Znaleziono więcej niż 1716 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-01, 07:11 

jak widać po przebiegu mnożnika strojenia w ogóle nie było, a była autokalibracja. Zacznij od poczytania instrukcji strojenia staga. Po za tym valteki w tym aucie raczej nie wróżą poprawnego działania instalacji LPG, ale na pewno po wystrojeniu będzie dużo lepiej.

Nie wiem też czy dysze nie są za duże (nie widzę czasu wtrysków LPG stąd nie mam pewności).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-05, 15:35 

Jak zbiornik jest toroidalny to jeszcze sprawdź, czy wielozawór siedzi od strony zderzaka, czy od strony kabiny (tylnych siedzeń). Powinien być od strony zderzaka (przy depnięciu na pedał gazu gaz ucieka w wyniku sił bezwładności w kierunku tylnego zderzaka).

Skoro wszystko sprawne, to skasuj adaptacje INPĄ i pojeździj jakiś czas na Pb i wtedy okaże się jakie są czasy Pb i okaże się czy jest wszystko ok.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 18:42 

tak jak ad6, napiszał. ACR01 jest dużo wydajniejszy od ZAVOLI ZETA S (który pracuje na podwyższonym ciśnieniu i nowy może i da radę 200KM, ale ja nie założyłbym go do więcej niż 160KM).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 16:28 

amigo1980 , Jeżeli na bazie STAGa, to:

Stag 300 plus
reduktor ACR01
Hana (masz tam 6 cylindrów, czy 4? pewnie 6, więc kolor czerwony wydaje się najlepszy)

Oczywiście nie musi być STAG, a może być LPG-TECH.

Ja nie jestem zwolennikiem BRC, bo szczerze, nie widziałem dobrze zamontowanego BRC, a przeważnie są to graty wrzucone pod maskę, co nie zmienia faktu, że takie samochody jeżdżą i to często dobrze.

Możesz pokusić się o kompletne instalacje LR lub PRINZa.

W śląskim masz instalatorów z forum: DAMIANa, SebastianS jak również wspomniany DAVANTI.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 15:46 

amigo1980 , a jaki reduktor zavoli jest do 200KM?? Ja siedzę w tym, a żadnego takiego nie znam.

Jak zależy Ci na konkretnych odpowiedziach to uzupełnij profil o dane samochodu wraz z kodem silnika, oraz wpisz miejsce zamieszkania. To zajmie Ci tylko chwilkę, a mając te dane będzie łatwiej coś doradzić i skierować Cie do dobrego instalatora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 20:35 

amigo1980, hanki kolor niebieski (rozmiar AA lub A+)

http://www.europegas.pl/documents/HANA_ ... ed_PL1.pdf

Pamiętaj lepiej mieć zapas i niższe ciśnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 21:27 

BRC - bardzo dobre wtryskiwacze KEIHIN, ale reduktory nie dające rady.

LR - bardzo dobre instalacje (wtryski MED, reduktory IG klasa sama w sobie)
Prins - jak wyżej (wtryski KEIHIN, dobre reduktory)

Jednak STAG czy TECH z dobrym reduktorem i dobrymi wtryskami (i kumatym instalatorem) ma ważną zaletę. Ta elektronika daje wielkie możliwości. Ponadto serwis i dostępność softu to duży plus.

Czy warto dopłacić? Do LR może tak.

Lubryfikacja jest potrzebna do wyciągania kasy, ale nie Tobie a montażyście.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 21:46 

igrek, a co na to wtryskiwacze? I zależnie od reduktora i jego sprawności oraz zapotrzebowania na paliwo ciekawe czy odparuje on gaz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-04-16, 18:25 

Witam,
Poczytałem trochę na forum i chciałbym założyć gaz do Renault Laguna II 1.6 16V 107 KM 2002r. K4M 710.

Z tego co wyczytałem to:
Stag 300 plus
wtryskiwacze Hana
reduktor Zavoli-N
dobry filtr FL
zbiornik w kole zapasowym
wlew pod klapką


Czy to będzie dobry wybór?
Montaż będzie do samochodu angielskiego, czy istnieją jakieś certyfikaty europejskie czy wystarczy homologacja, żeby wpisać do dowodu w Wielkiej Brytanii?
Jaki koszt mniej więcej tego będzie, czy muszę dodatkowo brać układ do opadającego wskaźnika poziomu benzyny?
Czy świece oryginalne(Equem) trzeba będzie zmienić na inne?

Jaki zakład montażu polecacie w Białymstoku?

Dziękuję
Pozdrawiam

dobry wybór, a precyzując to podejdą HANA czerwone.

W białymstoku nie wiem gdzie, raczej nie ma kogo polecić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 12:24 

krzysiek82, jak dobrze wystroisz, to i stag4 sobie poradzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-11-27, 21:15 

stag 4
hana
alaska

lub jak chcesz taniej, to zamiast hana omvl reg fast.

I do tego dobry instalator. Lubryfikator olej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 00:02 

Piotr_K z Bytowa. Masz kawałek, ale pomyśl.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 21:40 

popatrzyłem trochę w necie i zobaczyłem, że są też wtryski hana 2000 - znaczy lepsze one?

Lepsze od czego? Mamy dwie linie hana: H2000 i H2100. Różnią się od siebie wydajnością i wielkością fizyczną. H2100 sa do naprawdę wysilonych silników, więc Ciebie nie zainteresują.

H2000 dzielą się na rodzaje (i różnią wydajnością). Możesz o nich poczytać tu:
http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf

Pzdr

P.S. Też polecam Piotr_K.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-24, 14:04 

jak masz za przepustnicą, to zgodnie ze sztuką. Ważne, że nie z jednego kanału (do jednego cylindra).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-21, 15:58 

stag 4 jak najbardziej jest odpowiedni.

Moim zdaniem Valteki się rozjechały i je bym winił. Albo kalibracja lub/i regenreacja, albo (lepiej) wymiana na coś lepszego (hana lub przynajmniej regi fast od omvl). Do tego regulacja w trasie, a nie autokalibracja na postoju.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-20, 20:22 

tomasetto zapewne alaska rzeczywiście trochę mała jak na 1001KM - to jak w Veyronie (popraw w profilu). Myślę, że parownik ma niewielkie znaczenie tutaj. Póki jest nowy to ten silnik zasili, bo zakładam, że masz 100KM. Kwestia regulacji i poprawności montażu. Pokaż zdjęcia instalacji. Po za tym dopisz w profilu skąd dokładnie jesteś.

W razie czego to demontaż instalacji i zwrot kaski.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 20:21 

bialy21123 , nie będę oszukiwał - nie znam dt gas system. Ale ogólnie ma być tak, by wtryskiwacze gazowe nie zapętlały się przy max bucie i wyrabiały się przy wolnych obrotach. Po za tym czasy wtrysku Pb muszą być takie same na Pb i na LPG.

Zapętlanie możesz łatwo obliczyć czy nie występuje. Czas zapetlenia to 60/(0,5 * liczbę obr.) i wynik masz w sekundach (np dla 6tys obr: 60/3000 = 0,02s, czyli 20ms).

Jak dochodzi do zapętlenia, znaczy to, że dysze masz za małe lub ciśnienie za niskie. Najkorzystniej by mnożnik kończył się w okolicach 1, czyli czasy LPG były równa czasom Pb przy max bucie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 18:48 

mtoron, nie siej zamętu. Zipperpl, kup REGi i będziesz zadowolony przez jakiś czas. Produkt dużo lepszy od Valteka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 20:25 

mtoron napisał(a):
... ale czasy sie zmieniają .

na szczęście teraz można za cenę valteków kupić REGi.

cyborg50, valteki wymagają kalibracji nawet co 3tys. km, a regeneracji do 20tys. Dla mnie to syf.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 07:22 

DAVANTI, z ustawnością nie jest źle (od strony miejsca pod maską - > reduktorki się mieszczą nawet dwa), gorzej z zabawą z wtryskiwaczami. Do autora, jakbyś chciał to tu sa zdjęcia zrobionego przeze mnie: opel-vectra-c-3-2-v6-2003-rok-t15686.html?hilit=vectra

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 17:24 

bialy21123 napisał(a):
pozniej przy okolo 5000 obrotow sprawdzil, i byl czas wtrysku benzyny cos 3.82 i na gazie kolo 7ms


chciałbym to zobaczyć (no chyba, że na jałowym biegu na postoju). Pod obciążeniem ile jest?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-24, 15:32 

bialy21123 , jak masz kabelek, to odpal program na laptopie i w drogę. I odczytaj czasy Pb i LPG przy max bucie. Zastosuj się do tego:

by wtryskiwacze gazowe nie zapętlały się przy max bucie i wyrabiały się przy wolnych obrotach. Po za tym czasy wtrysku Pb muszą być takie same na Pb i na LPG.

Zapętlanie możesz łatwo obliczyć czy nie występuje. Czas zapetlenia to 60/(0,5 * liczbę obr.) i wynik masz w sekundach (np dla 6tys obr: 60/3000 = 0,02s, czyli 20ms).

Jak dochodzi do zapętlenia, znaczy to, że dysze masz za małe lub ciśnienie za niskie. Najkorzystniej by mnożnik kończył się w okolicach 1, czyli czasy LPG były równa czasom Pb przy max bucie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-25, 14:20 

W saabie 93 o mocy 195KM h2000 a+ chodza na ciśnieniu 1,0-1.1 Bara (ze spadkiem Scorpiona do 0,9) i jest Ok. Mnożnik wygląda tak: http://img585.imageshack.us/img585/7916/mapkam.th.jpg

Jak widzisz tu jest 48,75KM/cyl. U Ciebie zależnie od mocy: Jak będzie 200KM to jak najbardziej H2000 A+. Natomiast wcześniej pisałeś o mocy 230KM, czyli 57,5KM/cyl. czyli niemal 60KM/cyl. Przy ciśnieniu 1,2Bara będzie dobrze. Ale co zrobisz jak będą jakieś pady ciśnienia? A będą na pewno. Po za tym zależy na jaki reduktor się zdecydujesz, bo przykładowo LR IG chodzą na cisnieniu około 1Bara i za bardzo ich nie podkręcisz. A przy 1,00 bara zakładając spadek do 0,8 jak widzisz h2000 a+ dają w teorii 40km/cyl.

Zagadką staje się moc. Ile jej w końcu będzie?

Odnośnie scorpiona gt- założyłem 2 sztuki (oczywiście wybrany oryginalny zawór wypruty itd) i oba wyjmowałem w ramach gwarancji - wymiana regulatorów i na razie jeżdżą, jednak ciśnienie pływa. Ja już ich nie dotykam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-26, 00:05 

używam podobnego YATO i mogę śmiało polecić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-26, 17:24 

W USA dają na craftsmana dożywotnią gwarancję i to działa.
Strona 1 z 69 [ Znaleziono więcej niż 1716 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO