Znalezione wyniki: 4

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: KME DIEGO
Napisane: 2012-11-11, 09:40 

Wtedy drugi nie potrzebny . Gdybyś miał PS -CC1 to wtedy tak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-14, 19:04 

Bo to nie tu ma być czujnik , to jest zawór upuszczający zbyt wysokie ciśnienie do dolotu. Złóż go jak był.
W moim starym silverze czujnik wkręcało się między kolankami wodnymi .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-13, 21:52 

A racja :)
To bym spróbował lekko podnieść ciśnienie np. na 1,25-1,30 co by obniżyło nieco mnożnik , następnie autokalibracja i mapy.


Mapy nie wyglądały źle. Najlepiej podejrzeć czy sondy na LPG pracują w takim samym zakresie jak na PB i czy przy max obciążeniu w OL jest sonda bogato.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-01, 20:02 

uwalony kabel od czujnika temp. na reduktorze
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 4 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO