Znalezione wyniki: 30

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-05, 12:07 

Oryginał przeróbki:

http://lpg-forum.pl/lr-ig1-juz-nie-kleka-ig1-by-mrowka-caniggia-t7802-105.html

Inna wariacja przeróbki:
http://lpg-forum.pl/moje-modyfikacje-reduktora-ig1-t12892-75.html

W stagu powinien pokazywać cały czas to samo ciśnienie na wolnych i na bucie, może 0,2-0,4 mniej.

W w omegasie na wolnych 1,3 bara, na bucie przy doładowaniu 1,1 bara ok 3,1 bara zakładając że nie ma spadku, dla spadku 0,2-0,4 bara min 2,7 bara.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 13:10 

moim zdaniem padł sterownik albo zapisał sobie coś nie tam gdzie potrzeba i ustawienia domyślne tego nie kasują.

Jak by nie patrzeć to słabo całość wygląda i pomijam już fakt że częściowo na podzespołach konkurencji. Jeżeli korektę trzeba faktycznie ustawiać na takim poziomie to Techowa jest do d.
Jeżeli potrzebne są aż takie korekty od obrotów to znowu jakaś porażka. Jeżeli auto gaśnie co parę minut i wyświetla kupę bezsensownych komunikatów, to jak tym jeździć ? Ja też bym chyba parę k.. puścił, bo to jest bez sensu. Pytanie czemu w innych autach jest dobrze ?
Widzę też że narzędzia strojenia do takiego auta mamy słabe, bo łatwo można się zapętlić a i w instrukcji muszę zrobić kilka lepszych opisów ( akurat nad tym pracuję ).
Czyli na dziś zaliczam glebę !! Pytanie, czy jeszcze mamy siłę aby to wszystko przestawić na dobre tory ?
1. Wszystkie zaniki obrotów to gaśnięcia auta ?
2. Biorąc pod uwagę komunikaty w rejestrze, to jedna z teorii może głosić, że padła któryś z sekcji wtryskiwacza.
3. Aby to sprawdzić, trzeba wyłączyć wszystkie wtryskiwacze gazowe, załączyć gaz i włączając pojedynczo zobaczyć na którym cylindrze jest problem.
4. Uszkodzenie sterownika raczej nie jest możliwe i na oscyloskopie też uszkodzenia nie widać.

Koretka po temp jest inna w każdym aucie, nie ma uniwersalnej - tym bardziej że macie tą samą dla czerwonych zielonych czy niebieskich hanek, 1,3 czy 1,9 ohma.
Korekty po RPM również nigdy nie będą takie same i niestety przy autokalibracji idealne nigdy nie będą, ważne, że są nie duże odchyłki.

Nie potrzebnie rozmowa zeszła nie na ten tor co potrzeba, trzeba chłopakowi wysłać nowy sterownik i to wyjaśni całą sprawę na 100%.

I jak Daro71 napisał, wgraj betę12 ostatnią, przywróć ustawienia domyślne, reflash firmware i ustawienia wgraj dopiero, ale wydaje mi się, że nie pomoże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 13:08 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-12, 14:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: IG1 z demobilu
Napisane: 2012-01-22, 11:09 

Piaskować nie potrzeba, płaskie powierzchnie szlifnąć na płaskim papierem 400, bo się odkształcają.

O modyfikacjach IG1 są 2 tematy, jak kolega mówił, można zrobić cuda.

W tej cenie brać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Reduktor FAZER
Napisane: 2012-01-23, 01:48 

to jest to o czym pisałem wcześniej, dlatego mając dobrze opracowany ten etap, czas pomyśleć o dorobieniu pierwszego stopnia, nawet zewnętrznego, może nawet montowanego na fazę ciekłą, aby stabilizować ciśnienie z butli wstępnie przed reduktorem, to właśnie robi IG1.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 11:52 

no przecież chyba mnożnik potrafisz ustawiać?

popatrz gdzie pracuje kropka na max bucie i od 1ms wcześniej do końca podnieś mnożnik tak aby napięcie na sondzie było wyżej niż 0,6V.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: wariator?
Napisane: 2012-01-28, 21:21 

Każdy producent ma tak naprawdę inną koncepcję.
Aby sprawdzić czy wariatator coś da, trzeba zobaczyć jaki mamy zapłon na max bucie na benzynie, porównać z lpg, jeżeli na lpg osiągamy większe wartości, to oznacza, że sterownik ma jakąś adaptację i wariatator tylko pogorszy sprawę.
Wyprzedzenie zapłonu można sprawdzić np przez obd.

Enkai, to co pisałem to nie jest wymóg ani reguła. Obserwowałem to najczęściej w taki sposób jak opisałem powyżej oraz w kilku dokładnie wiem jak działa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-01, 19:44 

Na końcówce gazu może być ubogo pomimo trzymania ciśnienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-18, 14:59 

Jak koledzy piszą, tech będzie lepszym wyborem niż stag, ma całkowicie inne algorytmy sterownia, działa poprawnie nawet po autokalibracji i bez strojenia na drodze.
Dużo lepiej działają korekty po RPM.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-04, 20:14 

wygląda ok, na tabelę głównie trzeba mieć oko, tam jest OK.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 21:57 

odnośnie adaptacji, to poczytaj o tym, było o tym conajmniej kilkadziesiąt razy, opis strojenia mój znajdziesz w podwieszonym temacie.

1. pojeździj na benzynie, bo może zbieg okoliczności/źle wpięta sonda o ile jest wpięta

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-27, 12:20 

następny.

więc NAPISZĘ DUŻYMI LITERAMI, ŻE MOJA WYPOWIEDŹ DOTYCZYŁA TEGO:
qbadm napisał(a):
Daro71 napisał(a):
Włącz Adaptację i niech sam się ustawi.



No włąśnie to są screeny po autokalibracji :)


A NIE TEGO:
qbadm napisał(a):

auto jest w automacie, coś to zmienia??

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-10, 22:42 

ad1, myslalem o tym co w załączniku mnie więcej

ad2, oczywiście w tech działają również.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-11, 20:49 

Toż to bardzo ładnie teraz wygląda, obecnie masz wykresy tak jak u mnie tyle że u mnie nie ma żadnych korekt dodatkowych.
Canniggia jeśli qbadm zwiększy dysze ale zmniejszy ciśnienie to nie uzyska tego samego efektu co teraz ma??

jakby zmienił o 0,2 to taki sam efekt by miał ale na niższym ciśnieniu, dlatego napisałem że o 0,4.

poznać można po tym, ze czasy gazowe są dużo dłuższe niż benzynowe i wcześnie dochodzi do ich zapętlenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-04-28, 23:05 

mój w trasie przy 90 lyka 7.5pb, 8,85lpg i ok 15pb miasto/17lpg.
największe zużycie zanotowane w mieście przy -20 to ok22ltr lpg.

przy 100-130 trasa to 13lpg.

możecie spróbować podnieść mnożnik cały za wyjątkiem wolnych obrotów o ok 5-10% aby było "za bogato", to jedno, często przekłada się to na mniejsze spalanie w rzeczywistości, drugie, to opanowanie spadków - moze mod reduktorów czy wymiana, ma nie być zapętleń,
ew podnieść ciśnienie na reduktorze o ok 0,1-0,15 bara na próbę, nie będzie zapętlenia, to ciśnienie nie będzie tak lecieć na końcu, w zapętleniach żłopie dużo za dużo, afr sięga ok 10, a 12.8 mniej więcej powinno być, a to blisko 30% za dużo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-23, 09:32 

Z tego co mi wiadomo przyjechał z powodu , że przełącza mu się na benzynę z nie wiadomych przyczyn po przejechaniu się wyszło na problem z jedynym wtryskiwaczem . Zostały zdemontowane , i BLUE LPG zaproponował mu , że wymieni mu na inna listwę po kosztach samej listwy by nie jadził miesiąc na benzynie bo przepali więcej niż listwa warta , właściciel się oburzył i powiedział to reklamujemy i wolał jeździć 30 dni na benzynie

uważam , że warsztat zachował się oki

Swego czasu korzystałem z usług warsztatu "przydomowego", jak mi się zepsuły wtryski, od ręki dostałem drugie, jak padł sterownik, od ręki dostałem drugi, jak reduktor okazał się za słaby, od ręki dostałem następny.

To jest zachowanie "oki".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-09, 08:26 

to nie pomaga gdy czas przełączania jest 0, musi być czas pracy na benzynie ustawiony, u mnie 30 sek robi robotę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-06-13, 10:00 

ja na początek ciśnienie dałbym ciśnienie w programie na 0,9 bara,
0,9-1,0 (jak kacper Ci napisał) bara na reduktorze i stroić jeszcze raz.

potrzebny jest film z pracy taki jak mi kiedyś podsyłałeś, nie pamiętam, czy tam nie zapętla wtrysków fabrycznie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-01, 11:54 

do kontroli doładowania używa się tego typu zaworów:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83999

ja używam zamiennikó z trochę większą przepustowością, nie pamiętam teraz numeru. domyślnie jest otwarty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 11:56 

Struna napisał(a):
octan napisał(a):
wywnioskowałem, że lepiej dać mu ten 1.0.

to chyba masz MAGG a nie SM


+1

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 09:19 


Rrybicki wtryskiwacz dobiera się do mocy nie momentu czy pojemności.



tu się nie do końca zgodzę, dlatego hana zrobiła też tabelę od pojemności silnika, a przykładem jest np ford f350 7,5 litra silnik, do którego wg mocy należy dać hany h2000 niebieskie, ale nie wyrobią więc daje się h2100 i prawie każdy Japończyk, gdzie daje się wtryskiwacze rozmiar większe niż wychodzi z mocy.

Zacznijmy od tego, że wtryskiwaczy nie dobiera się do mocy. Wtryskiwacz dobiera się do max zapotrzebowania na paliwo oraz w taki sposób, żeby przy ciśnieniu roboczym nie pakował za dużo paliwa przy minimalnym zapotrzebowaniu. Czyli wtryskiwacz musi być odpowiednio szybki i precyzyjny a zarazem zapewniać odpowiednią wydajność przy max zapotrzebowaniu na paliwo.

Przykładem są właśnie silniki hamerykańskie czyli pojemność duża a moc malutka.

Związek między mocą a zapotrzebowaniem na paliwo jest jak widać nie dla wszystkich oczywisty. Keihin dla przykładu nie ma z tym problemu i szereguje wtryskiwacze wg mocy, oczywiście jest to uproszczenie dla montażysty, który nie musi, a czasem nie potrafi obliczyć zapotrzebowania.

Silniki amerykańskie nie są tutaj przykładem tylko wyjątkiem.

W przypadku lpg wtryskiwacze dobiera się z uwzględnieniem nie tylko mocy, a mocy vs czasy, pojemność nie gra tu dużej roli.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 11:06 

chodzi o to na jakim ciśnieniu to ma działać, SM na 1.3 bara, zwykłe na 1 bar.

zależy jakie auto kręci czasy wtrysków max, jeżeli podchodzą pod zapętlenie, to 2x ig1, jeżeli są na poziomie 75%, to jeden da radę spokojnie po przeróbce M&C.
No i oczywiście TECH.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 21:03 

Szukajka nie boli.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-15, 12:26 

wszystko jest na forum.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 30 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO