Znalezione wyniki: 23

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW E39 528i
Napisane: 2018-12-29, 15:17 

Silver zdecydowanie za mały, spalanie na pewno nie będzie małe więc nie wyrobi, min Gold lub Magic III. Co do elektroniki to nie szukałbym ,,wynalazków'', w końcu kiedyś będziesz musiał to serwisować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-12-28, 22:11 

OMVL może być ale trwalsze będą raczej AC, nie zastanawiaj się tylko po prostu wymień

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-02-23, 18:20 

To ten wężyk, zdejmij go po prostu z trójnika plastikowego i najlepiej od razu zaślep (np śrubką M6). Rano odpalasz na benzynie i sprawdzasz czy jest dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-02-25, 20:08 

W tym najlepszy jest mnożnik około 1,2-1,3 więc trzeba znaleźć złoty środek pomiędzy rozmiarem dysz a ciśnieniem, aby zmieścić się w tych widełkach. Jeśli tak będzie to wtedy opcja zubożenie mazda załatwi problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-07, 20:39 

raczej przy tym silniku to jakieś smarowidło by się przydało

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-11, 21:30 

Elektrozawór wygląda jak stary typ BRC

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-11, 21:42 

jeśli przy pierwszym przełączeniu to wtryski przylewają

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-18, 21:11 

DeWalt daję radę już 4 lata. Kupę kasy ale nie zawodzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-22, 22:03 

Sterownik jest ok, na pewno nie pomoże żadne OBD

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-26, 21:34 

przy okazji warto sprawdzić gniazdo bezpiecznika i masę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-28, 19:10 

wystarczy próg obrotów, a mapę korekt mozna zostawić

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-04-28, 20:01 

nieźle, gratki za konsekwencję :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-03-28, 19:05 

Dysze za małe więc ciśnienie podciągnięte a z drugiej strony ustawione trochę za bogato

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-05-26, 20:12 

bezpieczniej na przekaźniku, sterownik daje mozliwość zrobienia ,,nakładania paliw" więc możesz kombinować np z wysterowaniem ale daj przekaźnik

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-05-05, 20:18 

może problem jest nie w sterowniku a po prostu w wiązce el., czas i temperatura robią swoje, w tym silniku masz na filtrze powietrza moduł gdzie możesz się podpiąć do rpm, te same przewody

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-06-11, 20:40 

jeśli masz dobrego gazownika od BRC to montuj S32, tylko nie jest to tani system w dalszej eksploatacji dotrysk benzyny nie jest konieczny, na pewno nie zaszkodzi ale co wtedy z ekonomią?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-06-11, 20:29 

raczej reduktor bym odpuścił, a sprawdziłbym ładowanie, może rzeczywiście spadać napięcie i np gubi rpm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-06-22, 09:29 

w tym silniku niestety koszty większe - sterownik do 6 cylindrów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-06-22, 09:56 

kwestia przeliczenia /podzielenia tego co wymyślił fiat i korekty bedą już bliżej ,,0"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-06-30, 15:33 

przy tej mocy to nie ma się co rozpędzać na dwa reduktory, spokojnie wystarczy Magic Power

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-07-09, 19:51 

,,instalacja ciekłego wtrysku" - tak też uważam że to przesada, zacznij od tego ile masz zamiar pojeździć tym autem czyli kiedy instalacja się zamortyzuje, i ew za ile lat będzie konieczna wymiana wtryskiwaczy, 99% sterowników na rynku obecnych nadaje się do tego silnika, moim zdaniem bardziej liczy się w tym przypadku USŁUGA...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-07-18, 17:52 

Nordic z tymi 170 km to trochę na wyrost, możesz spokojnie zakładać , chodzi przede wszystkim o stabilne ciśnienie więc im mniejsza moc silnika tym lepiej dla red

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-07-18, 17:44 

możesz spróbować dowiedzieć się czegoś więcej o świecach na stronie producenta, bo może się okazać że dopłacasz tylko za mniejszą przerwę między elektrodami ( dlatego właśnie nie mam przekonania do reklamowanych ,,świec do lpg")
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 23 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO