Znaleziono więcej niż 3699 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalanie
Napisane: 2012-01-06, 22:26 

drive napisał(a):
A co powiecie o tym błędzie tej sondy lambda?

Sądzę, że masz problem z silnikiem, właściwie jego sterowaniem. Doprowadź to do ładu i sprawdź jak pali na Pb. Do tego momentu dyskusja jest jałowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalanie
Napisane: 2012-01-06, 22:34 

drive napisał(a):
a w jaki sposób doprowadzić to do ładu? Podpiąć pod kompa i on będzie widział wcześniejszy błąd który samoczynnie zniknął?

Owszem, u ciebie trzeba to zrobić najlepiej Clipem. Program podpowie ci co masz zwalone. Może głupi styk od wtyczki sondy "rozwalać" pracę sterownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-07-02, 16:46 

Tragedii nie ma. Woda do gazu się nie dostanie. Można zaślepić pełnym wymiarem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-04-20, 08:54 

michael230 napisał(a):
Witam,
W serwisie zaproponowali mi reduktor AC, czy warto go zamontować?
Jak najbardziej, to dobry produkt.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalanie
Napisane: 2012-01-06, 22:41 

drive, a weź ty się przyznaj jakie wtryskiwacze LPG masz w aucie i wpisz to w profil.
Jeśli mamy dobrze ocenić pracę silnika na LPG to będziesz musiał zamieścić na forum wykres oscyloskopu z jazdy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Spalanie
Napisane: 2012-01-06, 22:55 

To jeszcze dołóż do tego info jaki przebieg mają wtryskiwacze i reduktor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 09:41 

Obie instalacje mają chyba standardowy czujnik 4,7 kohma. Zawsze możesz w programie dostosować ustawienia do czujnika KME, więc instaluj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 22:14 

PabloSBT napisał(a):
czy przyczyną takiego spalania może być reduktor ? ma juz przejechane ok 45tys km

oj może, jakość polskiego gazu jest irytująca

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 23:11 

Możliwe, jak żle wyłącza wtrysk z pracy, lub sam leje, czyli jest uszkodzony.
Wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa na próbę, tylko ciekawe czy gaz masz wystrojony z lejącym wtryskiem?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 08:52 

deku napisał(a):
jak ją zalegalizujesz?

język może " niedoskonały", ale dusza Polaka :-D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 23:56 

kacperowski, Rozmawiałeś z Davanti, jest ze Śląska i robi auta na Niemcy?
davanti-u19300.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 10:27 

pablocool ,
Obie mapy (krzywe), niebieska i zielona są wykresem dla czasów wtryskiwaczy Pb. Tylko ta zielona tworzona jest dla silnika gdy pracuje na LPG, czego on nie wie :mrgreen: więc pokazuje co robi z dawkowaniem paliwa jakby jechał na Pb.
Pokrycie map, takie ogólne powiedzenie, jest sytuacją kiedy silnik jadąc na LPG nałoży zielony wykres na niebieski, czyli nie wprowadza zamian w krzywej. Jest tylko jeden bezwzględny warunek, żeby odwzorowanie pracy silnika na LPG pokrywało się z pracą na Pb: obie mapy należy tworzyć w identycznych warunkach jazdy .

Jak to osiągnąć w warunkach "domowych"?

Należy wybrać do testów drogę która pozwoli na wykonanie jazdy wg. z góry przyjętych założeń np. odpowiednie obciążenia na poszczególnych biegach, dla wybranych odcinków, tak by zebrać punkty wykresu od początku do końca krzywej. Jeśli stworzysz taki wzorzec mapy Pb, możesz go zachować i używać jako odniesienia do jazdy na LPG. Ale tylko na tej drodze i tylko w identycznym stylu jazdy w jakim tworzyłeś wykres. Nie może on stanowić odniesienia dla innych warunków drogowych.
Trudne, żmudne i kosztowne, bo paliwa trzeba trochę na to poświęcić. Silnik przed każdą próbą musi być rozgrzany do max temp. płynu.
Potem dla LPG należy powtórzyć cały zabieg, dbając o identyczny styl jazdy, nawet z użyciem odpowiednich biegów na właściwych odcinkach.

Różnice pomiędzy wykresami są wtedy jako tako miarodajne i pozwalają na sensowne naniesienie poprawek.

Całą operację można skrócić i uczynić ją dokładniejszą jeśli posłużysz się scanerem, który on line pokazuje co robi ECU Pb z własnym wzorcem spalania (wewnętrznie zapisaną mapą czasów wtryskiwaczy, czyli niby tą niebieską linią na wykresie Staga). Jeśli jego poprawki wskazują na odejście od wzorca (+/-) to mamy szybką podpowiedź jak zmienić mnożnik by ECU potraktowało LPG jako równoważnik benzyny.

Jeszcze lepsze rezultaty daje użycie dodatkowej sondy do kontroli pracy silnika, ale to już inna bajka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 10:40 

mcpula napisał(a):
Ale co myślicie o BRC w Peugeocie 206 ? Pchać się w to czy może coś innego szukać ?
Jest OK. jeśli masz w pobliżu autoryzowany zakład to zakładaj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-07, 17:58 

krajesiak napisał(a):
Jakie mogą być przyczyny?

Zwarcie na obwodzie czujnika temperatury reduktora, to ala zbyt wczesne przełączanie. Zaś wyciek gazu? Przecież możesz sprawdzić skąd. Metody ogólnie znane. Najbardziej podejrzany to zawór bezpieczeństwa reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 10:51 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 11:34 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 21:32 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 13:48 

witek6, bez obrazy, nic z tego "gradobicia" sensownego nie wydusisz. Wymień sterownik na jakiś bardziej przyjazny, używany za 50 PLN, zapodaj krokowca za 30 PLN i zapanujesz nad sprzętem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 14:05 

karol208 napisał(a):
Co zrobić jeśli w stagu 300-4 nie ma korekty po temp?

viewtopic.php?t=10338&highlight=korekcja+korekcji

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 13:54 


Mysle ze w Stagu jest jakas opcjia aby zapisac ustawienia z jednych wtrysköw w pliku przykladowo na obu wtryskach ustawienia zrobilby Gazownik zakladajacy i zapisal je w pliku a ja przy zmianie wtrysköw tylko bym je odpowiednio wczytal do Sterownika.
Jesli sie myle i czegos takiego niema morzliwosci zrobic to prosze o podpowiedzi jak to zrobic :?:


Jeśli zrobi ci ustawienia dla obydwu modeli to jak najbardziej możesz korzystać naprzemiennie z ustawień.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-17, 15:37 

MarekGryko napisał(a):
17 ohm to normalna wartość . Każdy STAG musi działać.

Oprócz kilku modeli, między innymi Mitsibishi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 21:41 

Ten pan od gazy robi na co dzień w instalacjach DT gas? I jeszcze pytanie czy ten silnik nie wymaga funkcji "zubożania Mazda", czego wydaje mi się nie ma ten sterownik?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 17:03 

A "szczałke" masz chyba na wylocie? Wyjście przy cewce, zasilanie od dołu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 14:22 

heniczyna napisał(a):
czy takie zmiany zworkowe mają jakieś niekorzystne konsekwencje dla instalacji gazowej/paliwowej, np. wielkość spalania?


przecież cel (sugestia kolegi Maszan) idzie w kierunku poprawy pracy silnika, więc skąd takie pytanie?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-24, 16:54 

krajesiak napisał(a):
Jak bedzie chlodniejszy opór będzie malał czy rósł?
rośnie
Strona 1 z 148 [ Znaleziono więcej niż 3699 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO