Znalezione wyniki: 552

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-02, 20:19 

lubra to ściema, smaruje zawory ssące, a wypalają się wydechowe

STAG 300-4 PREMIUM/ACR01/BARRACUDA/650x250/duży wlew pod klapkę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-03, 17:43 

cofnij te działania i zobacz co ci dopisałem w poprzednim poście

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-03, 17:23 

kolokwialnie mówiąc kolejność popierdolona :)

mamy sukces, problem zlokalizowany

jak masz pomyloną sekwencję, wtryskiwacz gazowy otwiera się w momencie, kiedy zawór ssący jest zamknięty, czy to może dobrze chodzić?

określone cylindry potrzebuję większej dawki i stąd wzbogacenie jednego banku i rozjazd między bankami

masz coś pomylone na banku z cylindrami 5678, spróbuj pozamieniać te wtryski gazowe, na których występuje szarpanie, wyłączaj parami, np. 5 i 8, albo 5 i 6, jak znajdziesz taką parę, której wyłączenie nie wpływa na poprawną pracę, to jesteś w domu i zamień wtyczki wtrysków gazowych, a jak nie znajdziesz takiej pary lub dwóch par, to musisz manualnie sprawdzić sparowanie cylindrów 5678

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-03, 16:07 

wyłącz sobie w sofcie chwilowo wtryskiwacze jednego banku i zobacz, czy motor chodzi dobrze, tak samo wyłączaj pojedynczo - praca silnika powinna być idealna- bez zakłóceń, szarpania, wypadających zapłonów itp., zamiana wtyczek to częsty błąd

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-03, 14:47 

masz chyba zamienione banki, zacznij od diagnostyki, bo żadne kalibracje tu nie rozwiążą problemu, a skończy się w warsztacie regeneracji głowic, dziurą w bloku i inne takie fajne zabawy, a każda V-ósemka zasługuje na respect!

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-03, 13:28 

IMO coś powalone z sygnałami wtrysków Pb, za duży rozjazd między bankami, czy na Pb czasy wtrysku Pb banku 1 i banku 2 się wyrównują?

lub źle sparowane wtryski -pojedynczo lub nawet bankami, sprawdzałeś sparowanie?

lewy luft usunięty?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-10, 21:53 

dla mnie sprawa wygląda banalnie:

1. spory spadek obrotów przy przełączeniu z gazu na benzynę na wolnych obrotach świadczy o sporym!!! rozjeździe map w tym zakresie, co zresztą widać na mapie
2. jeśli mamy spory rozjazd map, to całkiem prawdopodobnym jest, że ECU na IDLE wykorzystuje pełny zakres krótkiej korekty (STFT) nie uzyskując przy tym stechiometrycznej mieszanki, co skutkuje kulawą pracą o niskiej kulturze - wibracje itp.
3. dotryski benzyny- co to ma być? i to jeszcze tak zmapowane, że nagle jest 16%
4. przy tak krótkich czasach (choć benzynowych nie widać) auto ma za mało wydajne wtryskiwacze, co zresztą widać po mnożniku - albo wymiana na niebieskie, albo ciśnienie na 1.25-1.3 bara i soooooolidne !!! mapowanie z podglądem korekt w OBD (o ile auto ma OBD w tym roczniku, choć raczej już powinno)
5. pozostaje pytanie, czy ten gazownik to ogarnie, skoro nie ogarnął za pierwszym razem???

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-11, 09:00 

daj gazmenowi do poczytania załączony PDF, to mu się oczy otworzą :)

no i filtr fazy ciekłej jak widać dostępny baaaardzo ciężko - mógł go dać na podszybie

reszta przyzwoicie, a o strojeniu był cały wątek

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-18, 09:42 

dlatego albo szybkie czyszczenie bez wymiany membran w cenie rozpuszczalnika nitro i własnej pracy, albo wymiana

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-15, 12:49 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-30, 13:04 

ACW01 w tym segmencie cenowym

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-01, 21:03 

Sajgon napisał(a):
PANOWIE KTÓRY SILNIK W ASTRZE??? 1.4 odpada



ekonomiczny- Z16XE 1.6 102 PS bez Twinporta czyli z hydraulicznym kasowaniem luzów zaworowych lub
fajny- Z18XE 1.8 115 PS - przyjemnie to jeździ w Astrze II

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: USTAWIENIA LPG
Napisane: 2014-06-24, 07:44 

spróbuj 25

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-19, 18:52 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-11, 07:50 

KS2507 napisał(a):
Macie jakieś pomysły dlaczego ta opcja wyłącza się przy 40*C a ustawione jest 60*C.


tak, bo wyłącza 20 stopni niżej niż jest ustawione, wiem to a praktyki, a nikt o tym nie informuje, w podglądach na sofcie o tym nie ma, lipa po prostu, a samo działanie funkcji tez pozostawia wiele do życzenia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-18, 13:26 

Mojer napisał(a):
i twierdzi że stag 4 eco będzie dobry do mojego silnika


zmień gazownika

Mojer napisał(a):
- wtryski AC


dobre, ale nie "najlepsze", Barracuda plus adaptery jest w sumie nieznacznie droższa odnosząc do całości kosztu i oszczędności

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-19, 17:21 

przelane w zakresie 6-10 ms

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-18, 13:28 

zacznijmy od zdjęć, choć 190K zabija większość wtryskiwaczy i reduktorów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-01, 19:12 


przewodów WN Sentech


akurat o tym producencie przewodów zapomnij, raczej NGK lub oryginał


Czy sądzicie że to właściwy kierunek poszukiwań?


proponuję zacząć od diagnostyki:

błędy i analiza parametrów w OBD - szczególnie korekty i praca oraz wskazania sondy i parametrów w sterowniku gazowym, diagnostyka wtryskiwaczy i/lub wymiana wtryskiwaczy tytułem testu - zawsze można zamontować z powrotem stare, o ile mają równy wydatek i są sprawne

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-08, 20:06 

p0300 P0302 P0170 to znane błędy - misfajery i koniec zakresu regulacji składu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-04, 12:33 

zasilanie za silnikiem na przewodzie głowica-nagrzewnica, powrót przy pp lampie między pompą obiegu nagrzewnicy, a powrotem do pompy wody,

a może masz nagrzewnicę jednoprzewodową? :lol:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-05, 11:04 

:)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-06, 11:28 

zacznij od analizy zachowania sondy i tzw. krokowca oraz regulacji pod analizatorem spalin, reszta to "gdybanie" :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-07, 19:44 

do tego stawiam na cewkę/cewki, ostatnio w podobnej Lagunie je...ło jak z armaty, klient dołożył 3 antywybuchy, tym samym spier..lił i rozszczelnił dolot do reszty, wszystko zostało wymontowane, dziury w kolektorze zaślepione, wymienione cewki i auto powróciło do normalnej pracy :)

zacznij od zrobienia porządku ze stroną mechaniczną-wyrzuć krokowiec, uszczelnij dolot, regulacja blosa, a jak nie pomoże to po kolei świece, kable, cewki

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-07, 20:23 

jeden oring pod filterek, drugi pod dekielek :)
Strona 3 z 23 [ Znalezione wyniki: 552 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO