Znalezione wyniki: 134

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-11, 21:30 

W Gdyni jest zakład partnerski AC,a jego właściciel Robert jest godny polecenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 19:28 

Osobiście wolałbym coś w stylu Pitec Imola 250,Pitec Nardo 300(nazwa handlowa),a potocznie będzie wiadomo co to jest Pitec 250-ka,albo Pitec Imola.Tylko co z tym Fazerem zrobić???Nie wiem,gdzie to wcisnąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-19, 22:28 

Tormin napisał(a):
a czy ACr01 to jest nazwa rynkowa ?? jak dla mnie na maxa z dupy ;)

AC R01 jest nazwą na maksa z dupy?Moim zdaniem ,jest jak najbardziej przemyślana ,a prywatnie dla mnie najlesza na rynku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 07:52 

Cieplutko jest reduktorowi i MAP-owi .Nie znam tego reduktora,ale w nim,może i w ustawieniach jest problem.Chłody też pomagają.KME w tym wypadku odstaw.Lepszym rozwiązaniem jest AC R01.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-15, 07:50 

bolek napisał(a):
Czyli ogólne może tak zostać? rozumiem że chłodniczka oleju jest w małym obiegu tak?
Pytam bo dosyć późno się przełancza ale to pewni wina termostatu który i tak jest do wymiany zobacze jak będzie po wymianie.

Jest to oczywiśmały obieg,a termostat wiadomo,podstawa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Reduktor LIMA
Napisane: 2012-03-17, 20:06 

Musisz zrobić wysterowanie membrany,tak jak bdb opisuje.Z tego co pamiętam regulacja ciśnienia w tym reduktorze nie jest hermetyczna,więc jakoś to trzeba uszczelnić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Reduktor LIMA
Napisane: 2012-03-18, 11:19 

Zdaje sobie sprawę z tego ze może być ciężko ogarnąć to auto na jednym red, ale staram się jak mogę żeby uniknąć 2xred własnie ze względu na miejsce a właściwie jego brak, cena nie gra za bardzo roli, chce tylko uzyskać prostotę montażu a nie bardzo mogę sobie wyobrazić 2x gold/silver, przecież tam wyjdzie 4xgaz, 4 wejścia na wodę, o miedzi 2x8mm i 2xez nie wspomnę, zdaje sobie sprawę ze dla Was montujących takie rzeczy na co dzień pojawia się teraz uśmiech na twarzy, ale postarajcie się mnie (laika) zrozumieć.
Poza tym nie mam zamiaru korzystać z całej mocy auta na LPG przez 100% jazdy na co dzień do pracy albo 'po bolki', LPG traktuje jako dodatek a nie do upalania na torze alb nawet podczas prania pupy jakiegoś boyracera na światłach, przecież wystarczy tylko wcisnąć przycisk i jadę na v-power.

Zastanawia mnie jeszcze reduktor bigas double, jakieś sugestie na temat tego wynalazku??

Chłodnice oleju chce dołożyć bo (o dziwo) mistu zapomniało założyć mimo dodawania ww chłodnicy do słabszych (260KM) EVO
Jeśli chodzi o bigasa double,konstrukcją przypomina mi kanapkę z silverów.Regulator na wejściu fazy ciekłej,dwie regulacje ciśnienia,potrzebny jest dodatkowy zawór zewnętrzny(Gold ma zintegrowany),gabarytami dużo mniejszy od silvera,golda.Jeśli chodzi o termikę w połączeniu ze spadkami ciśnienia red VSI wydaje się być jednym z lepszych na rynku.Przyrosty ciśnienia po cut-offie trochę gorzej już wyglądają.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-01-14, 07:57 

Dysze tymczasem można zostawić,mnożnik jest w tej chwili bardzo nisko.Załączanie cyl ustawione na 0 ,przy obrotach przełączenia 600 może powodować nieczyste przejście.Jeśli chodzi o multizawór przy zbiorniku,to taki montaż jest rozsądny.Chcesz zawór sterczący od tylca?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 07:50 

Ciśnieniowo może i szatan,termicznie nie zgodzę się.Wpięcie oczywiście ma znaczenie,ale nie rozwiąże problemu termiki w chłodne dni.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 14:31 

octan napisał(a):
Nowotczyński będziesz uprzejmy podać konkretny przykład w którym samochodzie zamarzł Ci GOLD i w jakich warunkach?

W wielu autach Golda zamęczyłem,np A8 4,2 czy też mój Saab 230konny.Z doświadczenia wiem,że zimą w słabszych autach nie dawał sobie rady.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-27, 06:53 

W Fordach,Mazdach wtryskiwacze w głwicy to standard,choć wtrysk jest przed zaworami.W tej Fieście jest pośredni wtrysk,gaz śmiało można montować,ale obowiąkowa kontrola luzów zaworowych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-14, 21:55 

Nowotczyński napisałeś warto w tym konkretnym przypadku. Możesz uzasadnić
Oczywiście że mogę.Stag 4+,Stag 300ISA,Stag 300 Premium,nie biorąc pod uwagę dodatkowych możiwości,czyli,ISA -autoadaptacja do zebranych czasów wtrysku benzyny, w funkcji obrotów i obciążnia,Premium-autoadaptacja do odczytywanych korekt po OBD ECU benzyny,są sterownikami o tych samych możliwościach.O ile w omawianym aucie jest protokół CAN 500,Premium ma możliwość skutecznego wpływania na czasy wtrysku gazu,tak by korekty benzynowe trzymały się w określonych ramkach.Czasy wtrysku benzyny, we wszystkich tych sterownikach są fundamentem,ale Premium ma możliwość na wprowadzanie korekt wynikających z różnych przyczyn,takich jak:zmiana wydatku wtryskiwacza w funckcji temperatury ,ciśnienia gazu i naturalnego zużywania się,zmiana kaloryczności gazu ,i niedoskonałość oprogramowania samego sterownika.ISA niby ma podobną funkcjonalność,ale opartą na innych wzorcach.Co jest lepsze?Wszystko zależy od auta,nie ma jednoznacznej odpowiedzi.Najlepiej jest maksymalnie odwzorować pracę układu benzynowego,co czasami może być bardzo kosztowne.Elektronika może zredukować te wydatki,ale trzeba wiedzieć gdzie i jak ją wykorzystać.Premium dodatkowo ma możiwość odczytywania zarejestrowanych błędów przez sterownik benzyny,odczytywania zamrożonych ramek(w jakich okolicznościach powstał błąd) i ich kasowania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Superb 2.0i
Napisane: 2012-09-25, 08:55 

Auto gazuje się bezproblemowo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: AudiA4 Pomocy
Napisane: 2012-09-26, 17:00 

W reduktorze KME nie ma możliwości przedostania się gazu do układu chłodzenia,bynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem.Jeśli pompa sprawna,a wywala płyn,uszczelka pod głwicą ,albo sama głowica.Nie biorę pod uwagę jakiś pozapychanych kanałów chłodniczych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-27, 06:47 

Marcin L napisał(a):
najtaniej wywalić sprężynki i sprawdzić czy nie zamarza gaz przy butowaniu ;)

Bez sprężyn nie da rady.Dokup jeszcze jednego zavolaka,a tego wyczyść.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-18, 16:17 

Nikodem napisał(a):
Tech 214
Alaska
Wtryskiwacze Hana

Niby ok,ale czasami mam wrażenie,że alaska potrafi zalać ten silnik.Nie ukrywam,że sam dużo alasek napakowałem do tych aut.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-18, 07:08 

Stag 4,Hana ,Tomasetto.Droższa opcja Stag Premium,Hana,Zavoli.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-30, 17:01 

A wężyk podciśnienia dobrze siedzi na reduktorze?Nigdzie się po drodze nie zagiął?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-17, 16:43 

Damian napisał(a):
Stag4+ lub Tech204, Hana zielona i ACR01, silnik bez problemowy, w całym zakresie obrotów na gazie jeździ.

Z tym się zgodzę,a z gazownikiem od Kinga nie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-17, 16:29 

Pamiętajmy tylko o kontroli luzów zaworowych,co tyczy się też jazdy na benzynie.Jakiś emulatorek wskazania paliwa też się przyda.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-17, 17:09 

Proponuję Staga 4,Hanę i Zavoli N.Jeśli jakieś wodotryski Staga 300Premium.W sprawie luzów zaworowych,proszę poszukać wątków na forum Toyoty.Zgadzam się,że tu nie ma miejsca na jakieś partactwo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-20, 07:59 

suanek napisał(a):
Złotów, koło PIły, Chojnice, Więcbork... teoretycznie Bydgoszcz też wchodzi w grę...

W takim razie do AUTO-FLESZ-a będzie po drodze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-02, 19:40 

Takiego auta nie robiłem,ale wydaje mi się,że Hana niebieska i stabilne ciśnienie gazu rzędu 1,3 bara wystarczą.Wybrałbym Premium,a w razie zgrzytów,korekty po OBD zawsze można wyłączyć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-01, 18:20 

Montowałem tego olbrzyma i nie jestem dobrgo o nim zdania.Do turbo odpada,spadki nawet przy 200kM są ogromne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Toyota Sienna
Napisane: 2013-01-03, 07:54 

Nie wiem czy auto ma hydraulikę zaworów,ale pomijając ten fakt bardzo fajnie jeździ na gazie.
Strona 1 z 6 [ Znalezione wyniki: 134 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO