Znalezione wyniki: 68

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-11-23, 19:35 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 22:19 

pojedzie na tych gratach tylko moze miedz wymienic na 8mm no i dobry FL bo magiki moga sie sypac

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-01, 22:57 


Wiem, że czasy 99, 165, czy 356ms pb tech potrafi wyprostować, a stag nie. Tyle offtopu

Nie montowalem jeszcze tego sterownika i nie wiem co potrafi ale takie czasy sa nie do osiagniecia i jak pisal zawsze Nikodem proponuje sprawdzic dzialanie sterownika LPG z odlaczonym PB wtedy bedzie widac czy sie czyms podpiera czy nie bo producent takich info nie udziela.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-04, 20:28 


myślę czy z uwagi na konstrukcję głowicy robić trzy krótsze i trzy dłuższe przewody zasilające od Hanki do nawiertów

wlasnie tego nie ogarniam w silniku vr6 dlaczego instalatorzy stosuja rozne dlugosci podania lpg. Pb jest podawane w rownej lini i nic sie nie dzieje ja gaz rowniez podaje tak samo i jest ok to po co dawac tam przedluzki????

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 19:51 

najszybcie bedzie jak wrzucisz zdjecie wielozaworu i szkielka bo tak nie wiadomo o jaki model chodzi i ciezko Ci pomoc

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 20:10 

i wlasnie tez tak bedzie dzialac wskaznik jak cieplo to pokaze jak zimno moze nie wrzuc jutro foto to ustawimy to jakos

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 20:04 

to jutro bedzie odpowiedz szkielek jest wiele i roznie je sie ustawia napewno nie licz na to ze ustawisz to z taka dokladnoscia ze jak bedzie np 7 litrow lpg to zapali Ci sie kontrolka bedzie tak ze raz zapali sie przy 10l a raz nie zapali sie wogole proponowalbym Ci jezdzic na licznik km i nie zawracac sobie tym glowy
Pozdro

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 21:05 

prawdopodobnie zalalo go gazem bo zobaczyl czasy zedu140ms stawiam ze teraz zejdziesz do auta i odpali jak zacznie chodzic na wolnych to dodaj troszke gazu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 19:55 

element na wskazowce to magnes zaznaczony na czerwono nienieskie z kabelkami to kontaktron bedac w polu magnetycznym laczy dwa kabeli razem z soba co powoduje zapalenie kontrolki czyli wyjezdzasz gaz do konca tankujesz taka ilosc gazu jaka chcesz miec na rezerwie odpalasz auto i przelaczasz na lpg wtedy ustawiasz szkielko tak aby kontaktron (niebieski) znalazl sie na przeciwko magnesu(czerwony) tak jak pokazuje zielona strzalka powinna sie wtedy zapalic kontrolka rezerwy na przelaczniku i tak przyklej szkielko

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 21:50 

ja bym troszke je przekrecil w prawa strone a czym przykleic klej kropekla to chyba najlepsze rozwiazanie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-06, 23:07 

reduktor w piekle dlugo nie pozyje a map kleknie po 3 miesiacach jak trafisz na wymagajacego diagniste to Cie wygoni ze STP

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-16, 21:18 

prawdopodobnie masz wpiete pod zasilanie wtryskow dlatego takie zachowanie w skrzynce gdzie siedzi komp pb sa tam jeszcze kostki polaczeniowe z instalacja z kabiny tam czarny z niebieskim paskiem przy kme mozesz dokonac aktualizacji podczas pracy silnika z takim podloczeniem nie bedziesz mogl tylko kozystac z awaryjnego odpalania i podgladu parametrow na nie pracujacym silniku

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-16, 22:37 

Proponowalbym zaczac od poszukania kumatego instalatora a nie super instalacji to ze pieniazki nie graja roli to nic nie wnosi mozesz dac za instalacje kupe kasy a i tak nie bedzie hulac jak potrzeba

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-15, 23:22 

zakladaj lovato i bedzie ok

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-20, 22:00 

w obecnych autach mozesz trafic tylko na nie prawidlowa emulecje jaguar renault nissan ale wystarczy na kabelkach rozcinajacych dobrac odpowiedni opornik i bedzie po problemie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-20, 19:24 

w wspolczesnych autach ciezko trafic na takie uklady takie wynalazki mozna bylo spotkac w pierwszych modelach sekwencji w renault lub volvo wiec chyba raczej ciezko bedzie Ci na nie trafic

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-21, 20:26 

a nawet i sterownik jak zastosujesz nie wlasciwy bezpiecznik a zima temu sprzyja wszystkie niedaciagnieca wychodza w zimie latem z lpg nikt prawie nie ma problemow

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-20, 19:10 

nie ma znaczenia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-24, 19:59 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-05, 21:34 

kiedys w borze mialem podobny przypadek winowajca okazal sie czujnik cisnienia w ukladzie wspomagania jezeli taki posiadasz odepnij z niego na chwile wtyczke i sprawdz co sie dzieje z odpieta wtyczka zrob adaptacje wtedu powinny wyswietlic sie same zera

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 21:03 

jako ze lubisz mody to na Twoim miejscu wykrecilbym ten mosiezny kruciec przy reduktorze i przerobil go na zasilanie 8mm u tokarza albo samemu jak da rade a pozniej zasilil wszystko fi8 ja podchodze tak lepiej niech zostanie gazu niz ma braknac

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 21:19 

sam nypel masz tylko rozwiercic nie caly reduktor tak zebys mial mozliwosc zasilenia miedzia faro fi8 wstawiajac jakas zloczke w na 6mm zrobisz waskie gardlo i moga byc problemy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-04, 06:49 

a na pokrywie zaworow co siedzi silnik krokowy odpowiedzialny za wolne obroty a tak po zatym zmien czujnik temperatury plynu i bedzie wszystko ok

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 21:09 


ja nie chciałem wiercić reduktora :D wiem że tylko złączkę (rozwiert i gwint) ale z 8mm będzie więcej gazu ciekłego i mam obawy czy to nie zakłóci pracy ACRa.

nie mialem tego reduktora rozebranego ale mysle ze przy cut off po takim rozwierceniu bedzie mniejszy przyrost cisnienia i nic wiecej tzn zadnych ubocznych skutkow ewentualnie cos na plus

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-11, 07:33 

dolar666@wp.pl napisał(a):
więc czuję że dysze będę musiał kupić nowe i zrobić mniejsze jednak.

mozesz zalutowac i rozwiercic od nowa
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 68 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO