Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-01-08, 12:57
|
|
|
jareki007 napisał(a): No tak, tylko na wgrałem betę, bo poszarpywało na wcześniejszym...
Dobrze, ale spróbuj wgrać jeszcze raz firmware, bete czy nie-bete, które chcesz  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-01-13, 22:07
|
|
|
Ja mam jakiś inny numer  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-01-15, 11:12
|
|
|
Plus do wtryskiwaczy najczęściej jest brany z przekaźnika pompy paliwa i po przekręceniu zapłonu masz go tylko chwilę jak pompa pracuje. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-01-15, 12:07
|
|
|
W BMW chyba przy dłuższym cut-offie zanika prąd na cewkach i wtedy branie stamtąd plusa nie jest najlepszym pomysłem ale czy na pewno to pewnie tylko Nikodem wie :-) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-01-29, 17:02
|
|
|
Może przytarłeś gdzieś podwoziem i przewód zagiąłeś jeśli nie to rozbierz ten wynalazek o nazwie Alaska. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-02-09, 17:14
|
|
|
Przy zaznaczonej opcji "wyłącz przy pierwszym", sterownik LPG jeśli ciśnienie gazu spadnie poniżej ustawionego w czasie dłuższym niż ustawiony przełączy się na benzynę i na niej zostanie co będziesz widział na centralce/włączniku LPG (jeśli nie masz go ukrytego w schowku czy pod siedzeniem). Gdy ta opcja nie jest zaznaczona sterownik LPG przy spadku ciśnienia potrafi po jednym wtrysku przełączać na benzynę i jak ciśnienie rośnie to wracać samoczynnie na gaz ale o tym się nie dowiesz bo centralka/włącznik nie poinformuje Cię o tym, dopiero szybsze ubywanie benzyny z baku rodzi podejrzenie, że coś jest nie tak. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-02-26, 12:18
|
|
|
Podciśnienie masz dobrze podłączone? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-02-28, 20:24
|
|
|
Jak to nie?, przecież oprócz kontrolera jest jeszcze grzałka w sondzie i raczej USB nie da rady dać tyle prądu. Chodziło mi o odłączenie +12V z kontrolera, żeby go zresetować. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-02-28, 21:30
|
|
|
itor napisał(a): rozumie ze czarny od diody i czarny od pstryczka tez mozna zlaczyc i dac do tej samej masy?
dioda i pstryczek są ze sobą połączone szeregowo ich masy łączysz i możesz podpiąć do pozostałych mas. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-03-02, 22:41
|
|
|
Masz 2 kabelki do podpięcia 2 sond, jakoś ten schemat czytasz źle. Czujnik z reduktora chyba będzie 2,7 kΩ, a że takiego w Techu nie ma to chyba 2k2 zostaje. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-03-26, 10:56
|
|
|
Dobrze rozpisałeś piny do zmostkowania. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-04-11, 18:01
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-05-02, 16:50
|
|
|
Yyyy, czyli samo gaszenie i ponowne zapalenie auta nic nie pomaga adaptacji, Wręcz przeciwnie, gaszenie powoduje że adaptacja sama sobie klika w przycisk "Ustaw". On się podświetla wtedy gdy masz odchyłki i możesz wtedy albo ręcznie klikać "Ustaw" albo zostawić to Adaptacji, która to zrobi sama przy ponownym uruchomianiu silnika. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-05-28, 19:34
|
|
|
krzysiek82, masz opcje korekcji dawki na poszczególnych wtryskiwaczach, zwiększ dawkę na tym 3 jak będzie gorzej to zmniejsz. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-07-29, 20:41
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-08-17, 15:37
|
|
|
Oprócz podłączeń sprawdziłbym jeszcze drożność wtrysków na pewno 3 i 4, plus wężyków i wkrętek. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-08-22, 20:09
|
|
|
Wartość podciśnienia, a właściwie ciśnienia w kolektorze dolotowym pokazuje program do Staga. Na górze po prawej jest ciśnienie gazu i MAP. Nie wiem czy prawie podpięcie się tam gdzie masz jest najszczęśliwsze, lepiej jakby był króciec wkręcony bezpośrednio w kolektor. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-08-26, 03:05
|
|
|
Zapisz sobie ustawienia i spróbuj zrobić "Kalibracje" z opcją "Wszystkie wtryskiwacze na raz". Przy półsekwencji i fullgrupie nie da się zrobić kalibracji po jednym wtryskiwaczu. Nagraj jeszcze osc. z jazdy na benzynie, bo coś sonda lambda dziwnie pracuje. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-08-26, 12:34
|
|
|
Przy wyższych obrotach sterownik ma kłopot z czytaniem obrotów, spróbuj może ustawić niższe napięcie w okienku "Poziom obrotów". |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-09-29, 21:50
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-10-01, 18:55
|
|
|
Zobacz na zimnym i zgaszonym silniku z jakim oporem kręci się wiatrak, a później nagrzej silnik, zgaś go i sprawdź czy na ciepło jest większy opór. Jeśli na ciepło trudniej kręcić wiatrakiem to masz sprawne sprzęgło. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-10-02, 21:35
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-10-21, 12:57
|
|
|
Jeśli wg. gazownika Alaska daje radę to dlaczego tutaj na obrazku niżej ciśnienie jest 0,84, chociaż na wolnych jest ~1,22, a przy normalnej jeździe ~1,15. stagLaguna001.jpg Z 3 osc które tutaj dałeś, gdzie najostrzej jechałeś odchyłce między mapami ledwo starczyło miejsca na wykresie. stagLaguna004.jpg |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-10-21, 19:08
|
|
|
Problem jak w temacie - falujące obroty na LPG. Instalacja założona niespełna 2 miesiące temu. Od samego początku obroty silnika falują. Dzieje się to gdy temperatura (wskazanie na desce rozdzielczej) jest w przedziale od ~50 do ~75 stopni. Sposób jest jeden na to, firma która montowała instalację LPG ma to naprawić lub zdemontować instalację. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Daro71 |
Napisane: 2012-10-24, 17:41
|
|
|
adaxo , KME 325 czy 324? Jeśli jest to centralka do gaźnika to tak jak jest opisane w schemacie jest prawidłowo, bo żeby przełączyć na gaz należy najpierw przełączyć na 0 i poczekać aż benzyna wypali się z gaźników i silnik zacznie gasnąć czy w czasie jazdy zwalniać wtedy włączasz 2 i jedziesz na gazie. W drugą stronę czyli z gazu na benzynę w czasie jazdy nie trzeba przełączać na 0 bo zanim resztki gazu się dopalą to pompa paliwa musi napełnić komory w gaźniku. Na wolnych obrotach z gazu na benzynę to chyba się nie przełączy, pompa nie zdąży napełnić komór w gaźnikach. |
|
 |
|