Znalezione wyniki: 106

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-15, 14:40 

W warszawie jest też Klinika LPG i OM Serwis, obu z tych warsztatów można zobaczyć dzieła w dziale galeria

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-31, 09:05 

Być może będę sprowadzał z chin GS9000 tylko że w niższej cenie (tam kosztuje ok 100 USD + vat):
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-full-hd-gps-gs9000-i3490176607.html

Tych tanich gówien nie warto kupować bo
1. jak nie jest odpinany to tylko zachęta dla złodzieja
2. tanie mają kiepski kąt obiektywu i kiepską rozdzielczość
3. nie mówiąc o sensorze CMOS

Przerabialiśmy temat wielokrotnie i jeśli chcesz kupować wideorejestrator to porządny, jak nie chcesz gpsa i innych "bajerów" to wystarczy w zupełności smartfon w tej roli.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-14, 19:08 

Quote:
instalację dajmy na to Staga?

Sterownik to najmniejszy problem. Listwa wtryskowa to badziew i montaż za tą cenę po prostu nie może być dobry albo ktoś pracuje za darmo (w co wątpie). Więc pewnie będzie to szybki wrzut pod maskę na rekord czasowy.

BTW czytałeś regulamin?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-15, 12:11 

Tak sie kończy zakładanie gazu u niesprawdzonego gazownika.

Jakbyś się bardzo uparł to moze i udowodnisz mu winę ale stracisz na tym więcej niż to jest warte. No i może się też okazać, że to jednak nie była wina gazownika. To że wcześniej zrobił 130 tyś nie znaczy że nie zaczął się kończyć. Powodów może być co najmniej kilka a ekspertyza może być droga i czasochłonna.

Dla silników typu "pierdek" polecam wymianę całego silnika. Remont będzie drogi. Najlepiej jakbyś znalazł taki silnik który można jeszcze odpalić i sprawdzić czy chodzi np jak ktoś rozsprzedaje auto z obitym tyłem. Sprawdź też czy nie pasują silniki typu X16XE albo najlepiej X18XE. Niewiele więcej palą a z tego co wiem są lepsze. To będziesz miał większy wybór i może niższe ceny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-06, 19:46 

Olej jest castrol EDGE 5W30 long live. Zmienie na castrol tylko 5W40.
Czyli tak jak myślałem. Podróbka syntetyka - hydrokrak. Zmień na jakiś prawdziwy syntetyk: motul, liqui moly, millers i jeszcze trochę ich jest.

Castrola lałem przed remontem silnika, temat na volvoforum do poczytania. Nawet jeśli to nie była jego wina, to na pewno go nie zaleje nawet do kosiarki.

wykonczyc turbine ze wzlędu na zbyt wysoka temperature spalin
Turbin w tym silniku prędko nie uwalisz. Zawory owszem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-05, 17:04 

Czarne AC R01 to jednak jest szrot. Jak silnik się zagrzeje, zgaszę go i odpalę ponownie to nie mogę już jechać na gazie. Im zimniej tym lepiej (rzadziej się to zdarza).

1 Prins albo od biedy 2 silvery.

I przede wszystkim dobry monter.

Hany niebieskie są git do tego motoru.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-06, 12:49 

Po przygodach z instalacją BRC w Saabie nie widze jakos instalacji na 1 reduktorze.
Bo 1 reduktor w BRC wcale nie obsługuje tyle ile producent napisał. Jedynym wyjątkiem jest chyba AC R01 który trzyma moc podaną przez producenta. Prins ponoć obrabia do tych 300 koni, zamierzam się o tym przekonać (chyba, że uda się jakoś te moje padła poprawić). A silnik mam taki jak ty jeśli nie zauważyłeś jeszcze. Może jeszcze tylko Magic Big były w stanie w pojedynkę go obrobić aczkolwiek bałbym się lekko z tym jeździć (choć kusi mnie żeby to sprawdzić). Na tym się kończy niesamowicie długa (2) lista reduktorów które mają szansę obrobić silnik w pojedynkę.

Te wtryski to listwy 2x3 sztuki czy jakos pojedyncze są ?
W tym silniku jedyne co jest sensowne to hany pojedyncze z króćcami z forum (aluminiowe trójniki T).

nie ma zamiaru brac tego pod uwage podczas strojenia
I tak to zrobi przecież. To auto praktycznie nie przechodzi w tryb open-loop. Ale tego gościa którego podałeś to ja bym odpuścił. Jedź do kogoś sprawdzonego.

Dlatego prosze o rady czy ten instalator napewno wie ze tak bedzie dobrze
Raczej na pewno nie wie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-06, 13:37 

nevo jest dobry.

Silniki się różnią więcej niż tylko 100cc ponieważ 2.9 ma już niestety szklanki a 2.8 ma jeszcze hydro.

Tak więc musisz pilnować luzu zaworowego albo zmienić czapę. Niestety nie wiem jaki jest okres sprawdzania ale ja bym rzucał okiem co 30 tyś.

Nie ma sensu jeździć po gaziarzach, nie łudź się że znajdziesz kogoś ogarniętego. Dlatego:
warsztat moto-as
Odwiedź i miej z głowy.

Nie warto oszczędzać na instalacji bo nawet jak zaoszczędzisz 5 stówek to wydasz potem kilka tysięcy na remont silnika albo jego wymianę.

Jeszcze poleciłbym ci olej zmienić na syntetyczny bo ten silnik jest niestety wrażliwy na to. A strzelam, że jeździsz na podróbce syntetyka - hydrokraku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-06, 23:35 

Chyba castrol jest polecany przez producenta.
Bo mają umowę i dostają kasę. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ty jako klient jesteś oszukiwany bo sprzedają ci olej który nie jest syntetyczny jako syntetyczny (a wcale nie jest tani). U nas opakujesz "guwno" w różowy papierek i ludzie łykną a władza nie ma nic przeciwko. W niemcowni takie oszustwa nie przechodzą i u nich Castrol jest sprzedawany jako SHC Technology albo coś takiego.

A i swoją drogą co ile wymieniasz olej? Jak używasz gazu częściej to przygotuj się na wymiany po 7 tyś. Już po takim okresie robi się z niego woda.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-08, 01:04 

Quote:
Gosc mówi ze daje gwarancje ze ten gold turbo bedzie smigał.

Nie będzie śmigał i koniec kropka. Kilka chwil sprintu i zamrażasz go. Sprawdziłem osobiście na jednym "niedoszłym" aucie. Tak się schłodził, że było widać zamarznięte kropelki na reduktorze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-04, 03:38 

Po prostu nie zakładaj tam gdzie zamierzasz zakładać tylko wybierz kogoś sprawdzonego z forum to raz. To że ci twój gazownik zakładał do omegi nie znaczy, że będzie potrafił i tu. Na prawdę ciężko o dobrego gaziarza bo zdecydowana większość wrzuca widłami pod maskę na rekord prędkości byle gówno kupione na bazarze.

Dwa, te silniki według opinii mechaników są po prostu słabe i nie ważne czy lpg czy bena i tak ci to siądzie. Jeżdżąc na gazie chociaż zaoszczędzisz na naprawę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-08, 14:35 

Quote:
Ewidentnie przyczyną jest jakość węży gazowych.Wystarczy włożyć coś normalnego,a problem zniknie.Obejmy sprężyste też rozwiązują problem.

Dokładnie tak, na semperitach nie dało się u mnie tego wyeliminować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-23, 08:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.
Strona 5 z 5 [ Znalezione wyniki: 106 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO