Znalezione wyniki: 76

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 11:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-13, 07:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-21, 11:55 

Ma problemy z układem zapłonowym (te krótkie czasy pojedynczych wtryskiwaczy).

Ma strategię przelewania bardzo długimi czasami przy depnięciu. Do ogarnięcia nową opcją dostępną w Stagu (tzw. "zubożenie na zimnym silniku").

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-21, 12:13 

To popatrz na 432:
Tb1 - 33,6ms przy 1120 obr/min i dalej zadławienie.

Dobrze by było jeszcze zrobić osc na zimnym, ale na benzynie.

Co do ukł. zapłonowego - jeśli świece są bardzo wypalone, to już można powoli zacząć szukać cewki (najczęściej tak bywa).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-24, 19:26 

Niech zgadnę, czyżby był to Fiat...? Zaznacz w ustawieniach "Silnik typu HEMI" - powinno pomóc. Jak nie pomoże to trzeba przepiąć kabel od obrotów lub go w ogóle wywalić i zaznaczyć "Kabel obrotów nie podłączony" - ale nie wiem czy ta opcja jest w tym sterowniku. Pzdr.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-24, 20:56 

W wiązce od ecu na na pewno znajdziesz zielony kabel z sygnałem dla obrotomierza. Jeśli to taka Vectra jak moja, to najlepszy dostęp do niego jest w tym "korytku" idącym po ścianie grodziowej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-14, 22:44 

Mirosław napisał(a):
(przynajmniej na razie)

będę w Zamościu to pogadamy :D logowałem tez przez COM-a i wskażnik lepiej wypadał :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-15, 00:46 

Byłoby to uzupełnienie adaptacji po OBD. Dla mnie wypas.

Mirosław napisał(a):
czy za 400 zł więcej za sterownik (w tym sondę AFR) znajdą się chętni, w odpowiedniej liczbie, na ulokowanie tego w swoim aucie?

Plus koszt zamontowania tej sondy.
Chętni na pewno się znajdą, pytanie: w jakiej liczbie/procencie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-15, 02:43 

oracle napisał(a):
400zł to ciut dużo.

przeciez sama sonda to ze 3 stowy kosztuje

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-15, 02:18 

400zł to ciut dużo.
Zależy jeszcze na jakiej zasadzie to by miało działać?

Koszt samego kontrolera nie jest aż tak wysoki, czy jak zamierzasz coś takiego zmajstrować nie wsadzając tego na PCB?.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 20:36 

Zawsze możesz te niepotrzebne przestawić dalej, a temu nadać niższy nr

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 20:29 

mcjezioro napisał(a):
Przecież w kompie możesz zmienić nr com na dowolny (nie zajęty).
probowalem ,ale mam chyba za duzo urzadzen na pimci zainstalowanych i zjadaja najciekawsze comy ,
musze windowsa na nowo postawic, to pozbede sie smieci

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 20:01 

Przecież w kompie możesz zmienić nr com na dowolny (nie zajęty).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 19:55 

tez mam identyczna karte i gdzies plytka ze sterownikiem sie wala,
jedyny problem z ta karta jest taki ,ze instaluje sie na COM12 i np. bingoM/S z tym nie smiga,
wiec w razie problemow podbijaj do mcjezioro po sterowniki ,albo do mnie (to poszukam i zgram z plyty)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-16, 18:51 

Mirosław, mam taką samą kartę i płytkę ze sterownikami (jeśli jej gdzieś nie wcięło). Jak nie ruszy to co znalazłeś, to Ci jakoś podeślę kopię jak chcesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-16, 12:15 

Przepływomierz nie mierzy ciśnienia w kolektorze. A skoro go nie mierzy to nie można go użyć jako czujnika MAP. Przepływomierz mierzy przepływ. I na przykład na biegu jałowym przy niskich obrotach przepływ będzie mały, MAP niski, zwiększamy obroty do 3000rmp (cały czas na luzie), przepływ rośnie (a więc i napięcie na przepływomierzu), ale MAP w większości samochodów spada jeszcze niżej. Wartości przepływu w dolocie i ciśnienia w kolektorze nie są ze sobą ściśle powiązane.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-17, 09:54 

kup map sensor z opla poloneza podłącz i tyle

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-01, 22:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-30, 22:21 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-06, 01:32 

a no widzisz, jednak temp. gazu,
rzeczywiscie mi tez sie taka opcja nie podoba (dowiedzialem sie z tematu), bo pewnie tworca mial na celu ochrone wtryskiwaczy,ale to nie jest reaktor jadrowy, zeby blokowac zaawansowanemu uzytkownikowi takie mozliwosci

zawsze zostaje obejscie tego opornikiem ,tylko wtedy trzeba sobie korekte poprawic

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 15:36 

Zależy jaki to sterownik, miałem podobny przypadek i musiałem używańca zapodać by problem rozwiązać bo Elpigazowy nie działał mimo, że wtyczka pasowała. Być może jakiś kabelek trzeba przełożyć ale nie miałem jakoś chęci na poszukiwania bo sterownik miałem na półce.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 16:41 

Mirosław napisał(a):
Nie masz rozpiski złącza czasem?


Proszę bardzo :)
http://www.remixbg.com/Documentation/?dir=/Tartarini

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-06, 11:23 

może chodzi o światła stopu a jakiś dyletant (albo google translator) przetłumaczyl to nie mając pojęcia o czym pisze ;))

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-06, 11:31 

Jak się domyślam jest to po prostu mruganie awaryjnymi widziałem już taki patent zastanawiałem się jak facet który awaryjnie hamuje może jeszcze sięgać do knefla żeby załączyć światła awaryjne ale jak widać jest to automat

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-06, 11:32 

Albo tak jak w Fiatach, przy nagłym hamowaniu zapalają się awaryjne światła, albo tak jak u innych producentów (chyba w Oplu ostatnio coś takiego widziałem) mega szybko błyskające światła stop w razie gwałtownego hamowania (migają tak jeszcze dłuższą chwilę po zatrzymaniu).
Strona 1 z 4 [ Znalezione wyniki: 76 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO