Znalezione wyniki: 20

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 09:41 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-12, 17:27 

karol208 napisał(a):
Czy da się zaktualizować soft?

Nie da się

karol208 napisał(a):
jakie wtryskiwacze ustawić w programie po założeniu Hanek

Matrix ew Keihin

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-16, 16:42 

Stag 50
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/pl/Stag%2050_100_150/PL-STAG-50_100_150%20instrukcja.pdf

Bingo M
http://oldwww.kme.eu/pdf/InstrukcjaBNGM-pl-1-4__1.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-17, 12:01 

Jedyna opcja to taki łącznik:
http://www.drypa.pl/produkt1577_AKCESOR ... 6_kpl.html"

i złączka do faro:
http://www.drypa.pl/produkt1910_AKCESOR ... _Faro.html"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 09:35 


Motuje sie miedzy chlodnica a blokiem silnika

najgorsze możliwe rozwiązanie bo termostat nie puści obiegu na silnik,"fachury" zalecają przy takim montażu wiercenie otworu w termostacie tylko że to powoduje jazdę z niedogrzanym silnikiem.
Najlepsze rozwiązanie to grzałka montowana w blok silnika, grzeje dużo szybciej i skuteczniej.
Jeśli montaż w bloku jest niemożliwy to można zastosować podgrzewacz montowany na przewodach wodnych - oferowane przez firmę Defa
http://www.defa.com/file/9907657edb2/GB%20DEFA%20SafeStart%20700.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-18, 22:06 

cyborg50 napisał(a):
da się coś z tym zrobić

zdławić wydatek przez wkręcenie dyszy na wylot wtryskiwaczy.
Typ hany poznasz po kolorze napisu LPG/CNG INJECTOR na naklejce wtryskiwacza.
Jakie masz czasy wtryski PB i LPG na wolnych obrotach?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 14:44 

Przez Niemcy wszystko pięknie tylko z LPG przy autostradzie gorzej, Słowenia to znowu kombinowanie z objazdem Mariboru chyba że kupisz winietę za 35euro.

Osobiście chyba bym jednak przez Polskę leciał - Gdańsk, Łódź, Żywiec, Korbielów, Namestowo, Bańska Bystrzyca, Sahy (na granicy LPG 24h), Budapeszt, Gorican (LPG na granicy po stronie Chorwackiej 24h), Zagreb, Split.

Jeśli jednak przez Niemcy to osobiście całkowicie omijał bym Czechy - Gdańsk, Szczecin, Berlin, Regensburg, Graz, Maribor, Zagreb, Split.

deku , ile robisz na pełnym zbiorniku LPG?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 17:06 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: at 09
Napisane: 2012-02-22, 16:05 

Adam Rogowski, ale pytanie dotyczyło wtyczki(przynajmniej ja tak odebrałem pytanie o gniazda) a nie samych wtrysków, ja wiem że Reg jest lepszy od valtka...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 17:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 11:08 

verefing napisał(a):
przykrecone do nadwozia

ale w jakim miejscu przykręcili? Weź dla testu przewód i przykręć go do tego miejsca gdzie ma Stag pobraną masę a drugi koniec przykręć tam gdzie silnik ma połączenie elektryczne z nadwoziem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-24, 09:33 

deku , powiem Ci odnośnie korków, że jak czasem widzę na kamerach co się dzieje na obwodnicy Zagrzebia w dzień to masakra. Ja bym tak kalkulował żeby w okolicach Zagrzebia być w godzinach 4-5 rano.
Jak pierwszy raz kalkulowałem trasę do Zadaru to właśnie szukałem jak najdogodniej będzie w kwestii LPG i dlatego na granicy Słowacja-Węgry w Sahah tankowałem do pełna, żeby przelecieć całe Węgry. Na granicy Węgry-Chorwacja masz stację INA, tam zatankujesz do pełna i powinieneś dolecieć (330km) do stacji INA przed węzłem Gornja Ploca. W razie czego masz 30 kilometrów wcześniej stację koncernu OMV.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-04, 12:45 

małpolud , ustaw reduktor wlotami wody "od góry" i postaraj się tak go obniżyć, żeby jednak był poniżej poziomu w zbiorniczku.


można też wkręcić tam wkrętkę i połączyć cienkim wężykiem ze zbiorniczkiem wyrównawczym

pod warunkiem, że zbiornik wyrównawczy podłączony jest do małego obiegu. Inaczej będzie się odpowietrzał dopiero po otwarciu termostatu jak to słusznie zauważył gimak ,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-11, 14:24 

Emil18audi napisał(a):
Mogę mu udowodnić że jest za słaby ?

Np pokazując wytyczne firmy AC odnośnie doboru reduktorów AC_wytyczne

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-02, 15:16 

Struna napisał(a):
Marek_07, pasi pod starą 300-kę ? bo pod plusa to wiadomo.


Wszystko pasuje - sam miałem starego staga 300, teraz mam Techa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-02, 16:59 

_NeroN_, wyciągasz Staga, wkładasz Techa, ustawiasz odpowiednie parametry w sterowniku, stroisz i tyle.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-28, 12:17 

Zastosuj oryginalne wyjście obrotowe
http://www.phjacus.pl/378-Kolanko-wyjsc ... p2501.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-22, 21:38 

Marcin L , moje samochody zawsze parkują pod tzw chmurką, audi 80 1.6 diesel, audi 100 2.3 benzyna oraz obie A6 lane miały zawsze 5w40. Znajomy jeździ w A6 z 97roku na 0W40.

Odszukałem mój film z porównania oleju 15W40 i 5W40 po całej nocy w zamrażalniku, o ile pamiętam temp ok -27 stopni.
https://www.youtube.com/watch?v=YANlLztpxjg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-12-11, 15:30 

prezesik18, zostawił bym tak jak masz teraz, żeby ogrzewać wnętrze musiałaby pracować dmuchawa dodatkowo. Po jakiś 30 minutach pracy webasto masz już ciepły silnik więc zaraz po odpaleniu będziesz miał ciepły nadmuch.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-04, 18:21 

Robson0801, Żadna listwa tylko montaż wtrysków pojedyńczo. A jeśli gazownik chce montować listwy to podziękuj i jedź do innego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-11-19, 23:14 

Wahler niestety obniżył jakość swoich produktów. Zmieniając rozrząd założyłem Mahle i również problem z właściwym trzymaniem temperatury. Obecnie założony oryginalny termostat kupiony w serwisie Audi, problemów z niewłaściwą pracą brak. Koszt org 130pln.

Czeka mnie jeszcze wymiana termostatu we francuskiej myśli technicznej - peugeot 206 1.4hdi. Zamienniki ok100-130pln, org 200pln więc wybór padł na oryginał.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 20 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - wyposażenie przedszkola - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO