Znalezione wyniki: 115

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-18, 21:09 


Na logikę biorąc, skoro silnik do temperatury 30 stopni pracuje na benzynie to LPG nie może wprowadzić dla tego zakresu temperatur korekty zmieniając jego prace.

Może być tak że jest jedna korekta długa do np. 50stopni i gaz jeszcze zdąży "zepsuć" ten zakres.
Jak jest konkretnie w tym silniku- nie wiem. Przekaźnik z wtyczka 12zł, rezystor 8gr, można spróbować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-25, 20:48 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-06, 12:07 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-08-28, 18:25 

Ja bym zainteresował się plusem po zapłonie. W instrukcji lovato + po zapłonie bierze się z pierwszego wtryskiwacza pb, w smarcie jest to kabel biało czerwony.

Możesz jeszcze ustawić czytanie obrotów z wtryskiwaczy pb.

Oprócz tego można sprawdzić czy zaznaczenie lub odznaczenie opcji dolewania pb przy pętleniu ma wpływ na zawieszanie się sterownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-07, 16:23 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-12, 18:26 


W01 - bardzo tania, budżetowa listwa - 100zł

Gdzie ty masz w01 za 100zł?
https://www.phjacus.pl/Y48-Listwa-wtryskowa-ACW01-4-cyl-p1017.html
W03 - bardzo dobra listwa jakościowo, najbardziej żywotna z AC


No zajebiście żywotna, cewka się wysrała po kilkunastu km https://lpg-forum.pl/acw03-reklamacja-t76634.html
Już kilka osób pisało że cewki siadają w acw02/03, także te w01 mogą okazać się żywotniejsze na dzień dzisiejszy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-09-25, 20:11 

sabuk2006 napisał(a):
Zostały mi dwa reduktory + dwie listwy wtryskowe LR (czy sprawne, przypuszczam, że tak, co z nimi zrobić - nie wiem.

Masz zapas części na przyszłość :D.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-03, 16:42 


Po za tym nie podoba mi się wpięcie wody

Woda wpięta szeregowo, co jest nie tak twoim zdaniem?

Opaski mogłby być sprężyste na wodzie, z resztę na filtrze i reduktorze też. Plus dobry dostęp do filtrów, wtryskiwacze dałoby się ustawić prosto, tylko trzeba trochę skrócić wąż między wtryskami bo chyba źle jest dobrana długość i się rozpychają nawzajem, do tego wąż od filtra FL puszczony przez blaszke(uchwyt?) może niepotrzebnie, wykrzywia pierwszy wtryskiwacz z lewej strony. Wlew pełny na plus. Zdejmij dekiel od butli i zrób zdjęcie, ważne w którą strone jest zamontowany wielozawór.
edit: pisownia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-04, 17:51 


a co pomoże?

Dobre strojenie na korekty paliwowe za pomocą skanera obd. Z tego co wyczytałem na tym forum to te silniki mają problem z rozruchem na benzynie jak gaz jest źle ustawiony.
Na mapki dobrze gazu nie ustawisz.
Edit: jak masz sterownik podpięty pod obd to można korekty odczytać w programie stag.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-05, 10:28 


pompa PB podłączona na stałe. Autokalibracja przeszła

Jakbyś na początku napisał że pompa paliwa jest rozłączana podczas jazdy na gazie to od razu ktoś by napisał dlaczego silnik gaśnie podczas autokalibracji.
ale coś jest jeszcze nie tak- przy pierwszym zał WG1 obroty spadły do ok 700. i silnik inaczej pracował- podłączyłem WG jak wcześniej z 1,2,3,4 na 4,3,2,1 i to samo.


Podczas autokalibracji mają prawo spaść obroty czy tam zatelepać silnikiem, algorytm ustawia mnożnik ale startuje z wyjściowego który jest niezbyt dopasowany. Niekiedy ręcznie trzeba poprawić mnożnik jak wyjściowy jest z kosmosu.

Parowanie wtryskiwaczy sprawdzasz nie podczas autokalibracji, a na pracującym normalnie na gazie.
Wyłączasz wszystkie wtryskiwacze gazowe klikając na ich ikony i pojedynczo włączając każdy z osobna obserwujesz prace silnika. Podczas sprawdzania jeden baniak zasilany jest gazem a reszta benzyną, jak jest źle podpięty wtryskiwacz gazowy to będzie trzęsło silnikiem bo np. jeden cylinder dostanie jednocześnie gaz i benzynę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapsensor
Napisane: 2020-10-12, 08:31 

Witam Wszystkich.Czt ktoś mógłby mi wyjaśnić czy mapsensor przy pełnym obciążeniu powinien stać na 100kpa?w samochodzie znajomego zaraz spada na 0.3 mimo że gazu nie odpuszczam i trzymam odcinkę
Świadczy o tym że jest coś nie tak, trzymasz gaz w podłodze, przepustnica całkowice otwarta, ma być ~1bar, 0,3 to na wolnych obrotach, podczas hamowania silnikiem u mnie np. spada na 0,23bara a na wolnych mam te 0.3.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-11, 11:47 

stanleym210 napisał(a):
Z reguły to był olej z pomp tankujących wymieszany z jakąś sadzą i opiłkami.


Ja bym powiedział że frakcje oleiste wytrącające się podczas odparowania gazu i inne zanieczyszczenia gazu, opiłki z pomp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-15, 08:12 


Jeśli wiem, że przejadę na zbiorniku 300-400km, to po przejechaniu 299km tankuje do pełna

Tak samo robie, tylko u mnie zasięg na butli to około 600km, tankuje zawsze jak przekroczę 500km bo do najbliższej stacji mam 20km, a i tak od kiedy mam gaz (30000km) tankuje na jednej, dwa razy wypaliłem gaz do końca przez ten czas :lol:.
Rezerwe pokazuje mi po przejechaniu około 400km. Tylko że mam najzwyklejszy czujnik ktory można regulować tylko na butli, jest w położeniu max także nic więcej nie da sie zrobić.
Lucifejro , jak masz chęci to możesz się pobawić w kalibrowanie czujnika, gazownik musiałby jeździć twoim autem na codzień żeby to dobrze skalibrować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-17, 23:28 

marekosowski1 napisał(a):
BTW, czy ciśnienie na reduktorze powinno być wyższe od ciśnienia doładowania czy nie ma to związku?

Ciśnienie gazu które wyświelta się w programie to ciśnienie różnicowe, czyli bezwzględne minus to co jest kolektorze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-18, 13:04 


Daj się szanować.

Postaram się :D.
W tej kwestii temat uznaje za wyczerpany.

Skoro źle napisałem, jestem ciekawy co miał na myśli mcjezioro pisząc o ciśnieniu paliwa.


Mój post dotyczy silnika 1.8t kod bfb z sonda szerokopasmową vs 1.8t bez sondy szerokopasmowej np(aeb)

Zgadza się i chyle czoła, silnik aeb wpada na 100% w OL, a twój sposób sprawdzenia w Vagu jest słuszny. Ta kwestia też jest już wyczerpana.
Staneło się na tym że mało gazu dostaje, czyli wracamy do początku :).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-18, 18:52 


O to w tym wszystkim chodzi, biorę sobie wszystkie rady do serca i bardzo dziękuje wszystkim użytkownikom którzy wypowiedzieli się w temacie, na ten moment czekam na dostawę filtra i części pozwalających poprawić instalacje LPG

Lux :).
Odp na pytanie postawione w tytule:
Mało paliwa, dotrysk rozwiązaniem? Odpowiadam tak, niektóre instalacje z góry zakładają że nie dadzą rady do końca obrotomierza, przykład lovato.
Żeby zachować ekonomie słusznie, popraw tą instalke żeby ciśnienie nie leciało na łeb, reszte ew. dolejesz benzyną jak mechanika nie pozwoli. Dasz sobie rade bo sądzę że nie jesteś "z pierwszej łapanki" po czym co piszesz :).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-23, 18:01 


Czy ma znaczenie jeśli czas wtryskiwacza gazowego jest znacznie niższy od wtryskiwaczy benzynowych na pełnym ogniu przy np 5500 obr? 22ms pb i 18.5ms LPG.?

Nie, ba nawet dobrze bo masz zapas jakbyś tunera poprosił o niższy AFR :D.

Edit: pomyślałem trochę, przy 5500 rpm pętlenie występuje przy 21.8ms, dolej na próbę tego gazu bo ECU nie doleje bo nie ma jak, doszedł już teraz do max wtrysku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-23, 10:00 

Kupiłeś nowe wtryskiwacze? Masz tabelke z podziałką.
Nie wiesz ile KM ma twój silnik? Dowód rej. do ręki, napisane są tam kW, 1kW to 1.36KM, potem podziel to przez ilość cylindrów i masz wynik ile kunia ma jeden garnek. Potem patrzysz na tabele jakie wiertło wybrać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-25, 09:19 

Na początku uzupełnij profil, dane auta, instalacji, lokalizacja. Tak się składa że oprogramowanie brc 32 jest blokowane, więc sam nic nie zrobisz. Nie napisałeś przebiegu instalacji, może być tak że wtryski wymagają profesjonalnego czyszczenia lub wymiany z tym że pocieszę Cię- nie muszą być to drogie od BRC wtryskiwacze. Już na tym forum widziałem "przeróbki" instalacji BRC które śmigają na polskich tańszych wtryskach.

Oczywiście nie radze wymieniać części na ślepo, ważne znaleźć kogoś co ogarnia BRC.
Nie wykluczne że mechanik który robił rozrząd przy okazji nie spitolił gazu :D, np. naruszył okablowanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-29, 08:25 

Zgadzam się z przedmówcą :D.

Jester, tutaj pisałem na temat mapek:
post1015182.html#p1015182
Strona 5 z 5 [ Znalezione wyniki: 115 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO