Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2015-01-21, 08:53
|
|
|
Prawidłowa temp pracy reduktora to 60-70 st. Czy masz zrobioną kompensację miedzy lewą a prawą stroną? Matrix nie wymaga kalibracji, więc wyczyścić można samemu. Jeśli listwy nie były serwisowane przez dłuższy czas, to czyszczenie na pewno nie zaszkodzi. Musisz tylko uważać, bo w środku jest sporo małych części. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2015-01-23, 08:32
|
|
|
Instalację masz pewnie teraz w miarę dobrze zestrojoną, więc osobiście autokalibrcję bym odpuścił, a skupił bym się na regulacji na drodze. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2015-04-21, 12:46
|
|
|
Mnie się jednak wydaje, że soloo ma rację. Jeśli ecu silnka skraca czasy na gazie, to jest za bogato i trzeba trochę "przykręcić kurek". Za duże dysze, to raczej wtedy, kiedy czasy gazowe były by krótsze niż benzynowe. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-01-15, 08:58
|
|
|
Jak masz interfejs usb, to sprawdź na którym porcie jest zainstalowany. Zenit łączy się tylko do com 9. Jak to nie pomoże, to do sprawdzenia jest wiązka. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-23, 21:22
|
|
|
Jak chcesz mieć dobry i nie drogi serwis pogwarancyjny, to wybrałbym zenita. Dopytaj jeszcze jaki reduktor i wtryskiwacze są w zestawie, bo to jest dość istotne. No i na koniec najważniejsze, czyli dobry specjalista, który to złoży i ustawi. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-04, 10:16
|
|
|
Spokojnie możesz wkładać bluebox/zenit pro/pro obd, silver/tur, hercules/hana. Najważniejsze, żeby to dobrze założyli i wyregulowali. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-07, 17:19
|
|
|
Jeśli chodzi Ci o wartości w programie, to nawet na to nie patrz. To jest tylko informacja o czasie otwarcia obliczonym przez sterownik i ma się to nijak w stosunku do rzeczywistości. W zenicie masz opcję przełączania pojedynczych cylindrów. Tego użyj. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-10, 21:43
|
|
|
Jeśli, nie przeszkadza Ci odległość, to w Radomiu jest warsztat firmowy agc. Ostatnio chwalili się swoją nową instalacją zamontowaną w Avensisie z trochę mocniejszym motorem i podobno śmiga bez najmniejszych problemów |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-14, 21:00
|
|
|
Do gazu najlepsze są jedno-elektrodowe. Jeżdżę na ngk i nie mam z nimi problemów. Istotne, żeby wymieniać na czas. Myślę że jak kupisz coś z ngk, denso, beru champion, to będzie ok. Omijaj tylko boscha. Świece mają raczej średnie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-19, 22:48
|
|
|
Gaz można założyć, ale trzeba to zrobić na dobrym sprzęcie i przede wszystkim u sprawdzonego gazownika. Potem trzeba jeszcze pilnować regulacji luzów zaworowych. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-09, 10:53
|
|
|
Moim zdaniem na razie nie ma co szukać zimnych lutów, ani zaśniedziałych wiązek. W przeważającej większości przypadków takie objawy daje uszkodzony wtryskiwacz, co można łatwo potwierdzić zamieniając wtryski miejscami. Przy takim przebiegu wtrysków niewiele ryzykujesz zastępując tylko ten uszkodzony. Ważne, żeby te trzy sprawne wrzucić na maszynę i dobrać nowy pod względem wydatku. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-01, 18:04
|
|
|
To jest coś związane z filtrem dotrysków. Jeśli masz stary sterownik to musi być włączone. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-02-10, 00:04
|
|
|
Sterowniki wiodących producentów działają na tej samej zasadzie i różnią się jedynie szczegółami (mam tu na myśli sprzęt tej samej klasy) . Cały pic polega na tym, żeby dany produkt spopularyzować, a tym samym przekonać wszystkich, że właśnie ten jest najlepszy. Jednak z własnego doświadczenia wiem, że w większości przypadków popularny nie oznacza najlepszy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-01, 18:19
|
|
|
Offset spróbuj na 1.2, a punktami reguluje się za pomocą tych strzałek po prawej. Nie powiem Ci dokładnie jak to ustawić. Wprowadź zmiany, skasuj mapę gazu, zbierz od nowa i sprawdź co się zmieniło. Musisz kombinować z mnożnikiem do momentu, aż mapy się pokryją. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-01, 19:38
|
|
|
Konkretnie o którą kropkę chodzi? Nie mam żadnej mapy z zenita pod ręką, ale nie ma tu nic skomplikowanego. Po prostu kropki niebieskie od gazu muszą biec w tej samej linii co kropki żółte od benzyny. Ściągnij sobie instrukcję do zenita, tam masz wszystko opisane. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-03, 21:33
|
|
|
Osobiście uważam, że nie ma sensu pchać się w landi, skoro jest tyle dobrych polskich instalacji. Poza tym koszta serwisu pogwarancyjnego są zdecydowanie większe, nie mówiąc już o jego dostępności. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-11, 20:54
|
|
|
Nawet jeśli będzie non stop jeździł do odcinki, to gold (gt) spokojnie tu wystarczy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-15, 18:04
|
|
|
Silver do jazdy "emeryt style" będzie ok. Od hany zdecydowanie lepsze będą herculesy, ewentualnie wszechobecne barracudy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-20, 17:27
|
|
|
Co to ma wspólnego z lpg? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-03-24, 20:25
|
|
|
To ja dla odmiany polecę zenita pro, herculesy i golda. Zestaw na pewno nie gorszy od powyższego, a pewnie wyjdzie taniej. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-04-15, 07:22
|
|
|
Jeśli instalacja jest sprawna, problemu nie ma. Gorzej w przypadku gdyby pojawiła się większa nieszczelność. Lpg jest cięższe od powietrza i gromadziło by się w garażu. Dla własnego spokoju, możesz zamontować czujnik gazu przy podłodze. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-04-23, 20:04
|
|
|
Alaska to przyzwoity i popularny reduktor. Tur czy gold są lepsze, ale do takiej mocy to przesada. Z ac bywają problemy, także w twoim wypadku tomasetto będzie dobrym rozwiązaniem. Prinsa sobie odpuść, bo będzie drogo po gwarancji i warsztatów obsługujących niewiele. Najlepsza opcja to coś z rodzimego podwórka i dobry fachowiec. Napewno będziesz zadowolony, a po gwarancji nie będzie problemu z serwisem. Jako alternatywę powyższego zestawu rozważ blu boxa i herculesy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-04-22, 21:28
|
|
|
Lovato bym sobie odpuścił. Bierz coś z rodzimego podwórka. Ja bym tu widział blue boxa, tura i herculesy bądź barracudy.Jeśli ktoś Ci to dobrze zamontuje i ustawi, to nie ma opcji, żebyś nie był zadowolony. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-04-26, 21:22
|
|
|
Temat do ogarnięcia. Proponuję zenita pro, herculesy i golda gt. Jedyne co może być kłopotliwe, to zbiornik. Zapewne tak samo jak w e90 nie ma zapasu i będzie trzeba dać walec do bagażnika. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
lpg_jet |
Napisane: 2016-04-29, 08:16
|
|
|
Konkretnie chodzi o kształt mnożnika. Jest bardziej płaski, przez co praktycznie nie trzeba nic poprawiać, ewentualnie drobna kosmetyka i auto chodzi jak trzeba. |
|
 |
|