Znalezione wyniki: 171

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-11-06, 21:10 

W dużym skrócie :
Krok pierwszy : zakładka różne "restart ecu"
2 - zakladka autokalibracja - START- w oknie z lewej zaznaczasz "standard lpg" z prawej Valtek 3 Ohm.
Postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w tym samym oknie.
Na końcu pojawi sie komunikat o pozytywnie "zakończonej autokalibracji" (lub nie)
Nastepnie wykonaj jazdę 15-20min na benzynę.
Pojawią sie mapy benzyny koloru czerwonego.
Nastepnie przełącz na gaz i :
Po przejechaniu kilku min na gazie i zebraniu odpowiedniej ilości punktów na dole podswietli sie SUGEROWANY MODEL.
Za każdym razem gdy na dole podswietli sie "sugerowany model" zaznacz go i kliknij w guzik obok "Dopasuj Model". Te czynność wykonaj min 3 razy.
Życzę szczęścia bo bedzie Ci potrzebne... :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-11-29, 17:02 


na tych instalacjach które są dużo lepsze od oferowanych przez ciebie składaków


no to masz pole do popisu... opowiadaj w czym są lepsze !


Dodatkowo nikt nie montuje instalacji aby przy niej grzebać tylko po to aby przy tym robili fachowcy


idąc twoim tokiem rozumowania kupujesz nowe auto i zarówno w okresie gwarancji jak i "po" ktoś cie zmusza do serwisowania auta w autoryzowanym serwisie?
Masz gwarancję pod pewnymi warunkami ale nie masz obowiązku serwisowa auta w aso... Moze zacznijcie blokować możliwość jazdy na gazie jesli ktoś nie wykona przeglądu...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-10, 18:37 

Auto przyjemne do gazowania. Spokojnie można założyć wtryski pojedynczo. Ja akurat ostatnio robiłem taką tylko 2.4.
Zrobiona na:
wtryski Hercules z adapterami na 12
Reduktor Magic
Sterownik Zenit Pro OBD.
zbiornik 680 wchodzi ale wysokości nie pamiętam chyba 230 żeby nie odstawał...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-15, 17:59 

Na cutoffie reduktor pompuje ci sie do 3,75 bara...
Uruchom kontrole ciśnienia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-15, 20:47 

Konfiguracja/Pozostałe/kontrola ciśnienia gazu i niżej maks ciśnienie ok 1.8 zrób.
Natomiast rozwiercenie dysz pozwoli obniżyć ciśnienie reduktora do 1,1 - 1,15 a to moze wpłynąć na zniknięcie efektu pompowania. Alaska ma to do siebie ze podbite ciśnienie powoduje jej "plywanie"... dlatego masz włączoną asekurację w postaci powrotu na pb poniżej pewnych obrotów a to wynik zalewania silnika lub braku otwarcia wtryskow przez pompowanie do takich wartosci

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-26, 15:28 

ppawel555 , cokolwiek założysz z wyżej wymienionych poza BRC i Lovato bedziesz zadowolony a i serwis pogwarancyjny bedzie przyjazny dla portfela co nie odbija sie w żaden sposob na jakości.
Brc jest droższe bo dystrybutor musi myto odprowadzić do Włoch, jakość zaś świetnie przedstawiają reduktory mające problem przejechać 30 tys km bez awari...
Lovato to znów myto dla Włochów z jakością o dwa poziomy niższą od proponowanych.
Co do zestawów elektroniki jakiejś wyszukanej auto nie wymga wiec skup sie na wtryskach (Herkules, Baracuda, AC W02) i do tego dobry filtr najlepiej odstojnikowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-28, 12:21 

Moze to tez być zabrudzony trzpień.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-28, 20:08 



Panowie, jakie mogą być skutki uboczne wpięcia podciśnienia w inne miejsce, niż w kolektorze dolotowym przy przepustnicy?


Kilka razy się spotkałem z podciśnieniem pobranym z przewodu doprowadzonego do kolektora który jak się okazało miał zaworek i map nie odczytywał podciśnienia w pełnym zakresie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-28, 17:05 


plus lubryfikacja lub dotrysk benzyny w celu ochrony gniazd zaworowych.

Lubryfikacja to temat sporny...

jacekza , Przeczytaj, popatrz i sam oceń. http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html
ps.założyć każdy warsztat ci to założy bez problemu...
Dotryski to żadna cecha szczególna BRC, taką opcję ma większość producentów w dodatku ciekawiej rozwiązanych niż w Brc które w NICZYM nie jest lepsze od KME/ AGC czy AC.Poza przepłaceniem na montażu, dochodzi jeszcze drogi temat serwisu pogwarancyjnego. Ci którym przyszło wymienić listwę wtryskową czy reduktor (a takich nie brakuje) są mocno zaskoczeni.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-28, 15:52 

Dobrze wystrojoną w pełnym zakresie na pewno. Reduktor stabilny i "górką"... Magic/Tur.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-12, 18:47 

silverx napisał(a):
Lepszy od Tura?

Na papierze... Magic,
Ale oba są dobre i dadzą sobie radę w twoim aucie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-20, 21:52 

raduss16033 , za nim pójdziesz na drogę sądową jak ci tutaj "radzą" bo pewnie tak to się skończy proponuje pomyśleć nad innymi, szybszymi rozwiązaniami...
Zrobiłeś 20 tyś km, na takie kroki aby były skuteczne potrzeba by szybszej reakcji...
Sprawa przy upierdliwości montera skończy na długi czas w sądzie...
Opcji masz kilka. Pierwsza i moim zdaniem najlepsza to zgłosić sytuacje do producenta... Jest duża szansa że podejmą zdecydowane działania i jeśli warsztat nie poradzi sobie to wyślą tam technika. Tak działa większość producentów i to przynosi najlepsze efekty.

Panowie Mirosław , i Marcin L , jasne że objawy wskazują na skład mieszanki ale z autopsji znam przypadek gdzie objawy były identyczne i też nonszalancko podszedłem do tematu że opanuje szybko sprawę a tutaj zonk !
Okazało się że z instalacją i jej regulacją było wszystko ok a problem leżał po źle dobranych świecach. O ile na benzynie było ok to na gazie tragedia i nic nie dawało kręcenie składem mieszanki...

raduss16033 , zrób jak mówię a najszybciej załatwisz sprawę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-21, 22:11 

bodzio.c napisał(a):
mały remont silnika

Do prawdy mały... :)
Do sprawdzenia bezpiecznik, masa i plus "po kluczyku".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-25, 21:11 

Duńczyk, szukasz półki premium czy ekonomicznej ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-28, 20:54 

borewiczvr5 , z uwagi na nieprzyjemnie mocowanie kolektora, trzeba zdejmować cały przód żeby się do niego dostać co podnosi cenę montażu...
Moja lata u nowego właściciela na Zenicie pro obd herculesie i silverze. Po strojeniu uruchomiłem automatyczne korekty po obd i 3 lata to tylko filtry zmieniane. Przed sprzedażą tylko sprawdziłem czy wszystko ok to korekta na benzynie i na lpg 0,8 jedyne co zmieniłem to zaktualizowałem system.
Ale widziałem też skopane montaże v5 więc ważne jest oddać auto komuś kumatemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-04, 15:52 

kumi22 napisał(a):
Co Panowie o tym myślicie? Która wg Was lepsza konfiguracja?

zdecydowanie hanka niebieska to zły pomysł.
Reduktor Magic Max Power/Gold GT to już z solidną górką...
Oba sterowniki górna półka.

d-car.pl, podał bardzo solidny kit pod to auto. Polecam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-04, 19:09 

dzinks16 napisał(a):
bez problemu poradzi sobie z ewentualnym zapętlaniem wtryskiwaczy PB.

Zenit też obsługuje zapętlenia wtryskiwaczy PB choć jeśli renia nie jest "dłubnięta" to nie powinno być problemu z pętleniem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-12, 22:15 

BartekPGR napisał(a):
Gazownicy polecili mi wymianę reduktora

I najprawdopodobniej bez tego sie nie obejdzie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: compact
Napisane: 2018-02-19, 07:24 

Kiedy ? podczas jazdy czy przy przekręcaniu stacyjki ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: compact
Napisane: 2018-02-19, 20:25 

Ogólnie może być to problem z zasilaniem. Sprawdź ładowanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-24, 10:17 

W obd masz scan tool i tam masz opje wyboru parametrow. Wybierz sondę i porownanie co na pb i co na lpg...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-26, 19:19 

Zestaw bardzo dobry, ale podzespoly same roboty nie robią. Jesli ktos to dobrze wystroi to bedziesz zadowolony. Lubryfikacja ? Sobie bym nie założył...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-28, 21:39 

Opcja 1 na herculesie gism i nie na goldzie tylko na magic power.
Opcja 3 też ok i tez na magic power.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-02, 22:52 

shark 1200 lub Nordic (wzmocniona alaska) a zamiast acw01 hercules blue.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-03, 10:45 

bartoszkuzma, bo to można powiedzieć akaska tylko po przeróbkach wewnątrz co pozwoliło podnieść wydatek. Dlatego tak łatwo można dokonywać podmiany.
Strona 1 z 7 [ Znalezione wyniki: 171 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO