Znalezione wyniki: 28

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-19, 07:34 

I sprawdź łańcuch ....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-22, 15:19 

@leon1P, nie powielaj głupot dotyczących głowic w BSE. Miałem Octavie II FL 1,6 BSE , od nowości do 105 tysięcy ( sprzedaz auta ) i nie miałem z silnikiem żadnych problemów, nie brał oleju ( od nowości zalewny Liqui Moly Synthoil High tech 5W40 ) z lpg załozonym przy ok 14 tysiacach. W silnikach BSE, w których ktos miał problemy problemy z głowicą, nikt nie badał przyczyn tych awarii i tez nic nie wiadomo w ogóle o tych silnikach ( skąd, kto uzytkował, jaka eksploatacja , czy auta były uzuwane czy nowe czy sprowadzone od dziadka niemca z przebiegiem "licznikowym" bez żadnej historii auta i można by tak wymieniać i wymieniać).
Także przede wszystkim luuuuz i zdrowy rozsądek, jeśli z twoim samochodem jest wszystko OK to zakładaj i ciesz się tanią eksploatacją ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-03-14, 09:14 

Zadzwon do Tomanka w Wolborzu i wszystko sie dowiesz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-09-05, 19:24 


jeżeli coś pójdzie nie tak, to nikt nie zechce tego poprawić a już na pewno nie za małe pieniądze



Akurat ta część wypowiedzi dotyczy wszystkich instalacji.
Zamontuj sobie Staga w autoryzowanym zakładzie np. w Warszawie a nastepnie po roku jedź i umów się w zakładzie spod tego samego szyldu np. we Wrocławiu. Jesli w ogóle podejma sie naprawy w razie "poważnej" awarii to bedzie cud.... o cenie juz nie wspomne.
Jeszcze się nie spotkałem z warsztatem ( przez ok 10 lat uzytkowania samochodów z LPG ), który by się podjął z "ochotą" nie swojej instalacji. Co nie oznacza, że takich nie ma ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-26, 17:37 

Kup sobie Fabie z silnikiem 1,4 16V. Zwykły paskowy rozrzad, hydraulika. Mialem takie dwie i totalnie zadnych problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-27, 19:16 

Stefan da rade ? ...... ciekawe jak skoro nie ogarniają instalacji przez siebie założonych :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-06, 01:08 

Jak mozna nie mieszać faktów skoro pisze sie o nie swoim samochodzie - to po pierwsze, po drugie pisze sie odnośnie blachy „policyjnej” ( jakies nie spełnione marzenia czy co ?) ;)
Ja natomiast opieram sie na własnym doświadczeniu ze Skoda a wyglada to następująco:
- 1,6 BSE nowy
- 1,9 TDI AXR używany
- 1,8T ARX używany
- 1,2 TSi CJZD nowy
- 1,6 BFQ używany

Wszystkie ww samochody serwisowane w ASO, takze ceny znane z pierwszej ręki ;)
Takze grandi jak chcesz sie czegoś o Skodach dowiedzieć wał smialo ;)

ps. zadaniem izomaty pod maska, poza efektem placebo ;) i estetycznym bo juz na pewno nie chodzi o wyciszenie, jest „odbicie” ciepłego powietrza w dół w celu szybszego nagrzewania sie silnika ( praktycznie wszystkie diesle ja maja, benzyniaki losowo lub w zależności od wersji wyposażenia samochodu ) ale jak jest walnięty termostat to nawet koc z izomaty nie pomoże ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-23, 05:20 

Cena to, delikatnie pisząc, przesada.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-08, 12:13 

Silesia Cars Katowice i problem rozwiązany.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-06, 18:23 

Najgorsze jest to że luz warto sprawdzać co 15 tysi w tym modelu.
Drugi problem to czy jak kupię auto z instalacją gazową, to czy poprzednik nie robi papa furze :)

To prawda, że należy sprawdzać co 15 tysięcy ale Accord mojego znajomego ma już od nowości przejechane 675 tysięcy z czego na LPG ponad 500 tysięcy bez robienia głowicy, i jak na razie nie skończyła się regulacja, także nie ma co straszyć kończącą się regulacją w tych silnikach. Jeżeli samochód miał cofany licznik kilka razy to rzeczywiście regulacja kiedyś się skończy... siłą rzeczy ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-18, 17:02 

Adam Rogowski napisał(a):
Ewidentnie kulka lata we wlewie... Wymienić wlew i problem zniknie.


100% diagnoza, miałem to samo w poprzednim samochodzie, wqrwia na maxa....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-09, 07:02 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-08, 07:24 

Castrola sie nie leje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-06-18, 14:10 

Jesli nie żłopie oleju na potęgę to zakładać LPG i jeździć

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-09-08, 16:28 

Wal smialo do kolegi tomek1976 z forum.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-08-29, 11:43 

Skontaktuj się z tomek1976 z tego forum, zakład ma w okolicach Drużbicach a na 100% pomoże.
U Stefanowskiego byłeś na wymianie filtrów ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-09-26, 15:20 

Jesli slnik oleju nie bierze to smialo mozna powrócić do oryginalnego SAE lub kupić cos z górnej, jakościowo półki z 0W.... wymiane ja bym poprzedził płukanką.
A tak na marginesie jaki to urwis i jaki konkretnie silnik 1,3 ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-11-15, 22:14 

Marciano_78 napisał(a):
Zasadniczo GOP, Sosnowiec, Dąbrowa G, Będzin, Czeladź, Katowice etc



No to wal do silesi cars.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-12, 10:21 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-18, 14:21 

polanides napisał(a):
Witam. Chcę kupić nową Kia Optimę z silnikiem 2.0 DOHC 163 KM. Jaką instalację polecacie?



Lenistwo jest ogromne.....

Albo tak kia-optima-2-0-cvvl-2017r-t70599.html?hilit=Kia%20Optima

Albo wcale https://www.youtube.com/watch?v=fbgjsiHJqZ8&t=70s

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-27, 20:30 

Raczej wygląda to na instalację z salonu. Tak czy siak trzeba to usunąć i założyć coś "normalnego".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-25, 14:31 

Mirosław napisał(a):
najprościej - nic nie usuwaj, odłącz zasilanie obecnej instalacji LPG i połóż nową "obok"



Błagam Cie, głupot nie wypisuj ;)

@Artur29, skontaktuj sie z Tomek1976 - ostatnio przeprowadzał taki zabieg w Dusterze. LR zostało usunięte i została zalozona normalna instalacja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-25, 15:40 

LR z salonu to zwykla instalacja a wiązka w fabrycznej instalacji powstała na etapie produkcji samochodu i tworzy jedna całość z wiązka samochodu. Najłatwiej poznac to po wkrętkach, w salonowej instalacji sa one w części plastikowej kolektora a w fabrycznej sa w fabrycznych miejscach pod wkrętki. Pod maska montaz wyglada podobnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-01-28, 23:41 

Cewka wielozaworu też może powodować przepalanie się bezpiecznika....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-04-15, 10:27 

Wal śmiało do kolegi Tomek1976....... będziesz zadowolony. Zachęcam do obejrzenie jego montaży w galerii forum.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 28 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO