Znalezione wyniki: 66

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-29, 09:48 

każda honda benzynowa , nawet te najnowsze mają luz regulowany normalnie śrubkami, Hydro maja tylko diesle hondy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2010-05-07, 11:07 

mocno w górę nie lecą, bez korekt działa bez problemu .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-14, 09:30 

słychać strzelanie elektrozaworów przy próbie przełączenia na lpg ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-10, 19:42 

Robiłem volvo v50 z tym silnikiem 2.4 i mimo występowania czujnika ciśnienia nie trzeba było stosować emulacji. W razie W stosowałem sterownik stag qmax z wbudowanym emulatorem i przygotowałem wiazke pod ewentualne podłączenie. Okazało się jednak nie potrzebne. auto śmiga. Potrzebna natomiast porządna regulacja korekt po obrotach :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-05, 13:03 

na alasce pojedzie do 2500rpm ... tylko ze tylko na 4 cylindrach :D

do Autora wątku: po pierwsze uzupełnij lokalizacje, skąd jesteś

Graty w ogole nie pasują do Twojego auta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-05, 12:15 

Jak chcą ładować Gofasta do Vki to nie wróży do nic dobrego ;D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-05, 13:43 

STAG Qmax lub jakis TECH , może być Optima Expert
Barracuda, w ostateczności Hana albo jakies W02, W03 , aczkolwiek Barracudy i Hanki bardzo ładnie sie komponują pod osłoną silnika.

Reduktor Kme Tur powinien pogonić, w sumie AC R01 też, i to nawet na faro 6mm ale zalecane 8mm dla spokojności w zimie.

zbiornik do avanta wchodzi 650/270 72litry

do sedana nie pamietam :/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-16, 12:36 

Zrób log oscyloskop z jazdy okolo 10km, pokaz mnoznik. Nie sugeruj się pokryciem mapek...

Wyzeruj korekty, nie patrz na LTFT tylko na STFT, wprowadzaj silnik w rozne stany obciazen i podglądaj jak wtedy wyglada korekta STFT i w tym zakresie ustaw odpowiednio mnoznik lub mape po rpm. I ustawiasz tak tyle stanow obciazen ile sie da.

Jeżeli nie czujesz sie mocno na siłach to rob tylko na mnozniku ale staraj się trzymac jeden zakres obrotów RPM i dla waaskiego zakresu RPM wprowadzaj silnik w rozne stany obciazenia.

Druga dokladniejsza opcja to lataj obrotami i obciazeniem po całej mapie korekt po obrotach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-16, 13:41 

Jak się nie czujesz na siłach to nie musisz robić po obrotach, ten silnik da sie ustawić do jazdy bez checka po samym mnozniku. Tylko ustaw mnoznik tak jak pisalem, obsesrwuj STFT w roznych obciazenia (wcisniecie pedalu gazu) ale w waskim zakresie obrotow.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-22, 19:35 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: AC R01
Napisane: 2016-05-31, 09:53 

Teoretycznie nie, ale niestety STAG ma trochę nadgorliwą charakterystykę korekt po ciśnieniu gazu i przy sporym spadku ciśnienia względem ustawionego ciśnienia roboczego mogło się robić za bogato.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-07, 19:15 

Tak. Wyjdzie po Pozycji mnożnik po autokalibravji

2. Oczywiście :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-13, 12:23 

Kme Tur, AC R01 150

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-13, 12:24 

Barracuda pojedyńcza,
AC W02 lub W03

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-13, 13:54 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-13, 23:36 

Tak jak mzloty pisze. Trzeba zrobić log dynamiczny z odczytu przepływki od niskich obrotów do odcinki na 3 biegu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-13, 23:38 

pepicosi napisał(a):
soul napisał(a):
AC R01 150

-ten zdecydowanie najlepszy [emoji38]
30 tys i zapchany

Tak
Jasne...

A Kme wrzucisz pod maskę i mówisz klientowi że będzie teraz jeździć z orkiestra deta w silniku

Każdy reduktor coś ma. Wybór mniejszego zła.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-14, 20:30 

Wrzuć kurde te logi na vaglog pl

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-15, 10:23 

Myślę że nie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-15, 06:01 

Dla bdv około 135 przy odcince

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-16, 15:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-19, 20:45 

Możesz

a warsztat powinien Cię powiadomić o takich przeróbkach autach... moim zdaniem drut team ...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-20, 15:04 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-18, 22:10 

Jeżeli chodzi o przeguby to wydaje mi się że najniebezpieczniejszy jest luz podczas szarpania tak jakby góra-dół...

przy kręceniu (tutaj raczej czuć już luzy w samej skrzyni niz przegubie), a luz skrzynia-koło jest raczej normalny.

Może poduszki skrzyni ?
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 66 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO