Znaleziono 1 wynik

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-19, 22:22 

gimak , to co napisał Nikodem , to jest podstawa; dodam tylko, że ja te owalne uszczelki (włącznie z odpowietrzającą klawiaturę) obsmarowałem silikonem wys.temp. i po paru minutach skręciłem do kupy.
Druga, rzecz którą bym zaserwował to wymycie mapsensor-a jakby i to nie rozwiązało problemów to odpiąłbym od kolektora dolotowego i zaślepił system recyrkulacji par paliwa.
========================
Może komuś się przyda; zachowanie K4M z nowym silniczkiem krokowym:
I-sze po montażu odpalenie zimnego silnika (5h postoju w temp +2st C)
http://www.youtube.com/watch?v=HGGbyjfPcyE&feature=youtu.be
Strona 1 z 1 [ Znaleziono 1 wynik ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO