Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-12-10, 14:02
|
|
|
gwarantem jest warsztat montujący konkretne auto |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-09-19, 09:28
|
|
|
Marek_Spy napisał(a): ciekawe jak z ochylką pomiedzy bankami
brak odchyłki 
czasy Pb na LPG: 3.4 3.4 3.4 3.4 3.3 3.4 |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-19, 19:00
|
|
|
ciąć brzeszczotem, a o-ringi sobie pomierz suwmiarką, średnicę wewnętrzną o-ringa stanowi zewnętrzna Hanki minus 2 dziesiątki, a grubość o-ringa to różnica średnic plus jakieś 5 dziesiątek, i wkładaj adaptery nie na sucho, tylko na mokro np. na tester szczelności  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-19, 19:11
|
|
|
i w miarę możliwości nie w miejscu narażonym na przechłodzenie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-19, 19:30
|
|
|
Stag q-box lub 4+, ACR01, ACW01, wlew klapka, zbiornik w koło i dobry solidny montaż |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-20, 07:11
|
|
|
dać 30 stopni i ustawić korekty po temp., a Alaskę wyjąć i zachować do Golfa 1.4
czy przy pełnym bucie zielona okrągła dioda Ci nie mruga? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-20, 18:29
|
|
|
jak nie mruga to nie podpiera się benzyną, ale bankowo chodzi na ubogo i głowica ci spłynie, konieczna wymiana reduktora i solidne strojenie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-20, 22:10
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-20, 19:28
|
|
|
KME Silver lub ACR01  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-27, 17:25
|
|
|
rozwiercić do 2,0 mm bo akurat mam takie wiertło czy to za dużo ? wierć, w razie problemów zmniejszysz ciśnienie
Mirosław , jak już wiercimy i mamy wiedzę jaki jest mnożnik i jakie czasy wtrysku, to warto z tej wiedzy skorzystać i wywiercić to na igłę, czyli tyle ile trzeba, a nie tyle, jakie mamy wiertło. Uważam, że przy tak krótkich czasach wtrysku Pb na idle, czyli 2,5 ms osiągniemy mnożnik 1.2/1.0 przy dyszach 2.1-2.2 i ciśnieniu rzędu 1.1 bara, do takich parametrów ja starałbym się sprowadzić ten samochód, 2.0 może być za mało, z pewnością poprawi, ale nie wystarczy. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-10-31, 21:13
|
|
|
dół masz za nisko, czyli od 1 do 6-7 ms musisz podnieść mnożnik i "dopracować mapę", aż się pokryją
i to załamanie przy 2.5 ms trochę zbyt gwałtowne, ale podniesienie mnożnika go usunie
przebieg mnożnika 1.2/1.o - igła :)
jaką masz długość wężyków od listwy do kolektora? 200 ms to ustawienie dla wężyków ok 10-15 cm, jeśli masz dłuższe, to wydłużenie czasu przełączania może Ci poprawić przełączanie z Pb na LPG |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-11-11, 21:07
|
|
|
dziki3x napisał(a): wpiac sie multimetrem w sygnal sondy ?miernik do kabiny i w droge do odciecia?
o ile nie masz skanera OBD to taka metoda jest prosta i skuteczna
dziki3x napisał(a): jesli nie bedzie zapetlac i sonda bedzie na bogato to mozna zostawic?
tak |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-03, 09:44
|
|
|
mnożnik masz OKAY, tylko trochę mało punktów na przebiegu mnożnika, dodałbym je gęściej, przebieg mnożnika nie powinien być za bardzo połamany i mieć łagodne przegięcia |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-01, 21:01
|
|
|
wolne w tym reduktorze reguluje się dwiema śrubami: schowanym imbusem regulacja zgrubna=membrana, wystającą śrubą doregulowanie (taka iglica, uważaj, żeby ci nie wypadła)
spróbuj najpierw dokręcić iglicę o 1-2 obroty, aż obroty silnika będą wzrastać na wolnych |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-04, 20:27
|
|
|
przerabiałem wodę w A8 2.8 V6 - z chłodnicy oleju na wyjście z głowicy z tyłu - przed przeróbką reduktor zamarzał, a po jarał się jak pedofil w SMYK-u  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-09, 22:04
|
|
|
mapki tragedia, poćwicz na nich ustawianie mnożnika, zrób sobie więcej punktów na linii mnożnika- czyli gęściej, a potem je poustawiaj tak, żeby linia mnożnika miała łagodny przebieg bez gwałtownych przełamań, a mapki się pokryły- rób to w takich samych warunkach, np. 90-100 km/h na V biegu na A4, najpierw skasuj obie mapy, zbierz w tych warunkach mapę Pb, a potem LPG, po każdej zmianie mnożnika usuń mapkę LPG i zbierz nową, ciągle w tych samych warunkach jazdy- 90-100 km/h na V biegu, jedynie górę mapki musisz wyciągnąć na 3, 4 i 5 biegu do odcinki na obu paliwach i uważaj na czarną Insignię :P |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-22, 19:26
|
|
|
już sam nie wiem każdy mówi co innego :) jeszcze przedzwonie do Czakrama do mysłowic zobaczymy co oni by zaproponowali
no tylko nie to! Kiedyś w S8 mi zaczęło palić bezpiecznik w BRC- wymienili z 10A na 15A, jadąc po dziurach paliło go dalej, diagnoza? wymieniamy na 20A. Jak doszli do 30A to zapiąłem R na skrzyni i grzecznie stamtąd wyjechałem do normalnie myślących ludzi :/
EDIT: wcześniej przy bucie wracał na Pb, zmniejszyli w sofcie ciśnienie przełączania na Pb na 0.4 bara, a moje S8 360 kucy było zmontowane na jednym MAX-ie! |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-28, 09:29
|
|
|
a gdyby był problem zejść z ciśnieniem, to możesz zalutować dusze i ponownie je rozwiercić na mniejszą średnicę, niż masz obecnie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2013-12-29, 18:24
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-03, 21:15
|
|
|
reduktor do wymiany i będziesz miał gitarę  chyba, że lubisz majsterkować bo regeneracja w warsztacie jest nieuzasadniona ekonomicznie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-03, 11:15
|
|
|
witman napisał(a): nie powinien się gaz przedostawać do kolektora ssącego
puszcza podciśnieniem, niekoniecznie przez wtrysk, a skąd wiesz, że jest ZAMKNIĘTY?"
witman napisał(a): to taki szybki półśrodek, ale na pewno tani i skuteczny
nie sądzę |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-13, 13:47
|
|
|
Lolek744 napisał(a): nie więcej niż 15-17%
sporo
Lolek744 napisał(a): (była ponad - czyli ubogo)
czyli bogato
Lolek744 napisał(a): zmniejszyłem ciśnienie na około 0,8
za niskie |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-14, 23:56
|
|
|
na kolektorze wisi PS01, masz STAGa, pewnie starą 300-kę, bo ISA chodzi z PS02, szukaj jej pod sterownikiem Pb pod filtrem kabinowym od strony pasażera, lub jeszcze głębiej  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-15, 22:28
|
|
|
6 spinaczy biurowych i odpali bez kompa, potem ja zalać we wtyczce poxipolem i gotowe- do MDT
EDIT:
Odpowiadając na pytanie autora:
Jest to sekwencyjna instalacja LPG oparta na następujących podzespołach: Sterownik STAG 300-6 Reduktor: Tomasetto Alaska AT09 (do 90 PS) Wtryskiwacze: Valtek Typ 30 3 Ohm
Proponuję na tym zamknąć wątek amen |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-01-17, 20:20
|
|
|
|
 |
|