny prąd na rozrusznik, najgrubszy kabel z + w aucie,
cienki to sterowanie na elektromagnez ze stacyjki wyjście 50,
ogólnie rozrusznik to silnik elekryczny, a elektromagnez działa na zasadzie przekaźnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-25, 18:29 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-29, 18:36 

Najcześciej siada cewka, jeśli nie to mosfety w sterowniku. 1.1 ma ster Magnetti Marelli.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-18, 20:52 

Inter Team albo Inter Cars. Szukaj, najczęściej OSRAM lub BOSCH, VALEO. ok 200zł/sztuka, ale jakość bdb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-21, 15:12 

BRC za drogie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-24, 18:12 

Nissan to pudło do jazdy, nudne ale bezawaryjne, zawieszenie bdb, silnik nie do zajechania. Solidna japońska robota. Łańcuch, katalizator rzekomo nie lubi LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-29, 16:42 

Kup nową za dużo zabawy z tym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-21, 21:15 

Czy ktoś tu robi klimę w autach, czy tylko wasze auto zajechało na taki serwis?
A teorie zostawcie uniwersyteckim inżynierom ;d

Automat sprawdza szczelność na zasadzie robi próżnie (vaccum) ok -1.0 bar i sprawdza (w zależności od maszyny) od 5 do 15minut, jeśli nic z tego nie ubędzie, a właściwie jeśli ta wartość przekroczy powiedzny 0.2-0.4 bara to wywala usterkę "NIESZCZELNOŚĆ".
Takie badanie nie wykryje 99% wycieków,nieszczlności,dziur - jak zwał tak zwał. Muszą to być spore otwory.

Szczelność się sprawdza na ciśnieniu - azotem lub powietrzem (zaraz będzie oburzenie ;d) pod ciśnieniem (u mnie 7-10barów), zależy kto czy dysponuje, jeśli zadane wartości NIE SPADĄ WOGÓLE, można nabijać, dodatkowo przy takim ciśnieniu + woda i detergent wyciek znajdzie się prawie odrazu, tak znajdziesz do 80-90% wycieków,

jeśli wyciek jest mniejszy, uzupełniamy gaz (obecnie r134a) oraz czynnik/barwik UV, odsyłamy do domu i zapraszamy na kontrolę za kilka dni.

Jeśli auto nie jest stare, 99% można usunąć, ale to inna historia.

Robie klimę poważnie t to jest full serwis, czyli, nabicie,odgrzybianie, wymiana czynnika, usuwanie wycieków oraz wszelkie dolegliwości elektryczne. Często poprawiam po "nabijaczach", bo zrobili serwis, zainkasowali stówkę czy więcej, a klima jak nie działała tak nie działa.



Jak dla laika, szukaj serwisu klimy, który robi np. klimatyzację i elektrykę/elektronikę, baaardzo umikaj połącznienia z serwisami opon, ogólną mechaniką itp itd, są wyjątki, ale do takich ludzi trzeba trafić z polecenia znajomego (dobrego ;D).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-26, 13:38 

1.6 THP to wtrysk bezpośredni, instalacja Vialle lub Icom cena ~10tys PLN.
1.8 i 2.0 bezproblemowo to rozwinęcie starszych jednostek z PSA.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-15, 17:32 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-28, 16:57 

Z org wytki:
1 - masa
2 - sygnał
3 - najpewniej masa na pompę
4 - zasilanie pompy.

Punkty 3 i 4 mogą być zamienne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-29, 13:25 

Zasilanie na pompę wychodzi z skrzynki bezpieczników pod maską za lewą lampą (strona kierowcy).
Masz tam opisane bezpieczniki (zapewne spalony) od pompy.
W razie czego zasialnie na pompę idzie z przekaźnika zespolonego w tymże module z kabla:
wtyk 12 pinowy MR(?) kolor kabla OR-orange (pomarańczowy) nr 5 z wtyku, po drodze zmienia kolor na różowy pod fotelem kierowcy (trzeba trochę rozbierać, ale nie będzie takiej potrzeby).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-03, 16:08 

post289015.html?hilit=a160#p289015

Wyborów jest wiele co do komponentów, bardziej szukałbym dobrego gazownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-15, 16:22 

Będzie OK.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-16, 13:47 

Silnikowi praktycznie bez róznicy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 08:49 

post447663.html?hilit=honda%20v6#p447663

Robiłem alternatory w obu autach, bardzo podobne silniki, kolektor i wtryski niemal identyczne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-28, 20:19 

Tylko, że to kawał ciężkiego metalu, do tego lakierowanego i wypełnionego ciekłym, zimnym gazem.
Maty musiałby być sporej moca, więc podnosi spalanie i efekt końcowy jest odwortny do zamierzonego.
Nie wspominając o butli zewnętrznej :_)


Można też w WZ zamontować pompę/tłok/coś podnoszące ciśnienie, do redukora trafi więcej LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-21, 19:53 

Ale jak wyjmiesz bezpiecznik pompy to odcinasz także zasialnie pompy powietrza oraz części elektroniki silnika - tak wychodzi z opisu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-05, 21:54 

http://www.fiatstilo.com.pl/sam-naprawi ... download/3

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-09, 22:25 

Jakikolwiek metaliczny dzwięk silnika oznacza spore wydatki. Od wymiany rozrządu (do 2tys) po wymianę/remont silnika (od 3tys).
Skrzynia też słaby punkt.
Osobiście za 8k zł nie kupisz dobrego Saaba, no chyba, że liczysz to tak, że kupujesz za 8 i wkładasz 5tys.
Saab niestety nie jest tani, a większość egzemplarzy wymaga wydatków.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-14, 09:50 

Pin A35.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-15, 11:15 

Niestety nie, musisz wyciągnąć ECU i przeczytać na wtyku sterownika, który to a35.
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 58 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO