Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-03, 17:55
|
|
|
na 100% nie - jak by dławił to ciśnienie by rosło do 3.1 bara i powoli spadło wraz z obciążeniem - a twój nie rośnie do takiej wartości |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-05, 03:08
|
|
|
te auto nie ma czasów po 19ms - masz za ubogo - rozjechana adaptacje ? uszkodzone sondy ? przepływomierz ?
gold do wyrzutu , wtryski do wyrzutu
oraz trzeba zainteresować się : - sprawnością sond lambda - sprawnością separatora oleju - sprawnością przepływomierza
- zbiornikiem czy prawidłowo zamontowany - doprowadzeniem gazu do reduktora od zbiornika |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-05, 15:43
|
|
|
Wtryski będę chciał zmienić (mają już przejechane ponad 100tys.km), gold raczej temperaturę i ciśnienie trzyma.
- reduktor tak trzyma temp - wylatujący z nie gaz nie - - ciśnienie trzyma tak , że przy 4000 przerzuca na benzynę ?
sondy działają prawidłowo w każdym zakresie sprawdzone pod impą
tzn pracują w jakim zakresie i z jaką szybkością oscylacji ??
Oleju nie bierze, ale zastanawiam się nad wymianą profilaktycznie, nie wiem czy kiedyś poprzedni właściciel kiedykolwiek wymieniał ją. Kilka tygodni temu wymieniałem uszczelki pokryw zaworów.
i nie musi brać - BMW zaleca wymianę tego elementu co 60 000km
przepływomierz raczej sprawny działa w każdym zakresie, nie pokazuje błędów, obroty nie falują, spalanie w normie.
Więc ile pokazuje Gram na sekundę (lub kg na minute ew napięcie) na wolnych obrotach oraz pod koniec obrotomierza (na biegu 2 lub wyższym przy nodze w podłodze) ?
Jakie powinny być prawidłowe czasy wtrysku przy tym silniku?
16,4 ms przy pałowaniu
Oraz pytania - jaki jest rozjazd stron silnika , oraz korekcja poszczególnych cylindrów i dodatkowo lambda integratorów ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-06, 18:55
|
|
|
zacznij od wymiany świec , fajek , odmy oraz uszczelek kolektora ssącego oraz wkrętek w kolektorze - praca 1 ,3 ,7 , 2 jest poza zakresem max dopuszczalne jest 100
na LPG - masz straszne rozjazdy 19% na wolnych - wtryskiwacze to szkoda na nich jeździć bo szkoda motoru |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-06, 19:10
|
|
|
możesz wymienić wtryskiwacze na hana zielone , a reduktor wymienić chwilę później ale nie przeciągaj z wymianą za długo bo zamordujesz je zimnym gazem jak będziesz mocniej cisnął
wymieniałeś chyba uszczelki pokryw zaworów a nie uszczelki pod kolektorem ssącym ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-06, 19:19
|
|
|
np 2 x Kme Silver , 2 x AC R01 może być 2 x Zavoli jak również np 2 x Niko czy 2 x Tomasetto Arctic |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-10, 04:47
|
|
|
Marcin L napisał(a): w tym tygodniu można spróbować dociągnać opaski, może trochę pomoże :)
po co by za 2 tygodnie było tak samo
Marcinie (od nissana) wężyki mają :
reduktor filtr trójnik rozdzielacz 12mm map sensor 4mm rozdzielacz hany 5mm |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-13, 22:32
|
|
|
tylko ty sprawdziłeś skrzynie biegów a ja uszczelniacz tylni wału silnika |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-14, 02:29
|
|
|
(Auto moje, z podpisu) Ni stąd, ni z owąd - szarpie karocą jak szatan. Zajrzałem pod maskę, sygnał obrotów i plus po stacyjce z cewki nr1...Niedobrze..
Podpiąłem te kable pod ADS (okrągłe stare obd) pod czarny pin1 (obr) i zielono biały pin 16 (+ingition12V) Cewka została uwolniona!
Niestety jest jak było. Na benzynie ok. Świece denso TT (do lpg) 20tys km przebiegu - to ich wina?
W załączniku osc z uchwyconym problemem. Te szalone obroty powstały jak wywołałem obciążenie (gaz+hamulec+4 bieg). Rozczulać się czy po prostu wymienić świeczki?
PS. Niezawodne lekarstwo na bmw >> przegonić karocę >> zmniejszyło znacząco dolegliwości, ale pewnie na krótko. Poprzednie komplety świec także padły po ok 20tys km.
to oznacza ze Cewki WN masz do wymiany... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-16, 16:44
|
|
|
widzę , że kolega prowadzi BLOG w temacie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-29, 21:33
|
|
|
OMVL bez dysz 2x silver , lub 2xAC R01 diego g3 wystarczy
- te auto to mocny zabójca termiki - sprawdzone |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-31, 22:49
|
|
|
zamiast golda wsadź ac r01 |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-31, 13:53
|
|
|
jak masz zdrowe cewaki i nie słychać dentysty w aucie to jeździj |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-01-09, 00:52
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-02-23, 10:09
|
|
|
7 ostatnich cyfr vin i uzupełnił profil |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-02-22, 12:59
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-02-24, 13:44
|
|
|
Twoje Spalanie jest oki
te auta tak pala 26 po miescie i 15~16 w trasie
a benzyny ile naprawdę pali nie sprawdzałeś - FIS Kłamie (zaniża) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-03-05, 15:04
|
|
|
jak jest sprawny to się nie pętli |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-03-18, 08:22
|
|
|
nie czytaj tematów chris.f1976 on to się nie zna 
sprawdź vagiem czy na benzynie wolnych 2 sonda faluje czy stoi ew miernikiem wtyczki masz na grodzi (super dostęp) jeśli stoi na 0,45volto na benzynie to ma uwaloną grzałkę |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2011-03-02, 23:14
|
|
|
Ja próbowałem i się nie udało |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-03-31, 06:10
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-04-01, 05:48
|
|
|
czy odpowiedz do Aku cie satysfakcjonuje ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-03-31, 16:55
|
|
|
MarekGryko napisał(a): w silniku 2,4 są 2 szerokopasmowe ? Posprawdzaj dokładnie .
potwierdzam robiłem taka wczoraj |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-03-31, 20:58
|
|
|
. Na początku lutego zmieniałem świece na MOTORKRAFTY PLATYNKI(przejechane na nich jakies 1000 kilometrów) więc ich nie podejżewałem ale jak się okaząło po ich wykręceniu świeca na drugim i czwartym cylindrze nie miała jedna elktrody tej platynki i tej metalowej . Została tylko ta ceramiczna obsadka a druga nie miała tej metalowej(łuczka którym się reguluje przerwę) Zajechałem do warsztatu pokazałem im swiece no i zrobili rybkę zostawiłem auto do sprawdzenia kompresji. Okazuje się że nia ma kompresji na drugim i czwartym cylindrze . Uff Dużo tego tu napisałem ale chciałem możliwe dokładnie oddać sytuację . Teraz proszę o uwagi i o porady co wy myślicie o tej sprawie.Proszę zwłaszcza osoby które mają doswiadczenie w tej materii.
Chłopy co wy chcecie sprawdzać i ustawiać jak silnik nie ma komprechy na 2 garach ? przez 1500 km na lpg by go nie zajeździł tym bardziej , że alaska nie będzie dawała rady tylko ostatnie 1000 obrotów a w stagu domyślnie od 6000 przepina na benzynę
chłop miał nie farta i tyle - z takimi świecami GM , NGK (made in france) oraz FoMoCo (motocraft) oraz Autolite się spotkałem , że urywały się elektrody
i problem jest nie związany z LPG chłop chciał dobrze wymienił świece i włożył nowki orginały które wygenerowały chłopowi masę kosztów
ja jednak zanim zerwał bym głowice sprawdził bym ustawienia rozrządu , po zerwaniu głowicy może ukazać porysowane gładzie - i dół się nie będzie nadawał i pozostaje szukanie drugiego motoru |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Nikodem |
Napisane: 2012-04-01, 11:25
|
|
|
do m50b20 dysze 1,8 przy 1,2 bar i 2.0 przy 1.0 bar |
|
 |
|