Znalezione wyniki: 64

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-28, 01:10 

Witam.
Kolega mnie dzisiaj odwiedził...
Nawierty jak wiertarka podeszła...
1 x Gold umiera termicznie...(przy niezbyt wielkim sprincie)
OSC zgrane, jutro przywiataja forum.
PS-02 przed filtrem FL
Lekkie przerobki ale termika umiera...
Warsztatu który to montował nie podam póki kwestia formalne nie zostaną załatwione do końca....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 19:33 

Ja również przyłączam się do polecenia Adama.
Zestaw proponuje:
Stag300 Isa2
Hana 2000 czerwone
ACR01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-02, 02:20 

citoen-xantia-1-8-99r-stag-eco-hana-r01-t19090.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-03, 01:12 

Czyli tak, najbardziej "rozsądnie" będzie:
Stag 300-4 ISA2 (różnica w cenie między tym, a Stagiem 4 plus, to kilkadziesiąt złotych o ile dobrze rozumiem), do tego reduktor AC R-01, Hana 2000 B-Red, FL02 Czaja, i miedź 6.
Zgadza się?
Który rok tego auta ?? Jeśli taki sam lub podobny do tego co robiłem to bez sensu jest wkładać ISA2, Eco z powodzeniem wystarczy a to mniej więcej około 200-250 zł różnicy. A Techa 214 też możesz zamontować...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 18:59 

Bym był skłonny do 214 Techa lub Staga 4.
A reszta to takie graty jak napisałeś...
A trójmiasto to PiotrK ostatnio żadko na forum ale myśle ze znajdzie czas na montaż.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-09, 15:10 

Zrobiłem takie auto w tamtym tygodniu.
Poszło na TECH214
ACR01
Hana 2000 Niebieska.
W tym tygodniu będzie na
STAG300 ISA2
tylko ze Hany 2000 Zielona.
A za dwa tyg
zestaw zaproponowany na początku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-09, 22:52 

Witam

Drobne pytanko do znawcöw tematu :| z tego co wiem to Sterowniki Staga z Techem morzna zamieniac Przepinac bez wiekszych problemöw.
Czy jest morzliwe juz przy montazu zalorzyc Kompletnego Prinsa i dodatkowe wrzucic wiazke kablowa Staga tak aby morzliwe bylo odpiac Sterownik Prinsa i podpiac Staga. :?:
Poco zachodzi pytanie :?: :idea: oczywiscie do celöw testowych :lol:
samochud w kturym to by mialo byc zainstalowane to Dacia Duster




Wszelakie bledy Ortograficzne zostaly tu wprowadzone celem Rozweselenia czytajacych
Wydaje mi się ze raczej będzie cieżko.
Ale zawsze można wlutować dwie wiązki i też będzie to gadać tylko zawsze musi być włożony jeden komp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-12, 22:36 

STAG lub TECH
2 x ACR01 (250KM)
HANA 2000 Typ AA
No i oczywiście zasilanie ze zbiornika na maxymalnym przepływie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 23:45 

Kamil Bajko napisał(a):
TECH 214
Hana H2000 niebieskie
AC R01 250km
wielozawór 8mm
Filtr FC Valtek 8mm BFC
Filtr FL Certools z włóknem szklanym

Ja również podpisuje się pod w/w zestawem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-10, 21:54 

Adam chyba przesadziłeś delikatnie z ta Hana Zieloną.
Minimum to Niebieska...
Tech 318...
ACR01 (250KM) x 2

Ale jeśli masz wybierać między tymi propozycjami co pisałeś to tylko
PRINS.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-05, 23:52 

W/w auto powinno bez problemu pojechać na dwóch ACR01 (150) zasilane na fi6 z trójnika 8x6x6 bo miałem tak u Siebie póki nie wrzuciłem do testów dwóch Ac-ków 250

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-20, 23:55 

Jak dla mnie to...
Sterownik TECH 316
Wtryski Hana 2000 Niebieskie
Reduktor ACR01 Czerwony do 250KM lub LOVATO RGJ Super HP

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-17, 17:36 

Jak dla mnie prawie wszystkie zestawy są ok.
4 zestaw bym odrzucił.
Co do innych zestawów wszystkie sterowniki ok.
I do każdego będą pasowały Hana 2000.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-19, 22:23 

Do podobnej mocy jak w w/w aucie czyli Honda Civic 1.8 V-TEC po małych modyfikacjach w silniku deklarujący się mocą około 190KM wmontowaliśmy.
Sterownik LPG-TECH 214
Wtryski Hana 2000 AA Niebieskie
Reduktor ACR01 czerwony (250KM)
Zasilany na fi8
Ciągnie do oporu do końca obrotomierza.
Spadki na poziomie 0.2 bara przy maxymalnym obciążeniu.
Czyli montaż i strojenie zakończone sukcesem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-30, 10:04 

Adam o hanie niebieskiej mowa przy sterowniku techa...
Wiec czytaj ze zrozumieniem.
Hana zielona jak najbardziej tak ale przy stagu...
Premium bez sensu przeplacac idealnie te auto jezdzi na 214 i plusie...
Korekty nie sa tak bardzo idealne...do premium
A z drugiej stronu silnik sie nie zmienil od poprzedniego modelu tylko jak pamietam norma spalin poszla do gory lepszy katalizator i druga sonda....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-12, 10:55 

Ja takie auto puscilem na
Lpgtech 224
Wtryskiwacze keihin
Reduktor Kme Tur.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-23, 21:54 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-02, 23:14 

Jest to instalacji cieklego wtrysku gazu...
Kosztowała przy montażu dużo monet.
Jak widać JTG Icom.
A co byś chciał więcej wiedzieć ??

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-04, 21:13 

Problem pierwszy to miejsce na zbiornik.
A co do zestawu to zależy jakie mamy pieniadze na instalacje.
Skladak moze byc ale poszedl bym w Keihiny.
Reduktor 2 x tur lub prins stary typ.
sterownik lpgtech, agis, nevo

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-01, 23:31 

Filar bez problemu zamontuje ci tak zestaw jaki potrzebujesz...
u Maćka z tych dwóch zestawów to zapewne pierwsza wersji na TECHU tylko 304 już nie ma w produkcji 324 ok tylko po co jeśli wszystkie opcje są w 224 a jak już 324 to tylko z OBD.
A reszta to bez problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-08, 20:20 

Silnik 150km z pośrednim wtryskiem. Kilka montaży na forum w dziale galeria już jest.
W wersji najniższej którą warto zamontowac i montujemy to
Sterownik LPG-TECH 224
Wtryskiwacze Barrakuda
Reduktor KME Tur
To takie minimum które musi być.
Opcja lepsza to sterownik z OBD
A wtryskiwacze Keihin

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-28, 23:12 

Przy zapędach na 400 KM - TwinTur sobie nie poradzi...
A Keihin Yellow przy 320 KM to też już dawno brakuje wydajności...
Jedna cegła i w/w wtryski to od 4 koła na ubogiej jedzie...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-05, 22:55 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-20, 10:36 

Najlepiej jeździ przy korektach lekko na minusie.
-1.5 %

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 64 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO