Znaleziono więcej niż 1321 wyników

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-22, 09:21 

moim zdaniem da się bardzo sensownie przejechać, bo wielu mieszkańców wyjedzie z Warszawy tego dnia

jedyny problem może być przy tunelu Wisłostrady, może warto go jakośc ominąć

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: prospa o ocene
Napisane: 2012-10-26, 21:25 

jacek7801 napisał(a):
A powiedzcie mi dlaczego nie umie zlapac sterownika zadnym sirocco a lapie tylko na diego 1.3

haha to chyba ta sama wersja bo u mnie też było sirocco tylko nie łączyła się programami od sirocco ;))

nie ma czym się przejmować

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-30, 10:02 

wtryski wymagają przeglądu 10 to tys. km

a sterownik wyymaga regulacji w czais jazdy co najprawdopodonniej nie było robione

wyjścia sa dwa:

1) poczytaj forum oraz instrukcję, naucz się i popraw
2) odwiedź w Bytowie naszego przyjaciela Piotra (z dobrą flaszką), może pomoże :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-05, 17:24 

Reg fast to dobry wybór w kategorii budżetowej

czy Twój sterownik zbiera mapy ? jeżeli nie to potrzebujesz albo drugi mapsensor albo regulację wg korekt sterownika benzynowego

poza tym "przy okazji" warto też zmienić reduktor na mocniejszy...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-10, 11:22 

w Piątku jest krzysiek82, może on pomoże

ewentualnie stolica ale to trochę daleko..

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-11, 21:38 

wygląda to tak, że skoro masz wtryskli "czerwone" (czyli Valtek) należy je co 10 tys wyregulować na odpowiedni skok tłoczka, jeżeli nie było to robione, prawdopodobnie rozjechała im sie wydajność i stąd Twoje problemy

należy je przejrzeć, doprowadzić do dobrego stanu, ewentualnie wymienić na inne, a po tej operacji wyregulować instalację, i powinno być OK, nie wiem czy w Otwocku masz dobrego gazownika (słyszałem tylko o jednym i nienajlepsze opinie)

ewentualnie jeżeli będziesz któregoś wieczora w stolicy to moge rzucić okiem na ustawienia i pracę silnika na gazie - może coś się poradzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-11, 22:06 

będą pasować a spalanie wynika z rozkalibrowanych valteków najprawdopodobniej....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-13, 12:07 

Kolega chyba nie czytał wątku... Ponadto ciężko jest mi sobie wyobrazić zalewanie poprzez skracanie czasów wtrysku. Zalewanie to zbyt bogata mieszanka i spowodowane tym braki zapłonu. Napisałem pierwszego posta tak dokładnie jak tylko mogłem, proszę przeczytać wątek

ależ przeczytałem i zdania nie zmienię :) każdy wtryskiwacz posiada minimalny czas otwarcia i jeżeli każesz mu się otworzyć w krótszym czasie niż fabryka przewidziała (np. rozwiercajac dyszę) to może się okazać że wtryskiwacz wykona te operację dłużej niż sobie życzysz, przez co bedziesz miał zalewanie

ale jeżeli chcesz to możesz puścić nawet i bez dysz i zobaczyć co wyjdzie - kto nie eksperymentuje ten nie wygrywa :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-13, 12:48 

A moze ktorys wtrysk zalewa ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-13, 23:23 

moim zdaniem wygląda nieźle, optymalnie byłoby jeszcze podpiąć się skenerem OBD choc znając algorytmy KME podejrzewam że korekty wyjdą bardzo dobrze...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-15, 11:31 

czujnik KME - 4,7 kOhm przy temperaturze 20 stopni

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-18, 14:26 

ocyszczałeż zaworek bezpieczeństwa ? może trochę rozciągnij sprężynę ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-27, 13:53 

wrzuć zdjęcia instalacji, łatwiej bedzie ocenić co ewentualnie jest do zrobienia

o lubryfikacji było wiele razy na forum, tutaj twierdzimy że nie jest potrzebna

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-30, 10:41 

to sprawdż jakie masz czasy benzyny na benzynie i tak ustaw czasy gazu żeby czasy benzyny były nieznienne niezależnie od aktualnego paliwa. model dla biegu jałowego możesz wyłaczyć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-30, 16:04 

alaska to trochę za mało przy 125 koniach, u mnie daje radę :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-30, 18:47 

w Łodzi jest Filar12, rzadko się udziela na forum ale robi kawał dobrej roboty

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-03, 10:24 

tak

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-05, 20:09 

można spróbować wstawić trójnik od Staga, zaślepić wylot na ciśnienie, wkręcić czujnik jak do reduktora KME, nie będzie to idealne ale kilkukrotnie tańsze..

ewentualnie zrobić oddzielny termistor w strudze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 20:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Valtek
Napisane: 2012-12-09, 18:28 

valteki lepiej wystaw na allegro bo wątpię czy tu ktoś kupi...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-19, 15:43 

Adam Rogowski napisał(a):
DOMINATOREM.Taki co posiada kolega Tomek-TRYSZAWY.

ja też mam Dominatora :) ale Vag-com lub Polski Vag chyba mają jaką s opcję zapisania oscyloskopu...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-21, 12:54 

dobre pytanie bo nigdy nie liczyłem, ale w zależności od nieszczelności 3-5 razy powinno wystarczyć :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-22, 13:29 

nie tylko możliwe ale i jak najbardziej normalne

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW E34 M5B25
Napisane: 2012-06-18, 12:53 

nie patrz na mnożnik a na czasy wtrysku

czasy wtrysku LPG na wolnych najlepiej ustawić tak by były dłuższe od benzynowych o ok 1ms

z czego to wynika ? ja zawsze ustawiam tak aby zmiescić się w minimalnym czasie otwarcia dla danego wtrysku, zostawiając sobie pewien zapas do skrócenia czasu podczas pracy na zimno

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW E36 M52B28
Napisane: 2012-12-27, 00:52 

tak
Strona 5 z 53 [ Znaleziono więcej niż 1321 wyników ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO