Znalezione wyniki: 28

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-26, 21:51 

Na ściągniętym bębnie rozsuń szczęki, tak aby ten klin zjechał w dół. Dobierz takie rozwarcie szczęk (kontrując tym klinem), aby przy nakładaniu bębna naszedł on z lekkim oporem o okładziny (ma się o nie ocierać).

Wg mnie jest gdzieś zapowietrzony układ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-10, 09:48 

To jest wymarzony przypadek, sporo jednostek ma jednak spalanie rzędu 0.5 - 1l /1000 km. Lepiej szukaj 1.8T.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-20, 22:13 

Znalezione na forum golfa MK IV:

"Oznaczenia strona lewa: 1K0 615 295, strona prawa: 1K0 615 296. W Serwisie Skody będą wiedzieli po tych oznaczeniach, nie wiem jak w VW/Audi/ Seacie
po 10 zł szt."

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-08, 13:50 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-17, 14:06 

Kondensatory trzeba pomierzyć miernikiem bo możliwe, że są wyschnięte. Jeśli go nie masz to wymień te elektrolity, bo objaw to klasyczny problem startu przetwornicy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-09, 21:07 

Korekty powinno udać się wyzerować w tym silniku w funkcji 10 (adaptacja). Odczytujesz kanał 0 (default setings) - read i następnie zapisujesz z tą wartością 00 - save.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-30, 06:13 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-04, 17:14 

Ustawienia tragedia, minimalne ciśnienie 0,3... Wtryskiwacze do góry nogami i mogą hałasować na tych plastikach. Podciśnienie na biegu jałowym też duże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-12, 19:09 

No na bank w a4 b5 masz jednopunkt ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-29, 23:38 

Proszę, cała serwisówka do silników vaga 2.0 8V:

ftp://toksvaerd.dyndns.dk/Uploads/Bil/S ... 285020.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-30, 18:32 

Valteki są po prostu słabe i często rozkalibrowane (np. każdy z 4, który posiadasz może mieć inny wydatek). Jeśli ma być taniej to możesz zamontować listwę AC W02. Na wykresie mnożnika możesz dodać więcej punktów i lepiej go "dopieścić".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-05, 22:26 

Zapewne założyłeś oryginalny zestaw naprawczy z tym metalowym talerzykiem na czerwonej gumie? Jeśli tak, to u mnie po regeneracji również nie szło zejść z ciśnieniem tak nisko jak na starych membranach bez tego talerzyka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-10-06, 19:46 

Już o tym było pisane - ja zaobserwowałem, że minimalne ciśnienie do ustawienia wzrasta (wpływa ona na zakres regulacji). Ja tę gumę z talerzyka finalnie wyciąłem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-10-06, 20:16 

Około 1.25 i śruba ledwo łapała gwint. Tu masz to opisane:
regeneracja-usprawnienie-zavoli-s-t9907-210.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-01, 13:25 

Zatem bezpieczniej nie ruszać aktualizacji - ja bym wybrał barracudy na ustawieniu Hana, po za tym te W02 są podobno niestety trochę głośne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-02-07, 15:42 

Unikaj tej jednostki, na forum audi a4 masz wątek na ponad 130 stron jak ludzie walczą z poborem oleju w tych silnikach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-20, 18:54 

Możesz mieć uszkodzenie takie, że obwód grzałki ma przebicie do obwodu pomiarowego i podczas podgrzewania sondy masz wysokie napięcie na obwodzie pomiarowym.

Jeśli w kabelkach będzie ok to sonda do wymiany, niestety nie będzie tanio bo zapewne już tam siedzi 5 przewodowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-22, 12:59 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-05, 20:18 

U siebie w manualnej 5b zmieniałem na TITAN SINTOFLUID FE 75W (dobrany wg ich katalogu). Skrzynia działa poprawnie, ale przy minusowych temperaturach czuć, trochę opory na lewarku ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-28, 19:53 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-28, 20:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Zimny vag
Napisane: 2018-01-12, 10:16 

Masz tu aukcje od 1 sprzedawcy z allegro:

http://allegro.pl/rezystor-opornik-220-ohm-220r-1w-10szt-i7095698543.html

http://allegro.pl/przekaznik-nvf4-1c-z30a-dc12v-styk-30a-14vdc-105-i7124010456.html

lub tańszy i mniejszy przekaźnik, lecz z innymi wyprowadzeniami:

http://allegro.pl/hf3ff-012-1zs-12vdc-przekaznik-g5la-14-107-i7116607677.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-01, 22:58 

Przez ten tydzień miałem 3 razy okazję sprawdzić taki booster Suaoki T10 w Polo mojej dziewczyny (też 1.9 tdi). Przy -15'C jej akumulator niestety już poległ. Boosterek oczywiście pomógł.

https://www.amazon.co.uk/Suaoki-Starter-Current-12000mAh-Flashlight/dp/B072FVVK1S/ref=sr_1_3?s=automotive&ie=UTF8&qid=1519941055&sr=1-3&keywords=suaoki&dpID=41baK8O671L&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

Kupiłem go właśnie na amazonie bo była zajebista promocja (wyszedł 85 zł, przesyłka darmowa z DE) i mogę go polecić. Poniżej tej pojemności bym nie schodził.


Co do zabezpieczenia przeciwzwarciowego klem to w pewnym sensie ono jest. W tych puszkach na przewodzie plusowym jest kilka diod prostowniczych przylutowanych na pcb. Podczas zwarcia lub długotrwałego obciążenia mogą one "spłynąć" lub puszcza lut od przewodu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-02, 22:04 

Potwierdzam, zamiast celownika lepsze by były małe strzałki jak na PC, z ewentualna opcją przełączania skoku regulacji co 0.1 lub 0.01 (środkowy klawisz w mojej wizualizacji).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-15, 16:43 

może od PS02 podejdzie?

https://www.phjacus.pl/438-Trojnik-maps ... p2840.html
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 28 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO