Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-05, 16:55
|
|
|
poszukam symbolu ABK, ACE lub podobnego prawdopodonnie na tabliczne znamionowej :)
edit: miało być "poszukaj" ;)) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2011-12-31, 14:28
|
|
|
mieszanka była ewidentnie za uboga więc pewnie dlatego wypadał zapłon.... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2011-12-30, 21:43
|
|
|
najpierw napisz jaki zakład Ci tak "wyregulował"
potem na zakładce "modelowanie" wyłącz obsługe biegu jałowego
i przesuń czerwoną linię tak żeby przechodziła przez żółte punkty
potem zbierz mapę jeszcze raz i wstaw zrzuty |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-07, 17:23
|
|
|
na pewno masz za ubogo w średnich i dużych obciążeniach |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-08, 10:04
|
|
|
w kme nie ma ustawiania typu czujnika więc ten ze Staga będzie zawyżał wskazania
oczywiście z braku innego można wstawić też ten od Staga i w programie podwyższyć temperaturę przelączania :)O |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-09, 23:13
|
|
|
ja w audi zebralem mapę w następujący sposób
płaska pusta droga za miastem droga za miastem, 5 bieg, 80 km/h (czasy wtrysku jak na biegu jałowym) i wciskam gaz w podłoge przyspieszając powiedzmy do 110-120 kmh (przy pedle w podłodze wtryski otwierają się na max)
potem korekta mnożnika aż do pokrycia map a póżniej przybutowanie na niższych biegach żeby zobaczyć jakie sa spadki ciśnienia i czy nie ma zapętlania
może metoda nie jest idealna ale później na skanerze 9wcześniej nie miałem) okazało się że korekty sa minimalne - zasadzie takie jak na benzynie - podpinam się tylko profilaktycznie raz na parę tygodni i wszystko gra |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-10, 21:30
|
|
|
można pokusić się o obniżenie mnożnika w środkowym zakresie ale jeżeli praca auta Cię satysfakcjonuje to można zostawić, mając nadzieję że nic się nie "rozjedzie"
ale może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie :) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-21, 16:00
|
|
|
masz rozkalibrowane valteki - potrzebna albo kalibracja albo wymiana, a na pewno wymiana gazownika który nie umie sobie z tym poradzić napisz skąd jesteś to polecimy kogoś sprawdzonego |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-22, 11:14
|
|
|
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-23, 16:20
|
|
|
czyli na regach spokojnie zejdziesz z czasem |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-16, 13:33
|
|
|
daj znać jak poszło |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-27, 22:09
|
|
|
wtryski pewnie rozkalibrowane, reduktor raczej tylko do spokojnej jazdy
ale wszystko da się poprawić |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-30, 19:50
|
|
|
tomek602, to co opisujesz wyglada niebezpiecznie więc jeżeli chcesz to możesz wpaść do mnie choćby i dzisiaj na Bemowo i to jakoś 'załatam"
w razie czego pisz na pw |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-30, 20:41
|
|
|
pewnie ten króciec wystający z listwy był czymś zaślepiony i zaślepka spadła... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-01-31, 16:20
|
|
|
może któryś wtrysk jest brudny i nie chce działać na zimno... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-03, 18:39
|
|
|
hd 344 pewnie wyjdzie 2 mm.. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2011-10-29, 15:46
|
|
|
możliwe że masz niewłaściwą wescje programu i dlatego nie łączy, podaj maila to Ci wyślę, Chemik też powinien mieć i chyba jest z Krakowa - może pomoże osobiście :) |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-06, 22:29
|
|
|
masz dziwnie "napuchnięty" wąż, poza tym trójnik do przełożenia, valteki do regulacji, a może i wymiany ale mogę spróbować wycisnąć z tego jak najwięcej się da |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-08, 23:17
|
|
|
te parematry niewiele mówią, ważniejsza jest mapa.. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-10, 19:02
|
|
|
pewnie gazownik nie umie tego wyregulować... albo ciśnienie leci na łeb na szyję
poza tym wydaje mi się że lepsze byłby wtryski niebieskie zamiast zielonych...
jak będziesz kiedyś na Bemowie to mogę się podpiąć do komputera gazowego i zobaczyć co się dzieje w czasie jazdy |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-20, 21:53
|
|
|
jest na forum dobrze opisany taki merdeces, dwa silvery to lepsze rozwiązanie niż jeden gold
a najlepsze rozwiązanie to dobry gazownik |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-24, 09:46
|
|
|
na tej instalacji szału nie będzie, ale mogę spróbować
poza tym 14 w mieście dla 2-litrowego silnika to norma, valteki to też nie rewelacja... |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-02-29, 16:30
|
|
|
co 10 tys wymieniać filtry gazu, co 10 tys kalibrować listwę (pewnie masz valteki) i w zasadzie to tyle, reduktor masz długowieczny więc dużo wytrzyma. |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-03-01, 15:17
|
|
|
jakieś tulejki albo dysze od magic jetów |
|
|
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-03-09, 15:54
|
|
|
przy 5 ms mnożnik odrobinę do góry i będzie OK
p.s. co to za wtryski "valtek verga" i reduktor "cfm" wrzuć zdjecia ? |
|
|
|