Znalezione wyniki: 121

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-18, 11:47 

generalnie pomiędzy każdym z elementów kolektora ssącego powinieneś mieć dobre uszczelnienie.
dochodzi mikser więc przy założeniu że oryginalne podkładki są i się nadają do ponownego użycia, potrzebujesz przynajmniej jedną wiecej podkłądkę. ale zazwyczaj tej jednej oryginalnej już nie użyjesz poonownie więc potrzebujesz dwie ;)
różnice w sterownikach czasami bardzo duże, ogólnie Bingo cieszy się dobrą sławą, łatwe i funkcjonalne, ale są też takie ktore dają więcej możliwości.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-18, 11:13 

ja dziur w tłumiku nie polecam, na benzynie też zbiera się woda, tyle że zazwyczaj benzynowcy jeżdżą mniej
sam nie robiłem dokładnych analiz spalin, ale wszędzie się słyszy i czyta że dodatkowym niechcianym produktem spalania LPG jest wieksza ilość wody.
więc przy wyborze tłumika w aucie zasilanym LPG warto pomyśleć o takim z trochę lepszych materiałów, bo często jak się dobrze poszuka można mieć go niewiele droższego od tych kiepskich.

z drugiej strony kiedy jeździłem na benzynie przychodził taki moment kiedy miałem potrzebę wymienić katalizator, jak jeżdżę na gazie jakoś po większych przebiegach te katalizatory lepiej służą - czy to tylko moje wrażenie?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-21, 06:30 

widzisz jest kilka problemów żeby Ci w 100% pomóc nie grzebiac w aucie

jeżeli ma być dobrze to odstawą jest dobranie miksera i jego otworów... a później to tylko kosmetka

ja już od dawna nie używam gotowych mikserów, bo są kiepskie. jak popatrzysz po postach i sie wczytasz to zrozumiesz.

otworki w mikserze muszą być tak dobrane by na zimnym i na ciełym reduktorze być w środku zakresu mieszanki stechiometrycznej. im gorszy mikser tym bardziej będziesz odczuwał zmiany temperatury reduktora, silnika, powietrza...

oczywiście można to wszystko założyć, podkręcić reduktorem i jakoś to będzie, może lepiej, może gorzej... ale to nie o to chodzi.
niestety wielu gazowników miało problem z doborem reduktora, miksera.. jego otworków i wymyślali różne patenty, jak zatykanie dolotu powietrza.. jeżdżenie na bogatej mieszance...

pierwsze od czego powinieneś zacząć to ustawić eduktor by delikatnie zaczął puszczać gaz jak włączysz elektrozawory (przy zakręconej śrubie jałowych obrotów) (możliwe że jak nim nikt nie kręcił to fabrycznie jest tak ustawiony

i w tym momencie jak odpalisz autko i przełączysz się na gaz powinno pracować...
potem rozgrzewasz i zaczynasz jeździć... i obserwujesz jak się autko zachowuje - warto w tym wszystkim mieć doświadczenie żeby nie błądzić po omacku...coś co można ogarnąć w kilka godzin (niektórzy mogą to ogarnać w 15 minut.. jak już grzebali przy takim autku i mają sprawdzony mikser z odpowiednimi otworkami a Ty możesz na to stracić miesiąc i mnóstwo paliwa i gazu...

jak już ktoś by Ci to zrobił to później możesz się pobawić i troszkę pouczyć.. potrenować.. tak by mieć kontrolę nad tym :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-24, 03:25 

interesował się ktoś na jakiej zasadzie i jak diała to rozwiazanie:

"reduktory Scorpion posiadają również rozwiązania zapobiegające nadmiernemu przegrzewaniu się gazu w warunkach małego poboru - np. jazdy w korkach."

czy to raczej slogan reklamowy?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Gasnące auto
Napisane: 2015-02-28, 16:50 

widać że mogło by to działać , nie widać dlaczego, rada poszukać drugiego gazownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-26, 22:11 

przyłączam się do tematu.
Ściągnięcie kolektora to podstawa.
w sumie znam takich co na trzeźwo nie są w stanie pracować...
ale chyba lepiej wybrać tych trzeźwo myślacych ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-26, 23:16 

jak jest możliwość przymierzyć tą wiekszą i zobaczyć jak to wygląda,
w wielu autkach podczas przykręcania zbiornika blachy "troszkę" zmienią swoje kształty
nie miałem Zafirki do zagazowania więc nie zasugeruję konkretnie ,
ale życie pokazuje że im więcej gazu tym lepiej.
Dodatkowe rurki - raczej nie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-24, 13:34 

niestety możliwość patrzenia mechanikowi / gazownikowi na rękę ważna rzecz
nawet jeżeli większość będzie bezbłędna , uczciwa... zawsze może się trafić "czarna owca"
(to taka wersja delikatna :) )

moja sugestia dla subegnicram to pomyśleć o zastosowaniu stabilizacji temperatury reduktora (ograniczeniu jego maksymalnej temperatury)
wtryski i przewody do kolektora pownny mieć jak najmniej dostępu do wysokich temperatur....
(takie założenia teoretyczne jak mieć mniej problemów)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-05, 03:11 

po remoncie silnika to raczej świece masz nowe... jakie? (taki drobny szczegół)

musiał byś pokazać screeny z Twoich ustawień,

fotki jak masz założona instalację


przełączanie na gaz przy 35stopniach już powinno być zupełnie nieodczuwalne, można nawet 25 ustawić
45 - szaleństwo, może też nie do końca dobrze masz dobrane wtryski i nie udało się gazownikowi odpowiednio pokryć czasy wtrysków dla całego zakresu obrotów i temperatur.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-05, 17:16 

drugi filmik nie pokazał wszystkiego

powiedz co się dzieje z lambdą? niepodłączona? uszkodzona?

tak czy siak zwiększył bym dysze

ogólnie warto jednak podjechać do kogoś

co miałeś robione w silniku? głowica? kompletna?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-05, 18:30 

wracamy do jednego tematu...
musisz znaleźć dobrego gazownika
z tego co widziałem jest kilka rzeczy które można poprawić dodam, że trzeba.. jeden problem podczas eksploatacji rodzi kolejne

jak będzie dobry gazownik to zrobi tak, że będzie lepiej niż na benzynie
nie po to robiłeś remont by zaraz stracić to co ten remont poprawił

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-06, 14:28 


Ogólnie gazownik mi proponował na początku taki zestaw
Elektronika Kme diego - Wtryski AC 01 -Reduktor AC R01 -Zbiornik stako

jeżeli cena nie zabolała to lepiej wybrać ten zestaw

lubryfikacja.... jeszcze się taki nie urodził co by jednoznacznie wszystkim dogodził

lubryfikacja tak.... ale sposób lubryfikacji.... i tu zaczynają się problemy

więc bez lubryfikacji, pojeździsz pewnie tak samo długo jak na benzynie, chyba że coś będzie nie tak w instalacji.

pewnie za kilka lat będzie można pomyśleć o lubryfikacji... pewnie pojawią się nowe rozwiazania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-06, 19:25 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-06, 19:58 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-02, 09:33 

nie oszukujmy się , wielu monterów zazwyczaj ma pierwszy raz dane auto na montażu, inny model, rocznik,
nie ma możliwości by każdy przewidział co się może znaleźć w takim kolektorze
poza tym jak jest ściągnięty, można lepiej ocenić na ile długość dyszy i jej umiejscowienie jest poprawne

i życie pokazuje że pomimo komplikacji ze ściągnięciem takie montaże wychodzą zdecydowanie lepiej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-10, 13:35 

wstępnie wygląda to na problemy z reduktorem
podłączałeś jakiś interfejs by sprawdzić jak Twoja instaklacja się zachowuje?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-09, 19:33 


prościej jest chyba zastosować coś takiego,
do tego potrzebne są jeszcze docisk i baryłka-i 6 i 8 mm

nie proponuję ponownie bo myślałem że widziałeś to rozwiązanie, można też zastosować takie złączki proste lub kątowe 135 stopni, docisk i baryłka w komplecie

do wielozaworu przykręcasz tak jak przewód miedziany
zaleta - nie jesteś ograniczony gdzie będzie wychodzić przewód

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-11, 09:55 

synor napisał(a):
Panowie aby prawidłowo wyregulować system BRC Blitz musimy posiadać Boxa

nie musimy :)

ale jak nie będzie dobrze dobranego miksera to i BOX nie pomoże :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-15, 12:38 

trzeba by było zobaczyć co się konkretnie dzieje podczas jazdy, może być poroblem z korektą mapy,

wykręć świece, sprawdź jak wyglądają , sprawdź przerwę (przy zwykłych świecach i kiepskich , dla lpg ta przerwa powinna być mniejsza)

niestety LPG nie zachowuje się dokładnie tak jak benzyna
w pewnych warunkach zapala się lepiej w pewnych gorzej, i bardziej zmienia się przebieg procesu spalania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Attuator BLITZ
Napisane: 2015-03-20, 21:21 

dobra.. obiecałem, ale fotografem nie jestem :)

attuator.... jaki jest wszyscy widzą

rozpołowiony

talerzyk trzyma sie na 2 sprężynkach , małej i dużej.
z tyłu tależyka jest rurka z dodatkowymi dużymi dwoma otworami
wszystko wykonane w technologi rosyjskiego bajkonuru.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-23, 15:45 

ogólnie ze wszystkim dobrze myślisz,
dochodzi przegląd w Niemczech

osobiście nie lubię wlewów pod lapką, dokręcane końcówki to taka niechciana wisienka na torcie
nawet wczoraj widziałem sytuację jak dostawca pizzy poparzył się wykręcając końcówkę, jakoś tak kuleczka nie zatrzymała gazu w pzewodach.

jeżeli masz ochotę to warto by było zainwestować w droższe wtryski i lepszy reduktor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-28, 11:19 

jednym słowem masakra.

co do reduktora to pewnie warto by było go zregenerować lub wymienić z tym jak najbardziej mogę się zgodzić ale nie za 750zł (chyba chciał Ci całą instalację wymienić :) albo chociaż odstraszyć od swojego zakładu)

jako że sporo autek widziałem robionych przez różnych gazowników pewnych rzeczy mogę sie domyślać.

powiedz czy podłączałeś się do tego swojego staga z komputerem, czy patrzyłeś co się dzieje ?

nie ukrywam że II generacja jest wymagająca i doświadczenie by ją dobrze ogarnąć jest niezbędne, więc by nie marnować czasu i pieniędzuy warto by było pokazać się u ogarniętego gazownika, napisz czy bywasdz czasem w okolicy Szczecina.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-28, 20:53 

http://allegro.pl/reduktor-emmegas-ml-94-elpigaz-emmegaz-i5110693730.html
tak myślę że masz ten reduktor

jedna śruba jest od czułości druga służy do ustawienia wolnych obrotów

pytanie którą śrubę podkręciłeś

nie wiem ile zrobiłeś kilometrów na tym reduktorze ale trzy latka i praca przy wysokich temperaturach mogły go doprowadzić do zużycia membran, na dobrą sprawę jak będziesz jechał do gazownika warto pomyśleć albo o zregenerowaniu go albo o wymianie reduktora

zadzwoń w poniedziałek do dystrybutora AC w Gorzowie i podpytaj się czy Ci jakiś zakład polecą
http://www.lpgsystem.net/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: jaki mikser?
Napisane: 2015-03-29, 10:11 

troszkę za mało informacji

sam będziesz chciał zakładać instalację?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-02, 17:13 

nie wiemy nic na temat Twojej instalacji LPG
prawdopodobnie masz źle zestrojoną
możliwe że adaptacja komputera powoduje utrzyanie wyższych obrotów biegu jałowego przez silniczek krokowy przepustnicy, równie dobrze mogą być też inne problemy

spróbuj odłączyć akumulator (na dłuższy czas niż minuta) albo odepnij wtyczkę od komputera i pojeździj następnie tylko na benzynie. okaże się czy to ten problem.
Strona 1 z 5 [ Znalezione wyniki: 121 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO