Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
MOA |
Napisane: 2012-01-05, 12:25
|
|
|
Udało mi się zbadać kwestię tego dziwnego wypadania zapłonu, MOA jakieś sugestie ?
tak to zmienia postac rzeczy twoj sterownik jest z przed kilku lat i byly takie przypadki zachowania gdy 'zgubil' sygnal z wtryskiwacza na 6tkach i 8mkach
dziwne ze ujawnilo sie to dopiero teraz
w sterownikach produkowanych od conajmniej 2 lat nie wystepuje ten problem
prosze zdjac sterownik wyslac do nas priorytetem poleconym odeslemy tego samego dnia
prosze zaznaczyc na kopercie/paczce ze to do mnie
pozdrawiam Marcin Okla-Anuszewski App Studio s.c. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Qwet |
Napisane: 2012-01-16, 20:07
|
|
|
Konfiguracja: - wtryskiwacze HANA H2000 Typ A+ (niebieskie) - wtryskiwacze zamontowane pojedynczo, 5cm od króćców - Soft ACGS 8.1.0.1, firmware STAG'a 8.4 - tuningowy czujnik temperatury z termistorem NTC 10k, na wężu 10cm przed rozdzielaczem
Warunki pomiaru: - temperatura otoczenia -3*C - prosta, równa droga bez wzniesień - 5 bieg, równy gaz, czasy wtrysku około 6-8ms, przedział 1500-2000obr - na podstawie podglądu korekt ECU Pb
Bardzo podobnie jak kolega rustin na hankach czerwonych - liniowo, różnica między -30*C a 95*C to 19%.
http://img21.imageshack.us/img21/4993/korekcjatemp.th.jpg |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Mirosław |
Napisane: 2012-12-20, 12:38
|
|
|
Jest coś takiego ale czy daje więcej niz mruganie to nie powiem? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
plecho1 |
Napisane: 2012-12-20, 14:10
|
|
|
Kiedyś z bratem trochę szukaliśmy na ten temat, prawdopodobnie sterownik tej instalacji ma na stałe zaszyte mapy i korekty dla konkretnego silnika. Jedyne po odłączeniu akumulatora, podobnie jak sterownik benzyny, sam się adaptuje do warunków zewnętrznych. Jeśli inne podzespoły są OK, to nic nie trzeba stroić bo instalacja powinna działać poprawnie. Jedynie jest możliwość regulacji ciśnień na reduktorze. W przypadku auta brata sami zregenerowaliśmy reduktor i ustawiliśmy poprawne ciśnienia na ile oczywiście było to możliwe w domowych warunkach. Auto od jakichś 30000 km jeździ poprawnie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
plecho1 |
Napisane: 2012-12-20, 14:43
|
|
|
Niższe 0,96 a wyższe chyba 1,3 - 1,4 bara. Jak znajdę to padam dokładnie. Podobno oryginalny reduktor można z powodzeniem zastąpić takim jednostopniowym od sekwencji z ciśnieniem ustawionym na 0,97 bara. Ciśnienie w oryginalnym reduktorze ustawia się na odłączonym podciśnieniu. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Mirosław |
Napisane: 2012-12-20, 15:24
|
|
|
Struna, a to widział, podobno II generacja tego ustrojstwa miała możliwość działania przez soft? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Adam Rogowski |
Napisane: 2012-12-22, 09:25
|
|
|
Koltec-Necam posiada wtyczkę diagnostyczną w sterowniku. Jest tam wolne gniazdo podobne jak ma VOILA+ |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
madmax7777 |
Napisane: 2014-03-04, 21:36
|
|
|
odepnij aku i zobacz co sie dzieje jako ze jagna moze byc wrazliwa na emulacje wtryskiwaczy pierwsze wlaczenie lpg i klopoty z pb ale pierwsze co trzeba zrobic to odpiac lpg i sprawdzic pb jeszcze moze wyzucac bledy trakcji i skrzyni. z 4 sztuki takie zrobilem i 2 pierwsze podobne problemy . przelew robie na regulatorze wrzucalem gdziec fotki jeszcze zadne auto nie wrocilo z bledem cisnienia co do wtryskow to dodatkowe 100kohm miedzy przewody rozcinajace zalatwia sprawe. ale pierw sprawdz pb dosc czesto pada tam przeplywka |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
picusiek |
Napisane: 2014-03-04, 22:26
|
|
|
Z odłączonymi sondami jedzie dobrze?? Pamiętam kiedyś w Jaguarze podobne zachowanie i okazło się że ktoś założył zwykłe sondy 1V a w tamtym modelu były szerokopasmówki. Mechanik założył takie bo katalog Intercarsa takie pokazał. Odziwo kłopoty zaczeły się po 400km. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Silesia Cars |
Napisane: 2014-03-04, 23:13
|
|
|
sondy dead?
niebieski kabel-koloracja Denso |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
gregor0819 |
Napisane: 2014-03-05, 07:22
|
|
|
Sprawdź rozcięcie wtryskow. Pomyłka ... Zamiana.. Skutkuje brakiem korekt i pracy sondy.. Tak jakby ECU blokowalo się |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
nooseq |
Napisane: 2014-03-05, 15:37
|
|
|
...musisz poszukać czegoś do skasowania adaptacji .PB . tam może być sterowanie adaptacyjne pompy . poszuka VCM-a w okolicy
EDIT:
jak skasujesz , to alex ma programowalny emulator cisnienia paliwa z możliwością tworzenia mapy względem PWM pompy paliwa . |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
emenems |
Napisane: 2014-04-17, 14:47
|
|
|
To niestety jest stare KME ( AKME ) więc trzeba by coś zamiast pscc2. PS-CC2 elektrycznie jest takie samo jak wszystkie następne (z dokładnością do braku pomiaru temperatury w dwójce).
Tylko PS-CC1 miał jeden czujnik ciśnienia z króćcami na węże po obu stronach membrany, dzięki czemu podawał na wyjściu informację o ciśnieniu różnicowym (stąd, do kalibracji był potrzebny drugi). Wszystkie następne mają po dwa czujniki w jednej obudowie i podają dwa ciśnienia bezwzględne. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Soltys |
Napisane: 2014-04-17, 16:15
|
|
|
Jeśli w środku ma taki sam czujnik to tak. Z moich doświadczeń: Optima korzysta z czujnika z wierzchu wyglądającego jak stare AEBowskie. Zmieniasz sterownik na Staga (i na odwrót) i też dobrze widzi ciśnienie. To samo nowy wymysł AC - "Go Fast", ma czujnik wyglądający jak stary włoch AEB. Z drugiej strony chciałem ożenić AEBowski czujnik ze Stagiem 200 to nie chciał ze mną gadać :D |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Adam Rogowski |
Napisane: 2018-12-07, 13:35
|
|
|
Struna, Jurku, przeskoczyły zębatki na połączeniu pływaka. Podczas wyciąganie nie ma chusteczki aby go nie zepsuć całkiem. Oto to chodzi miejsce |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
daniel79 |
Napisane: 2020-10-28, 19:59
|
|
|
Cytując klasyka
"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości". |
|
 |
|