Znalezione wyniki: 43

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-19, 14:25 

Kolego markus9292 przed wizyta na stacji kontroli musisz zrobić legalizacje zbiornika. W tym celu odszukaj we wrocławiu odział Transportowego Dozoru Technicznego i oni ci naświetlą temat. Mam nadzieje że sterownik lpg jaki posiadasz w aucie nie jest zablokowany by zmian ustawień mógł dokonywać tylko serwis.
Pozdrawiam
Dobrze było chociaż filtry wymienić i zobaczyć czy da się podłączyć kompa

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-20, 21:50 

Yeti86 dobre z tymi kolorami. Jutro postaram sie zobaczyc jak to u mnie leci. Ale wydaje mi sie ze jak zmienialem sonde na ngk to według schematu szary z sondy łaczył sie z fioletowym z wiazki. Falni a nie masz jakiegoś czujnika od pracy na pb uawlonego ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-20, 21:35 

Szary kabel od sondy chyba sygnałowy jest. Sprawdz voltomierzem. na pracujacym silnku powinno falowac od 0 do 1 volt

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-21, 22:16 

ssebastian21 sprubuj udac sie do wydziału komunikacji z papierami od gazu(faktura homo montazu i homo zbiornika) powinni ci wbic gaz w dowód a diagnoste u którego załatwiłeś pieczatke omijaj szerokim łukiem bo nie doszkolony jest. Od końca 2012 roku brak adnotacji lpg w dowodzie to usterka drobna i na kazdej stacji pownienes dostac pieczatke jezeli diagnosta jest na czasie pod warunkiem ze podczas przegladu przedstawisz wszystkie papiery bynajmniej u nas sie tak to odbywa. Inna sprawa ze ustawowo ponienes zgłosic to w ciagu 30 dni od montażu ale unas nie ma z tym problemu. pozdrawiam

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-27, 21:59 

Nie wiem czy istotne dla autora ale może chodzi o jakie zamienniki podejdą?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-14, 19:18 

Tiptronic powinien latać jak ktoś przy nim nie majstrował i nie ma za dużego przebiegu a miechy jak ktoś starał się ich nie meczyć (podnoszenie bez trybu serwisowego) też dadzą rade a jak któryś padnie to regenerowane można dostać po 700 pln

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-21, 09:24 

Może potrzebny program z kluczem do ruszenia tego bedzie potrzebny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-21, 20:50 

Możliwe że kabel masz uwalony. Spróbuj jeszcze podczas próby połączenia wyjąc i włożyć wtyczkę w usb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-24, 20:51 

Wchodzisz w wyostrzanie i prawym suwakiem dajesz na plus skoro po przełączeniu pb na lpg korekty ida w góre.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 13:56 

Tak na osi. Tylko zerknij czy opony nie są kierunkowe

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 13:44 

Na dzień dobry zamień koła lewe na prawo a prawo na lewo. Jak bedzie tak samo to jest coś takiego jak współosiowość i współliniowość. Jeżeli auto np nie ma równego rozstawu osi z lewej i prawej strony to trzeba to uwzględnić przy ustawianiu zbieżności a nie pokręcić drążkami żeby kropeczka laseru była na kreseczce w przypadku przyrządów laserowych lub żeby na komputerze pokazało na zielono przy ustawianiu komputerowo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-28, 19:04 

Waskij wyjaśnił łopatologicznie co miałem na myśli o współliniowości i współosiowości.
Struna zgadza sie że wszystko sie da ustawić jak nawet auto z przystanku autobusowego klepane było pod warunkiem że koła nie kaszanią.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-30, 19:47 

Sprzedanie auta i wypowiedzenie umowy OC. Można np komuś z rodziny z tego samego adresu. Ja sprzedałem mamie jak mi chcieli doyebać 100% za 2 kolizje w ciągu roku bo nie miałem wtedy żadnych zniżek. Umowa i jak wartość poniżej 1000 pln to nie podatku do płacenia natępnie wydział komunikacji opłata 70 pare za zmiane dowodu i opłata nowego OC

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-04, 19:34 

Zrób płukanke i zalej 10w40 zanim pierścienie olejowe sie poddadzą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-30, 20:27 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-25, 14:42 

Musi posiadać protokół TDT. Jak produkcji innej jak nasz krajowy o badanie zbiornika w oddziale TDT cie czeka.Koszt około 300 pln

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Phaeton W12
Napisane: 2015-07-27, 20:23 

Kolega właśnie zakłada sam do takiego modelu na takich gratach jak Ty podałeś tylko nie pamiętam jakie sterowniki zakupił. Dasz rade tylko przemyśl dobrze gdzie sie wepniesz z reduktorami.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-02, 16:42 

Baracudy założyli z dyszami czy bez? Albo brak dysz albo za duże dali. Do poprawki

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-06, 17:04 

Delta P ustaw na pracujacym silniku na 1500 i wtedy programuj. Na ta chwile masz za wysokie ciśnienie i czasy wtrysku gazu schodzą poniżej czasów benzyny. Mało tego wtryskiwacze gazu poniżej 2.5 ms moga już nie pracować liniowo

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-06, 19:11 

A jakim teraz działasz? Jak się łączy to ok. Na pracujacym silniku na gazie śruba na reduktorze kręć w prawo az będzie 1500 mb podglądaj sobie :diagnostyka>wizualizacja danych

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-06, 19:29 

Jest gdzieś na forum instrukcja programowania p&d i jest opisane jak właczyc diagnostykę. Ale jest to zbędne. Program masz oki działaj taka jak napisałem. Zmniejsz cisnienie potem autokalibracja i następnie korekta na drodze. Map sensor masz rozumiem?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-21, 18:17 

__Robert__ napisał(a):
Daj ciśnienie delta na 1500 i wtedy próbuj.

Wtedy czasy wtrysku lpg moga zejsc ponizej pb, a nie o to biega. Niech się znawcy BMW wypowiedza czy czasy wtrysku benzyny półsekwencji są jak należy bo wydaje mi sie że powinny być krótsze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-21, 07:53 

zdjęcia wkrętek, długości wężyków do listwy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-20, 17:53 

Dziwne. Ile instalacja ma nalatane? Silnik prawdopodobnie jest zalewany przez to falowanie obrotów itp. Czas wtrysku gazu nie powinien schodzić poniżej beznynowego
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 43 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO