Znalezione wyniki: 106

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-10, 12:28 

bywają kapryśne po zamontowaniu instalacji,
bywają kapryśne po zamontowaniu instalacji u druciarzy,

Grunt to dobry gaziarz i tyle. Na palcach u jednej reki można policzyć silniki z pośr. wtryskiem na skalę światową które mogą mieć problem z LPG. A tak na prawdę to wszystko pojedzie na samodzielnym sterowniku.

Instalacja to bym pewnie polecił Stag 300 ISA2, Reduktor ACR01 250 i wtryski hana odpowiedniego koloru.

Nie wiem też czy nie masz tam przypadkiem czujnika ciśnienia paliwa jeśli tak to trzeba emulator zamontować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-14, 23:44 

5% ze 140 KM to ok 7kM. Podobną wartość wciąga klima. Wiesz jaki spadek to może powodować? Podejrzewam ok 0,2 sek do setki. Wyczujesz to na drodze?

Wyczuwalna (podkreślam, faktycznie wyczuwalna) różnica przy przyspieszeniu to albo autosugestia albo niestety złe nawierty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-22, 14:05 

Zdaj się na Adama Rogowskiego. Mogę mniej więcej przewidzieć co poleci:
Hana,
AC R01/Silver
Stag 4+

I wcale podzespoły nie są najważniejsze. Liczą się w 80% umiejętności montera bo nawet najlepsze i najdroższe graty można zepsuć złym montażem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-02, 21:48 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-12, 13:23 

Quote:
Od miesiaca wiem że można włożyć do auta instalacje "używana" odkupiona od kogos

Nie to jest nielegalne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-21, 17:11 

Za te różnice cenowe to nic się innego nie opłaca tylko numer 6. Ale chcą ci wcisnąć alaskę która jak się zabrudzi może nie wyrobić z twoim autem. Lepiej AC R01 albo KME Silver.

Podaj gdzie mieszkasz to się kogoś poleci.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-21, 20:52 

Stag 4+, AC R01 150 oraz hany odpowiedniego koloru.

Możesz pomyśleć też o Techu jako alternatywie Staga.

No i najważniejsze: monter . Napisz skąd jesteś, a jeszcze lepiej wypełnij profil to się kogoś kumatego poleci.

Nie licz, że dobre komponenty i każdy założy dobrze. Kiepski gaziarz spapra nawet najlepsze graty. No chyba, że chcesz sam zakładać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-21, 22:12 

Jak by nie było to według mnie zakładać instalację za 3,5 - 4 tysiące do auta które mnie kosztowało 5 tysięcy było by z deka hmmm...nielogiczne?
Nie prawda. Logiczne jest jeśli zamierzasz jeździć jeszcze tyle autem, żeby się zwróciło z nawiązką. To ile kosztuje auto nie ma absolutnie zupełnie i totalnie nic wspólnego .

Nawet jeśli według Was ta instalka jest tania to gazownicy widząc co się dzieje mogli by zaproponować wymianę niektórych podzespołów a nie przy każdej wizycie wciskać kit że wszystko gra i oni nie wiedzą o co loto.
Witaj w realnym świecie gdzie nie wszystko jest takie fajne jak się wydaje. Gdyby tak było jak mówisz to 50% tematów na tym forum jak nie więcej nigdy by nie powstało.

Co do gaziarzy którzy "nie widzą problemu na kompie" to czas im kupić gumowy młotek, bo metalowym się zabiją ładując w czoło. To nawet wie student pierwszego roku, że testy empiryczne są niezbędne, do sprawdzenia czy układ działa poprawnie.

Chcesz rozwiązanie "hard way"? Idziesz do nich i stawiasz ultimatum, albo poprawiają syf aż będzie działać w pełni satysfakcjonująco albo demontują szajs i oddają kasę.

Stroili auto w trasie? Jak nie to nawet nie zastosowali się do zaleceń producenta i pewnie dlatego wydaje się im, że jest ok. Musisz im ten objaw jakoś pokazać "namacalnie".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-27, 11:13 

W kolejności od najdroższych wtryskiwaczy:
Keihin, MED, Hana
Hana jest już bardzo dobra i ma chyba najlepszy współczynnik jakość/cena. Dodatkowo masz WGS gdybyś bardzo chciał przyoszczędzić. To bardzo dobre wtryskiwacze biorąc pod uwagę ich komentarze, tylko że są na rynku dość krótko.

Reduktory:
Możesz bez przeszkód wsadzić IG1 jeśli interesuje cię "tylko dobrze". 800zł kosztuje, potem masz AC R01 gdybyś chciał jednak taniej ok 250zł z EZ.

No i sterownik, ja mimo wszystko polecam Staga. Jak na razie to jedyny sterownik, który mnie osobiście nie zawiódł. A tech niestety tak, fabrycznie pomylili kolory wtyczek wtryskiwaczy. Na stagu to na pewno pojedzie. Na techu też i generalnie jestem z niego bardzo zadowolony ale zaliczył u mnie wpadkę. KME Nevo nie miałem okazji testować ale był przypadek upalenia wtryskiwaczy han, z czego nie bardzo wiadomo kto zawinił. Ponoć to bardzo fajny sterownik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-28, 13:28 

Nie ma innej opcji jak tylko czujnik. Musisz mieć synchronizację z położeniem wału żeby ci silnik w ogóle pojechał. Sterownik/Aparat zapłonowy itd musi wiedzieć w jakiej pozycji znajdują się tłoki, żeby w odpowiednim momencie podać paliwo/iskrę. Taki emulator też musiałby to wiedzieć (a niby jak bez czujnika) a podejrzewam, że jest tak jak damian napisał, daje stały sygnał.

Z kolei jak w aucie jest osobny czujnik synchronizacyjny i czujnik prędkości obrotowej to też prawdopodobnie go nie oszukasz takim rozwiązaniem gdyż sterownik ma zapisaną mapę mieszanki z uwzględnieniem prędkości obrotowej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-02, 00:16 

Oddaj to to kogoś kto się zna, napisz skąd jesteś bo to albo jakiś patafian regulował, który nie powinien wkładać rąk w rzeczy bardziej zaawansowane niż hulajnoga albo coś ci się spieprzyło np reduktor.

Problem polega na tym, że magicznie nie wywróżymy z fusów co się dzieje. Objawy opisane oczami laika mogą mieć przyczynę tak na prawdę wszędzie. Od świec, przez cewki, regulację lpg aż do uszkodzenia/zasyfienia reduktora.

16L / 100Km gazu przy tym silniku to go zalewa pewnie. Więc tak czy siak musisz to regulować a podejrzewam, że nie potrafisz tego zrobić samemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-02, 01:37 

Jakie świece, jaka przerwa? Gaz i tak musi iść do regulacji. Poczekaj aż ci kogoś polecą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-03, 21:48 

To pewnie jest problem albo słabej regulacji albo kiepskiego stanu układu WN.

Niestety zaoszczędziłeś na montażu i teraz będzie trzeba tą kasę wydać na poprawki. Napisz skąd jesteś to się kogoś poleci.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-03, 22:01 

Hmm, gdzie masz (o ile jest) czujnik temperatury?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-05, 00:51 

Faktycznie, to też może być przyczyną. Czujniki ciśnienia są podatne na zmianę temperatury. Ewentualnie masz nieszczelny układ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-10, 12:16 

Wiem że czym nowsze konstukcje silnikowe tym gożej znoszą LPG.
Nie prawda. Tylko wybitnie spieprzone konstrucyjnie jednostki (i te których się nie da dobrze wystroić) mogą znosić gaz źle. Cała reszta jeździ normalnie. Trzeba tylko brać pod uwagę że w silniku z ręczną regulacją zaworów trzeba będzie częściej kontrolować luzy.

Tam gdzie gaz się wysypuje najczęstszą przyczyną jest kiepska regulacja, kiepskie podzespoły albo zaniedbanie regulacji zaworów.

Popieram natomiast post nikodema:
Kup Seata Exeo 1.8T
Ten silnik już nie jest często używany (ponoć ma go zastąpić TFSI wtrysk bezpośredni a takich chcesz unikać decydując się na LPG - przynajmniej narazie.) a był jednym z lepszych. Dodatkowo auto jest wizualnie fajne i wnętrze niczego sobie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-10, 12:50 

Nie da się tak bo zagazować da się prawie wszystko. Podaj swoje typy a my ewentualnie odrzucimy spieprzone jednostki czy takie których się nie da zagazować.

Sęk w tym że tych które da się zagazować sensownie jest zdecydowana większość.

Przy czym podaj typy mam na myśli 3 ważne wartości:
Marka Model np (Seat Exeo)
Silnik np 1.8T
Rok np 2007
I jak znasz to też kod silnika bo czasem się różnią.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-11, 18:14 

lpg jest łagodniejsze dla silnika pod warunkiem dobrego strojenia.

Jest kilka czynników które się liczą:
1. Temperatura. LPG ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna dlatego może powodować szybsze rozjechanie luzów zaworowych. Należy częściej kontrolować luz w takich silnikach. Zaniedbanie kontroli kończy się właśnie wypaleniem zaworów, również na benzynie. Ponoć niektórzy regulują gaz tak, że wskaźnik EGT utrzymuje się na tym samym poziomie co benzyna (podczas butowania) ale to już inna para kaloszy.

2. Reakcje chemiczne. Tutaj LPG wygrywa bo nie zmywa tak jak benzyna z filmu olejowego z cylindra.

3. Strojenie. Wiele Cześków ogrodników wzięło się za gazowanie bo dochodowy biznes. Ale żeby dobrze założyć i wystroić to już nie ma sensu. Benzyna jest fabrycznie zestrojona i tutaj nie ma tyle miejsca na fantazje.

Gaz ma złą opinie głównie przez druciarzy. Gazuje się porządnie bardziej wysilone i skomplikowane jednostki niż kompresorek merca i chodzą bez żadnych problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-12, 18:02 

Jesteś pewien, że trzeba go odlutować i nie ma na płycie PCB złącza? Wyobrażasz sobie masową produkcję gdzie elementy smd były by programowane przed lutowaniem?

Na 99% jest złącze do niego albo przez główne złącze albo przez pola lutownicze na płycie PCB.

Jeśli koniecznie chcesz go wylutować i to jest przypadkiem ten układ:
http://uk.farnell.com/stmicroelectronics/m95040-wmn6p/eeprom-spi-4k-smd-95040-soic8/dp/1218169

To wystarczy ci transformatorówka. TQFP powyżej 40 już ciężko ale takie które mają tylko dwa rzędy nóżek i są gigantyczne (w rozumieniu elementów SMD) można spokojnie odlutować.

Druga sprawa, możesz poszukać ścieżek na PCB i się "wpiąć" kabelkami.

Jak już koniecznie chcesz hotair to niestety ale trzeba wydać minimum 300zł żeby to było coś warte. Mam Aoyue 802 i powiem ci że szmelc. Do tego nie zapomnij o dyszach o odpowiednim kształcie i topiku. Topik to nie to samo co kalafonia :) .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-18, 18:00 

Nie czytałem tych logów ale powiem ci na czym polega integracja.
Integracja to całkowanie, liczenie pola pod wykresem.

Sonda sobie oscyluje wokół pewnej wartości. Sterownik to liczy i sprawdza o ile się pomylił w jakimś tam okresie czasu.

Tak całkiem szybko to sterownik nie potrafi już zapanować nad sondą i wywala ten błąd. Sonda jest do sprawdzenia. Albo jeśli masz instalacje gazową to do regulacji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-10, 14:38 

Zalej jakiś syntetyk teraz po remoncie. Polecam Millersa 5W40. Total 5W40 nie jest syntetykiem.

Wymień sobie też pompę oleju jeśli to nie drogi gips. Albo przynajmniej porządnie wyczyść i zmień uszczelnienia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-10, 14:45 

Moja stara pompa była git więc nie koniecznie to będzie jej wina. Natomiast zapobiegawczo wmieniłbym olej na syntetyk i wymieniał co max 10 tyś. Pierwsza płukanka wymiana po 1000Km.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-12, 21:34 

Zastanawia mnie tylko spalanie czy 13l gazu w stosunku do 11,5L
Bardzo dobry wynik. Nie może być zbliżone do benzyny, chyba, że lubisz remont silnika robić. Masz ok 15% więcej co jest ideałem wręcz. Gaz ma mniejszą objętościową wartość opałową i nie ma bata, żeby spalanie dochodziło do poziomu spalania benzyny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-17, 17:50 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-20, 20:34 

Nie wierze w to co czytam. Oszukali gościa na 30-40zł a wy mówicie, żeby to olał? To jakieś jaja są.

Leć do partaczy załatwić sprawę jak najszybciej i nie dawaj się wydymać. Takich cwaniaków trzeba tępić. Nie ważne czy lepsze czy gorsze graty wsadzili, ważne, że tańsze i jesteś stratny. Kilku takich klientów i będą do przodu kilka stówek.

Najpierw się upewnij czy jakimś cudem się po prostu nie pomylili. Jak tak to żądaj zwrotu różnicy albo innego zadośćuczynienia.
Strona 3 z 5 [ Znalezione wyniki: 106 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO