Znalezione wyniki: 92

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: instalacja KME
Napisane: 2012-02-22, 20:19 

wtyski ? iglice klinuje, po osiągnięciu temp. 60-idalej mięknie szlam i ok. wymień dwie listwy, przełuż tylko swoje dysze i ok.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-23, 21:52 

Zrobiłem teścik na takim motorku w opelku przy dyszach A1, zapomnij czas ponad 11ms na wolnych i gleba i czek-dajcie pić, czyli zostsły wiercone.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-24, 19:36 

kolego czujnik temperatury do SE81, czy do Omegasaz stosóje się cały czas, i jest dostępny wszędzie.
A podłączenie, to czarny do masy a pomarańczowy do kasety LCS też kolor pomarańczowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-04, 20:34 

zostaw ten soft,
800- podstawowy firm… pasujący do większości gotowych konfiguracji umieszczonych w programie
1102- firm do pojazdów w których mapa układa się blisko maksimum (220-255), pozwala zrobić
mapę na poziomie 160-190
1600 (3-4) 1500 (5-8)-podstawowy fabrycznie wgrany uniwersalny firm
1915 (3-4) 1615 (5-8)- firm dla pojazdów z cut-off’em na sygnale obrotów lub plus’ie po kluczyku

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 19:20 

marceliNKP, na 90% czujnik ciśnienia. Czasami kabelek w wtyczce czujnika. Dzisiaj miałem daw mapy do wymiany i każdy pokazywał wartość 0,15 bar.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-14, 22:43 

landi renzo to omegas ale mają też w ofercie lovato smart, kolesie mają i chwalą, sam kupiłem dwie instalki smarta jedna zwykła i turbo. Daje rady. Dobrze żeby był czujnik temperatury reduktora, szybciej przełancza, nowy soft irozruch na gazie przy ciepłym silniku. Spytaj o podgrzewacz gazu to mały koszt zimą lepiej, i podczas butowania temperatura gazu stabilna. Mile widziane wtryskiwacze KP. Dobry sprzęcik za tą kase. Montarz i regulacja to inny temat.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-14, 18:43 

co ci zmieni stała wyjściowa, można podnieść minimale otwarcie atuatora i lekko przylać, pytanie tylko po co ?, jak mocno faluje, lepiej umyć przepustnice. Ale te autka nigdy nie były stabilne.




















a

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-17, 18:37 

dobra cena, a jeśli chodzi o wtryski JP/ KP zero problemu. A 180KM ? dożucili podrzewacz czy nowszy reduktor. Kumple latają na smartach i se chwalą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 21:38 

wtryskiwacze z białymi kapturkami ? SZkoda że nie wiemy jaki reduktor. Taki prostokątny IG1, czy mały LI02. reduktory te posiadają zaworki bezpieczeństwa, w razie durzego ciśnienia wyrzucają gas czasami ten bezpiecznik warsztaty podłanczają do filtra,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 20:40 

krzysiek82, dziwne . A czeka wyrzucił?. Sprawdź reduktor a raczej zawór bezpieczeństwa. A jaki ma reduktor ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-03, 21:09 

prawdopodobnie masz pobrane obroty z cewki zapłonowej (brązowy przewód z omegasa) przepnij na inną sekcje cewki. Czasami wymiana swiec i kabli WN odciąża cewkę i odczyt obrotów jest prawidłowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-06, 19:06 

Mixol , nowa nie znaczy dobra, czasem używka wygrzana lepsz jak nowa.
A to że jedziesz na waszce niema znaczenia obwody śą pod napięciem, dane "czytane". Dzisiaj kolega dzwonił z Koszalina. Z takim "szczęściem" jak twój problem koleś dołożył ksenony ala hina, a obok komp lpg cuda jak u ciebie na włączonych światłach, przetwornica ponoć tak siała że wyłanczała się komura.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-16, 22:34 

Zelot, wgraj sofcik bazowa kofiguracja dla FULL GRUPY (poprawiona autokalibracja i dotryski) pod wtryski JP, kalibracja na 3,75 na wolnych. powinno pomuc. Ideał to wtryski KP. Odpal http://www.landi.pl, strefa dealera, login- smart, hasło- smart. ściągnij sofcik bazowy, powinno pomóc.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-16, 19:40 

12v po stacyjce jest w okablowaniu rozcięcia wtrysku, biało-czerwony to ten +

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-13, 10:44 

zagiel9 , Omegas nie traci ustawień jak odepniesz akumulator, nawet kilka lat bez zasilania nie robi wrażenia na sterowniku. Ale jak zrobisz nową autokalibrację to wcześniejsza mapa zostaje zmieniona i czeba dostroić na drodze. Po co włączony jest czujnik map ?, skoro jest niewykryty. Opcja dobra w wolnossących motorkach a nie w doładowanych. Ustaw na nieobecny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-09, 14:56 

tak, podmienić na inny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-20, 22:46 

LandiRenzo operowało dwoma sterownikami Omegasem-gdzie przy próbie polączenia wywala błąd 03, wtedy lipa tylko serwis w niemczech, albo wymiana sterownika, opcja nr. dwa PLUS GM inaczej LC02, dostępne oprogramowanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-20, 19:10 

danishow, jak znajdzie w sterowniku skoro nie połączy się z kasetą. A z takimi oplami mamy doczynienia. Oprogramowanie tylko dla serwisu np. opla. Rok szukałem oprogramowania do tych omegasów i nawet przectawiciel na Polskę nie posiada. Do diagnostyki podmieniam inny sterownik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-24, 21:42 

Fajfer3, ten na allegro sterownik do IGS-a i nieprzeprogramuje ją nikt bo ona obsługuje dozatory a nie wtryski.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-12, 20:34 

A czy ktoś ustawił w sofcie tryb awaryjny?. Nawet jak odchaczysz "ptaszka" w ustawieniu tryb awaryjny to polecam przeprogramowanie softu.Opis problemu zgadza się. Jak wyjmiesz bezpiecznik na czerwonym przewodzie autko powinno robić na waszce.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-13, 17:47 

W LC 01 są dwa bezpieczniki na przewodach. Stały plus i plus po stacyjce. Jak wyciągniesz bezpieczniki niema prawa działać lpg. Może ktoś podłączył plusa postacyjce bezpośrednio pod + zaworów gazowych (niebieski przewód).
Czyżby nowy nabytek.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 18:27 

W LC 01 nie ma przełącznika na trzy położenia, Czyli masz dubla, a jeszcze ktoś jednak podpioł na krótko zasilanie na plusa zaworów gazowych, to już trio.
A między reduktorem a mikserem pewnie śruba, zamiast silnika krokowego.
Daj foro sterownika i tych przełączników. Sprawdź czy we wtyczce przełącznika na trzy położenia ktoś zmostkował przewody np:czerwony z niebieskim.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-09, 22:01 

Wygląda to na OMEGASA a wtryski to medy jeszcze w starych obudowach. Ale czemu piszesz że sterownik IGSystem ?. IGS nie posiada wtryskiwaczy tylko dozator i dystrybutor. Daj lepsze foto. Na omegasie polatasz, pilnuj wymiany filtrów. Czyżby autko z germani.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-23, 20:37 

dysze powinne być tak dobrane aby czas wtrysku gazu ostylował około 5,5ms dla wtryskiwaczy JP, a dla KP 4ms. Co do dysz A1 pewnie są rozwiercone, dla 1400 sugerowane B (1,8mm) dla JP, B/C (1,8/2,0mm) dla KP. Pewnie zrobili tylko autokalibracje i wio.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 14:39 

Jeżeli masz wtryskiwacze JP to zostaw dysze na te 1,8mm
Strona 1 z 4 [ Znalezione wyniki: 92 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO