Znalezione wyniki: 48

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-13, 22:21 

waskij napisał(a):
szukam dobrego FL 16/12/12.


KME włókno szklane 16/12/12

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-13, 22:31 

To masz odpowiedź , wywal i przejedź testowo bez i wtedy bedziesz miał pogląd . Za 50 dych miałbyś porządny FL ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-13, 22:02 

plecho1, trochę nie za dobrze że na Sharku 1200 ustawiałeś ciśnienie 1,6 bara. Sprężyna mogła pracować na zblokowaniu i mogła zmienić się jej charakterystyka. Długo jeździłeś z takimi ustawieniami ??

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-06, 14:58 

Shark nie miał przerostów ale za to leciał z ciśnieniem przy max. obciążeniu. Zavoli działa lepiej, a że ma przerosty to taki urok. Jeśli wtryski się otwierają po cut-offie to zostaw jak jest.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-06, 15:34 

plecho1 napisał(a):
Ciekawe czy po ułożeniu się wymienionych elementów tego reduktora ciśnienie będzie bardziej stabilne?
W reduktorach IV generacji nie ma co się układać,to nie I czy II generacja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-05, 14:15 

Matrixy HS należy aktualnie ustawiać jako wtryskiwacz Matrix.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-06, 15:46 


Myślałem że membrana czy zaworek regulatora w jakimś stopniu się wygniotą czy rozciągną i zmieni się trochę charakterystyka jego pracy
Niestety Zavoli ma właśnie swoje wady i zalety, nic na to nie poradzisz, jak chcesz na próbę to podjedź do mnie pożyczę Ci sprawną Alaskę prawie nową ,co prawda do 90 km ale warto spróbować.Sam porównasz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-24, 17:42 

Skracać czasów to za bardzo nie masz co bo Dragony wcale takie szybki nie są, szczególnie że w Twoim aucie czasy benzyny są krótkie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-24, 17:56 

Dla Zavoli to jest chyba normalne ciśnienie, kłopot to może tylko być gdy się napompuje to wtedy czasy wtrysku się skracają i dawkowanie gazu jest przypadkowe. Te wtryski do otwarcia potrzebują 1,9ms plus 0,9ms do zamknięcia czyli super by było jakby poniżej 2,8ms nie musiały pracować. Jak jeździ dobrze i nie pali dużo to zostaw, jak nie to spróbuj obniżać ciśnienie bez rozwiercania dysz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-24, 18:18 

On się jeszcze za bardzo nie pompuje bo okolice 3 bar to jego norma :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 20:57 

Kalibracje zrób na w pełni rozgrzanym silniku ~95°C.
Dziwne dla mnie jest, że w czasie nagrzewania się silnika temperatura reduktora idzie w górę, a gazu praktycznie stoi w miejscu. Zmiany temperatury gazu na oscyloskopie są dosyć leniwe, jakbyś miał stary trójnik pomiarowy ze Staga to mogło by i być, ale czujnik Techa jest niby w strudze gazu i najczęściej reaguje dużo szybciej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 20:44 

Przy kalibracji ważna jest temp gazu .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 16:12 


Nie wiem, czy korekty od temperatury są potrzebne, do temperatury 30 stopni wszystko było ok. Dopiero jak było cieplej, to auto zaczęło gorzej jeździć.

Są potrzebne .

Jak zrobiło się chłodniej, to problem pozostał więc jest tak jakby coś się uszkodziło.

Bo pewnie zrobiłeś od nowa kalibrację , z twoich OSC wynika że 3 ostatnie które zamieściłeś robiłeś kalibrację przy temp 32/38 stopni , a ten najnowszy jest przy temp. 55 stopni , pewnie z tego wynikają te odchyłki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 17:27 

Reduktor jakoś dziwnie grzeje gaz albo czujnik temperatury jest na wakacjach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 21:19 

A nie warto tak dla nauki przeprowadzić kalibrację pry temp. jak na tych 3 starszych osc tj. okolice 32/38 stopni LPG i przejechać się co pokaże mapa ? Aktualne parametry możesz zapisać i wgrać ponownie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 21:34 

Wentylator nie powinien przeszkadzać, bo kalibracja trochę trwa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 23:45 

Wszystko się zgadza, czujnik jest szybki i pokazuje spadki temperatury podczas mocnego przyśpieszenia.
plecho1 z Twoimi oscyloskopami i podejrzewam że z ustawieniami jest taki problem, że robisz to zbyt szybko. Po nagrzaniu reduktora do 80 st. co trwa ok 5 min, trzeba jeszcze 10 min aby nagrzał się gaz. Twoje oscyloskopy nie pokazują nagrzanego gazu bo trwają max 12 min i są robione z dużymi przyśpieszeniami co gaz dodatkowo schładza. Spróbuj skalibrować i ustawić gaz na rozgrzanym silniku to może będzie wiadomo o co chodzi. Po 20min jazdy temp. gazu powinna mieć ok 70st. chyba że jest jakiś problem z grzaniem reduktora. Aby nie tracić bezsensownie paliwa, pomiędzy jakimiś jazdami skasuj mapy gazu, zrób kalibrację i ustaw suwak - zapisz oscyloskop i zobaczymy co wyjdzie.
Na zdjęciach widać że reduktor jest dosyć wysoko, jeszcze pod zbiornikiem z płynem ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 09:57 

Silnik wg Autodaty ma w tym aucie 103KM
Manualna regulacja zaworów - nie wiem czy szklanki czy płytki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 10:19 

Liana wystepowala kiedys regularnie w top gear :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 12:15 

plecho1 napisał(a):
Dokładnie jest to Liana z 2002 r. z silnikiem 1.6,


To chyba następca Baleno? Do Baleno często sprzedają się "sanki" zwieszenia (rdza) - nie jest o nie łatwo i sporo kosztują. Sprawdź, czy to nie to samo...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-09, 11:40 

plecho1, widać spory spadek w miarę wzrostu obrotów. Na pracę auta negatywnego wpływu to nie ma, dawkowanie paliwa odbywa się prawidłowo, co sprawdzone zostało nawet przez użytkowników forum, ponieważ sterownik ma korekcję czasu wtrysku od napięcia zasilania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-07, 08:32 

plecho1, możesz wstawić oscyloskop łącznie z momentem, gdzie silnik jest unieruchomiony, a zapłon włączony?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-05, 11:04 

plecho1, dziwne, że już od 2500 masz mniej jak 100%. Gdzie podłączyłeś zasilania sterownika?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 00:23 

Wiązkę masz tą samą i dołożyłeś przejściówkę czy zmieniłeś?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-30, 07:56 

podaj napięcie ok. 1-2 V na wejścia sygnałów
zrób je sobie nawet z zasilania sterownika jak nie ma gdzieś 5v dostępne
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 48 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO