Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-10-22, 09:21
|
|
|
moim zdaniem da się bardzo sensownie przejechać, bo wielu mieszkańców wyjedzie z Warszawy tego dnia
jedyny problem może być przy tunelu Wisłostrady, może warto go jakośc ominąć |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-10-26, 21:25
|
|
|
jacek7801 napisał(a): A powiedzcie mi dlaczego nie umie zlapac sterownika zadnym sirocco a lapie tylko na diego 1.3
haha to chyba ta sama wersja bo u mnie też było sirocco tylko nie łączyła się programami od sirocco )
nie ma czym się przejmować |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-10-30, 10:02
|
|
|
wtryski wymagają przeglądu 10 to tys. km
a sterownik wyymaga regulacji w czais jazdy co najprawdopodonniej nie było robione
wyjścia sa dwa:
1) poczytaj forum oraz instrukcję, naucz się i popraw 2) odwiedź w Bytowie naszego przyjaciela Piotra (z dobrą flaszką), może pomoże  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-05, 17:24
|
|
|
Reg fast to dobry wybór w kategorii budżetowej
czy Twój sterownik zbiera mapy ? jeżeli nie to potrzebujesz albo drugi mapsensor albo regulację wg korekt sterownika benzynowego
poza tym "przy okazji" warto też zmienić reduktor na mocniejszy... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-10, 11:22
|
|
|
w Piątku jest krzysiek82, może on pomoże
ewentualnie stolica ale to trochę daleko.. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-11, 21:38
|
|
|
wygląda to tak, że skoro masz wtryskli "czerwone" (czyli Valtek) należy je co 10 tys wyregulować na odpowiedni skok tłoczka, jeżeli nie było to robione, prawdopodobnie rozjechała im sie wydajność i stąd Twoje problemy
należy je przejrzeć, doprowadzić do dobrego stanu, ewentualnie wymienić na inne, a po tej operacji wyregulować instalację, i powinno być OK, nie wiem czy w Otwocku masz dobrego gazownika (słyszałem tylko o jednym i nienajlepsze opinie)
ewentualnie jeżeli będziesz któregoś wieczora w stolicy to moge rzucić okiem na ustawienia i pracę silnika na gazie - może coś się poradzi. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-11, 22:06
|
|
|
będą pasować a spalanie wynika z rozkalibrowanych valteków najprawdopodobniej.... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-13, 12:07
|
|
|
Kolega chyba nie czytał wątku... Ponadto ciężko jest mi sobie wyobrazić zalewanie poprzez skracanie czasów wtrysku. Zalewanie to zbyt bogata mieszanka i spowodowane tym braki zapłonu. Napisałem pierwszego posta tak dokładnie jak tylko mogłem, proszę przeczytać wątek
ależ przeczytałem i zdania nie zmienię :) każdy wtryskiwacz posiada minimalny czas otwarcia i jeżeli każesz mu się otworzyć w krótszym czasie niż fabryka przewidziała (np. rozwiercajac dyszę) to może się okazać że wtryskiwacz wykona te operację dłużej niż sobie życzysz, przez co bedziesz miał zalewanie
ale jeżeli chcesz to możesz puścić nawet i bez dysz i zobaczyć co wyjdzie - kto nie eksperymentuje ten nie wygrywa :) |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-13, 12:48
|
|
|
A moze ktorys wtrysk zalewa ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-13, 23:23
|
|
|
moim zdaniem wygląda nieźle, optymalnie byłoby jeszcze podpiąć się skenerem OBD choc znając algorytmy KME podejrzewam że korekty wyjdą bardzo dobrze... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-15, 11:31
|
|
|
czujnik KME - 4,7 kOhm przy temperaturze 20 stopni |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-18, 14:26
|
|
|
ocyszczałeż zaworek bezpieczeństwa ? może trochę rozciągnij sprężynę ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-27, 13:53
|
|
|
wrzuć zdjęcia instalacji, łatwiej bedzie ocenić co ewentualnie jest do zrobienia
o lubryfikacji było wiele razy na forum, tutaj twierdzimy że nie jest potrzebna |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-30, 10:41
|
|
|
to sprawdż jakie masz czasy benzyny na benzynie i tak ustaw czasy gazu żeby czasy benzyny były nieznienne niezależnie od aktualnego paliwa. model dla biegu jałowego możesz wyłaczyć. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-30, 16:04
|
|
|
alaska to trochę za mało przy 125 koniach, u mnie daje radę  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-11-30, 18:47
|
|
|
w Łodzi jest Filar12, rzadko się udziela na forum ale robi kawał dobrej roboty |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-03, 10:24
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-05, 20:09
|
|
|
można spróbować wstawić trójnik od Staga, zaślepić wylot na ciśnienie, wkręcić czujnik jak do reduktora KME, nie będzie to idealne ale kilkukrotnie tańsze..
ewentualnie zrobić oddzielny termistor w strudze |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-07-15, 20:43
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-09, 18:28
|
|
|
valteki lepiej wystaw na allegro bo wątpię czy tu ktoś kupi... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-19, 15:43
|
|
|
Adam Rogowski napisał(a): DOMINATOREM.Taki co posiada kolega Tomek-TRYSZAWY.
ja też mam Dominatora ale Vag-com lub Polski Vag chyba mają jaką s opcję zapisania oscyloskopu... |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-21, 12:54
|
|
|
dobre pytanie bo nigdy nie liczyłem, ale w zależności od nieszczelności 3-5 razy powinno wystarczyć  |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-22, 13:29
|
|
|
nie tylko możliwe ale i jak najbardziej normalne |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-06-18, 12:53
|
|
|
nie patrz na mnożnik a na czasy wtrysku
czasy wtrysku LPG na wolnych najlepiej ustawić tak by były dłuższe od benzynowych o ok 1ms
z czego to wynika ? ja zawsze ustawiam tak aby zmiescić się w minimalnym czasie otwarcia dla danego wtrysku, zostawiając sobie pewien zapas do skrócenia czasu podczas pracy na zimno |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
Marcin L |
Napisane: 2012-12-27, 00:52
|
|
|
|
 |
|