Znalezione wyniki: 11

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-18, 21:09 

byrrt

Milion razy już było FC za 3,50 zł możesz kupić FL albo jakiś odstojnikowy np. Perfect Blue na allegro się pojawił w całkiem przyzwoitej cenie albo Czaja FL 02 lub 03

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 12:56 

He bo to jest tak że największe wzięcie miał by fachman co zakładał by sekwencje za 1200zł razem z robocizną i do tego jeszcze ją wystroił w całym zakresie obrotów i obciążenia na igłe.

Gazem śmierdzi bo węże gazowe pewnie Semperity i na zwykłych opaskach na skręcanie i kiedy w miejscu podłączenia naciśniesz palcem to gaz syczy. Semperit jest dziurawy jak ser szwajcarski pewnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-17, 11:16 

Jako że był moment że duużo jeżdziłem po naszym pięknym kraju kożystałem z dobrodziejstwa CB radia to z własnego doświadczenia powiem że anteny typu Florida lub Georgia wystarczają w 100%. To co mamy usłyszeć to usłyszymy i zdążymy podziękować jeszcze zanim przestaniemy być słyszalni. Squetch i tak na trasie trzeba mocno podkręcić :D. Jeden warunek dobre radyjko CB nie koniecznie drogie ale dobre. Obecnie mam Onwe MK1 i nie chce wymienić na nic innego no może na Uniden Xl 520 - wg mnie im więcej przycisków i pokręteł tym gorzej.

Nie radzę kupować anten za 40 zł podróbek Presidenta - fakt działają pięknie ale krótko - warunki atmosferyczne + jakość wykonania.

Z anten do 100cm dobre są Sirio AS 100. Nie radze kupować Hustlera IC 100 patrz jak wyżej 1 rok i po niej.

Anteny ML - 145 wg mnie na trasie zbierają za dużo szumów i trzasków

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-17, 17:03 

Napisz jeszcze ile km twoje auto zrobilo na tej instalcji i co w tym czasie wymieniłeś/wyregulowałeś ?

Ja bym zaczął od wymiany:
- świece zapłonowe
- kable WN

a potem drobna regulacja instalacji i ma śmiagać dalej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-08, 12:43 

Kiedyś na pewnym bardzo znanym forum na podobne pytanie mój dobry znajomy (mechanik) odpowiedział cyt: " to tak jak z komką chleba jeden będzie ciumciał przez pół dnia a drugi wpakuje do ust całą na raz i zeżre".

Ja np mam ciągle obawy czy zawieszenie mi wytrzyma ale silnik ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-04, 21:13 

A niech przyłoży drewniany kołek do butli w okolicy wielozaworu i pierdyknie w ten kołek młotkiem z wyczuciem i bedzie po problemie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-29, 16:15 

Wg mnie tutaj jest kwestia korekt i dołączenia do fabrycznej instalacji auta wiązki od sterownika LPG. Mam podobne objawy w mojej Reni. Problem zaczął się po zamontowaniu LPG. Po tygodniu jazdy z odłączoną wiązką od LPG u mnie wszystko wraca do normy.
Nie ukrywam że moja instalacja LPG jest ustawiona raczej kiepsko. Mój sterownik to SIEMENS a w tym Saxo to BOSCH siedzi ale jednak francuz to francuz :D.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-04, 23:24 

hehe i ja na Warszawke oddałem chociaż Jelcz więcej waży (żart)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-18, 15:16 

Jak dla mnie to nie jest tu istotny problem czy silnik zacznie "płakać" z każdej strony. Bardziej obawiał bym się że rozpuści się "ten zbawienny nagar, który uszczelnia silnik". Z drugiej strony na forum mamy wielu zwolenników środków typu Flush engine. Jeśli te środki myjące nie kończą silników to tym bardziej "dobra zmiana" oleju.
Tak na poważnie ja dla świętego spokoju zdjął bym pokrywę rozrządu by sprawdzić czy silnik od środka pokryty jest nagarem czy nie. Jeśli jeździł długo na Castrolu 10w40 to tak będzie. Jeśli nagaru nie ma to 5w40.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-10, 21:10 

Urządzeniem z tytułu, silnik benzynowy ugryziesz bez problemu. Co do diesla nie wiem, ale przypuszczam że też bez problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-14, 20:23 

Witam
Od jakiegoś czasu w moim aucie Kia 1,6 jeździ STAG Q-Box Plus wraz z Barracudami i KME TURe. Wszystko jest ładnie wyregulowane i działa bez zarzutu. Sygnał obrotów wzięty z czujnika wałka rozrządu, dodatkowo wpięte kable pod OBD. Q-Box ma wgrane najnowsze oprogramowanie. W trakcie jazdy w różnych sytuacjach słyszę pojedyncze piknięcie przełącznika LED (centralki). W pamięci Q-boxa nie zapisują się żadne błędy, w sterowniku silnika auta również. Próbowałem nawet nagrywać oscyloskop jednak nic niepokojącego na nim nie widać. Czy te pojedyncze piknięcia to jakiś bug softu STAGa czy coś się dzieje ?
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 11 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO