Znalezione wyniki: 552

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-08, 12:53 

rychu241 napisał(a):
przejechałem na gazie 30tyś .km


ile zaoszczędziłeś?
z 6K minus koszt instalacji 3K to już jesteś 3K do przodu, zrobienie głowicy kosztuje z 1,5 K z robocizną i częściami

zadbaj o luzy zaworowe, a reszta zagadnień jest analogiczna jak w każdym innym silniku

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-09, 14:01 

1. za duży mnożnik = za długie czasy wtrysku LPG
2. za małe ciśnienie
3. być może za małe dysze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-25, 13:30 

zimny VAG!
trzeba go ustawić :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-29, 12:39 

Barracuda

viewtopic.php?f=17&t=42307&view=unread#unread

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-04, 10:28 

moja A8 z profilu jeździ obecnie na 4x12 bez problemu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-22, 13:58 

i ustaw sobie żółte kropki co 1,5 ms, nikt tu nic nie ustawiał - wygląda jak po autokalibracji

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-23, 13:26 

wierć w ciemno 2.2, ja uzyskałem na tym silniku mnożnik 1.2/1.0 na ciśnieniu 1.05 i dyszach 2.2

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-02, 00:33 

tak, ale wkrętka z Rega ma średnicę 6mm, a reduktor najczęściej 4mm, Alaska 5mm, lepsza będzie ori wkrętka do podciśnienia albo wkrętka z ACW-01 lub rozwiercona na 3,2 - 3,5 mm dysza z ACW01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-16, 22:41 

DAVANTI napisał(a):
Zalety QBOX PLUS:
• аutoadaptacja OBD,


nie montowałem Plusa - to fakt, a info o podglądzie parametrów OBD pamiętam z jakichś dawnych materiałów - być może mój błąd :)

tak czy owak Q-Box Basic ma wszystko co potrzeba temu silnikowi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-18, 05:28 

pytanie brzmi, jak chętnie auto przechodzi w OL i czy OL w ogóle jakoś wystrojone - chociaż po sondzie - to raz
a dwa:
to ECU wydluzy czasy ,zeby nie bylo ubogo i tyle


a jeżeli braknie zakresu wydłużenia/skrócenia czasów? to i tak nie uzyskamy właściwego składu mieszanki

sonda podłączona pod sterownik LPG?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-18, 13:48 

czekamy na galerię :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-18, 22:45 

oczywiście :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-22, 14:11 

asziatko napisał(a):
a 50 stopni jest ustawione na przełączenie na LPG przy gorącym silniku.

a tego to nie rozumiem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-26, 21:55 

mzloty napisał(a):
s8 wazy mniej od s6

bo jest z amelinium, a tego nie pomalujesz :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-26, 21:37 

przejeździłem 150 Tkm poliftowym S8 D2 360 PS i jest to kawał fury, ale jazda tania nie jest, poniżej 20 l LPG ciężko zejść, a przy ciężkiej nodze 25 l trzeba nalać :D
auto lepiej przyspiesza niż hamuje, chyba że na tarczach i klockach EBC Red stuff, ale klocki przód wytrzymują do 8 Kkm
na zakrętach trakcja przeciętna- zamiata dupą, od Quattro oczekiwałbym trochę więcej

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-26, 22:35 

relatywnie słabe hamulce, przerobiłem kilka różnych zestawów, jedyne co hamowało to tarcze żłobione od Zimmermanna czy Brembo i klocki EBC,

dość twardy zawias - nie licz na komfort

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-26, 22:39 

waskij napisał(a):
torsena w dyfrze nie zastąpi żadna elektronika ;)


w każdym razie nie elektronika z tamtego okresu :/, naturalnie da się tym jeździć znając charakterystykę auta, jak się go 2x postawi w poprzek drogi na łuku to potem wszystko jest już jasne :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 09:55 

nie masz czteroślada, który był "skorygowany" niewłaściwą geometrią, a po jej poprawnym ustawieniu problem się pokazał?

jeżeli chcesz zmieć prosto kierownicę, do trzeba skrócić jeden drążek i wydłużyć drugi, albo samemu o taką samą ilość obrotów (może być obarczone drobnym błędem), albo w serwisie geometrii

a jeśli chcesz mieć pewność, że masz proste auto, to trzeba to sprawdzić

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 14:57 

auto jest krzywe albo nie ma stosownej geometrii tyłu, oni CI zrobili samą zbieżność, a to połowa szczęścia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-27, 12:45 

poszło :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-29, 21:40 

po pierwsze i najważniejsze opinia o warsztacie, dobre imię to podstawa, klient musi wyjechać zadowolony, chyba, że nie ma racji, ale w tym wypadku racja jest po stronie klienta, tak więc majster musi się przyznać do porażki i naprawić to co zepsuł, albo technicznie albo finansowo

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-29, 20:32 

ja bym podjechał do pierwszego majstra-druciarza, powiedział jak człowiek, że robił 2x i nie dał rady, a konkurencja dała radę, wziął od nich wydruk parametrów, pokazał druciarzowi i zaproponował zwrot kasy, albo psikusa :P
a psikusów jest kilka...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-30, 11:22 

wydrukuj i zawieź majstrowi!

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-04, 20:15 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.
Strona 4 z 23 [ Znalezione wyniki: 552 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO