Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2015-02-15, 22:06
|
|
|
...tam ciśnienie mocno spada, przy końcówce będzie szarpał i nie pojedzie, bo nie ma gazu. Albo reduktor albo coś przed nim (mało gazu, wielozawór, załamana rurka) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-03-26, 22:49
|
|
|
Przykładowo Opel Antara w wersji 2.4 140KM. Silnik prosty jak w Lanosie, żadnych udziwnień, dwie cewki, cztery kabelki WN, brak przepływomierza, sonda lambda zwykła i elektronika sprzyjająca. Pojedzie na wszystkim...2.4 167KM to już inna bajka... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-04-10, 12:21
|
|
|
romanik99 napisał(a): słuchajcie weźcie dokłądnie powiedzcie co to jest LGITECH i jaki jest jego związek z TECHEM bo ja już sie pogubiłem
VW, Audi, Skoda, Seat też Was tak mocno dziwi i niepokoi? A Saturn i Mediamarkt też? Nowa marka nazwą nawiązująca do produktu, logo i barwy które nawet dziecko właściwie powiąże... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-04-10, 17:49
|
|
|
Algorytm TECH, zakładka KOREKTY , SHIFT+ STRZAŁKA/KURSOR zaznaczasz interesujący Cię fragment CTRL+ STRZAŁKA GÓRA/DÓŁ zmieniasz wartość zaznaczonego wcześniej obszaru... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-04-11, 22:43
|
|
|
że instalacja dotarła do Niemiec masakra, to u nas nie ma żadnej gwiazdy? PS. oszołomy z tiv-u o tym wiedzą że coś bez sterty papierów ma być u nich montowane i testowane?
Sądzę, że to jest sprytne posunięcie, u nas przecież dróg nie ma. Gdzie to testować takie wózki? Taki RS6 to pewnie tylko do drugiego biegu da się potestować :) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-03, 10:55
|
|
|
istnieją firmy które czyszczą wtryskiwacze i mają popyt na usługę rozumiem że ktoś ratuje Keihin-a, nie rozumiem kiedy ktoś ratuje MED-y, bo je z powodzeniem zastępuję czymś innym normalnym i w normalnej cenie, ale zupełnie nie rozumiem kiedy ktoś ratuje wtryskiwacz którego czyszczenie + wysyłki dają prawie możliwość zakupu nowego. Gumkę też od biedy da się wypłukać, wysuszyć i jest, tylko po co? ;) Przecież Hana i jej podobne mocno się cenowo dostępne zrobiły, jeśli nie powiedzieć że tanie. Głupia świeca potrafi być droższa niż te wtryskiwacze. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-06, 20:42
|
|
|
Magic Jet'y załączam kilka przebiegów impulsu wtrysku. Masz dla porównania jak steruje stary Zenit MagicJeta a jak powinien być sterowany wg producenta BlueBox ich wtryskiwacz Hercules Blue. Jak widać, impuls jest niemal identyczny (czas ataku i mniej więcej PWM) dla trójki Hana/Hercules/Hercules Blue. Jak widać MagicJet w Zenit ma czas ataku ok. 0,5 ms dłuższy. Sądzę że w Zenit odpowiedniejsze dla HBlue, łagodniejsze prądowo, byłoby ustawienie Keihin, atak taki sam, PWM co prawda z mniejszą f i krótszymi impulsami, by prąd podtrzymania był mniejszy, ale to nie powinno mieć znaczenia w normalnych warunkach. Jak dowali się ciśnienia na wtryskiwaczu to pewnie będzie miało, bo się biedak herculesisko zamknąć może ;) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-18, 21:37
|
|
|
ze sterowaniem na pewno nic się nie stało, ustawione pozostaje. Jeśli po czasie, czas wtrysku gazu jest dłuższy niż był wcześniej i jest OK z korektami, to moim zdaniem wtryskiwacze spuchły po wlaniu jakiegoś cudownego gazu. Nieważne czy Barracuda, czy Keihin, BRC czy Dragon. Zabić da się każdego...przez 1500 km może się zdarzyć wszystko, nawet samochód da się przeznaczyć do kasacji, czego nikomu nie życzę :)
Pozostaje tylko sprawdzić ich przepływ. Spotkałem się z wtryskiwaczami BRC które zdołały przeżyć 15km od zatankowania. Całkowicie się w nich luz skasował. Zupełnie nic nie przepuszczały gazu po wysterowaniu. Wina BRC? no nie! |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-20, 06:41
|
|
|
plecho1 , w poniedziałek będę miał okazję sprawdzić w zaprzyjaźnionym warsztacie jak STAG steruje swoimi wtryskiwaczami. Będziemy wtedy wiedzieli o czym gadamy. Z tego co wiem, to sterowanie Valtek 2om w przypadku wtryskiwaczy AC jest w miarę właściwe, bo ich konstrukcja to taka krzyżówka Valteka z REG-iem. I prawdę powiedziawszy, konstrukcyjnie to zdaje mi się że ACW 01 ma większą szansę pojeździć długo niż pozostałe. Ale nie testowałem, nie używam tylko kupiłem, rozebrałem by świat poznawać :)
Z tego co wiem, choć mogę się mylić, algorytm TECH jest skuteczniejszy przy dobrym wtryskiwaczu. Jeśli mnożnik wychodzi więcej niż 2, to faktycznie z marszu czasami jest problem. Ale po to jest suwak po kalibracji i po to można charakterystykę wtryskiwacza zmodyfikować w korektach.
Sumując, w ogóle nie rozumiem kłopotów ludzi z algorytmem TECH. Nawet auta które wypuściłem w świat i gdzieś tam przypadkiem na jakiś filtrach u kogoś innego były, wracają z ustawionym standardem. I co ciekawe, wracają, bo było dobrze ale ktoś pogmerał i nie jest tak jak było. Moim zdaniem, to niezrozumienie idei i odporność na wiedzę, nie uwłaczając ;) W całej przygodzie z TECH-em, tylko raz ustawiłem auto na standardzie, gdzieś tam na początku, bo na "TECH" takie dziwne zjawisko było przy zejściu z obrotów. Zwyczajnie nie miałem praktyki i nie poradziłem sobie. Teraz myślę ten problem by nie wystąpił :)
Kiedyś już komuś sugerowałem, że możliwość wyboru standard-tech w zasadzie tylko galimatias wprowadza. Pozostać przy jednym i po spekulacjach. W innych sterownikach nie ma wyboru, ludzie się nauczyli tego co mają do dyspozycji i są szczęśliwi. A w TECH-u niepotrzebnie uciekają do tego co już znają... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-18, 21:50
|
|
|
generalnie delikatnym sterowaniem wszystkimi wtryskami przez Techa sprawdziłeś to, czy gdzieś tam mówili?
ja generalnie nie "dotykam" trybu innego niż standard w Techu a jaki tego jest powód? Robisz na skróty i niby jest lepiej? Jak rozumiesz algorytm TECH?
szkoda że niby pomocny "automat" rozwiń, jaki automat masz na myśli? |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-19, 05:21
|
|
|
nie mam czasu na pogaduszki, wszytko o co pytasz jest już wielokrotnie opisane na forum. To nie pogaduszki. Konkretne pytania do Ciebie i prośba o logiczną argumentację. Nie znalazłem na forum takich samych pytań do Ciebie i odpowiedzi na nie. Dragon był łagodnie sterowany w starych wersjach, ale był moim zdaniem sterowany właściwie. Dokładnie tak samo, jak właściwie jest spasowany reduktor Prins, który jednak po tej stronie Odry ma spore kłopoty. Trudno obarczać winą producenta za to, co lejemy na stacjach. Pozostsłe wtryskiwacze, z ustawianym do wszystkiego co ma 2 omy Valtekiem na czele, co jest daleko posuniętym uproszczeniem, są sterowane podobnie, jeśli nie tak samo. A już stwierdzenie żeby się nie rozleciał to już nadużycie. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-05-20, 06:14
|
|
|
tośmy se pogadali...jestem smutas, żartów nie rozumiem...
twierdzenia bez argumentacji uważam za nieważne |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-11-17, 22:20
|
|
|
tajfun222222,
nie dość, że zasadniczo nie za bardzo wiesz o czym piszesz, to jeszcze na dodatek faktycznie ubliżasz... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-04-10, 17:54
|
|
|
Teraz doczytałem, korekta jest na + w chwili puszczenia gazu, bo pewnie w CUT OFF wchodzi wtrysk, a korekta jest jeszcze aktywna czyli w OL. W momencie jak wyłączy korektę spada Ci na zero jej wartość. Wg. mnie, tam nic nie trzeba robić. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2016-12-13, 10:15
|
|
|
zrobione, poszło 6bar, CAŁA LISTWA SZCZELNA, nic nigdzie leci, woda się też nie gotuje. Nie wiem co robię nie tak :-(
zmrażam ponownie
Cezar100, którą listwę badaliście, taką produkcyjną YETI czy próbkę QUEST? Bo mi tu wychodzi, że produkt seryjny jest OK. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-03-27, 22:10
|
|
|
bezproblemowe auto, jeździ na wszystkim, ale na SDI to sobie odpuść... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-03-27, 18:21
|
|
|
Super! Nie jest to trudne, jak widzisz...wzmocnienie i przesunięcie wg instrukcji, w skrócie, przy max. pedale w podłogę obciążenie ma być 100% a na wolnych obrotach ok. 8-16% ...mniej więcej, skalibruj od nowa, choć nie jest to konieczne, i mapuj od nowa koniecznie... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-03-30, 20:52
|
|
|
roboform550 napisał(a): Jak się tak usiądzie i policzy to z tych pierdółek zrobi się niezła sumka
...na dobrą flaszkę na pewno. Ale nie na tyle, by podkręcić cenę o 100%. Każdy warsztat ma swoją strategię, i nie ma sensu nad tym się rozwodzić. To klient dokonuje wyboru. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-04-30, 19:59
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-06-14, 21:19
|
|
|
Misiek79 napisał(a): Wiem że jeszcze jest możliwość wymiany samych map (czujników) na płycie głównej
Zasadniczo nie ma znaczenia jaki kupisz, to co się psuje, czyli same przetworniki, są takie same... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2020-06-24, 18:25
|
|
|
Słowem uzupełnienia, LPGTECH Symbio też te silniki ogarnia, mamy zrobione :-) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2021-11-09, 15:20
|
|
|
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2021-12-10, 15:19
|
|
|
Jeżeli jest Pan zainteresowany montażem to zapraszamy do nas do Rawicza. Wszelkie informacje dostępne pod numerem 604 873 544. Termin grudniowy jednak u nas możliwy nie będzie. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
KMS |
Napisane: 2023-05-25, 08:57
|
|
|
Nasz warsztat znajduje się w Rawiczu. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i zapraszamy do współpracy. Wszelkie informacje dostępne są pod numerem 604 873 544. |
|
|
|