Znalezione wyniki: 115

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-27, 09:59 

GTR napisał(a):
bo na zimnym silniku czas wtrysku gazu spada poniżej 2 ms i falować zaczyna.

Masz źle dobrane dysze, za duże, ja bym celował 4-5ms na wolnych. A to że ciśnienie leci na pysk to już reduktor nie wydala.
Na allegro na temat At09 różnie jest napisane, 125KM, 136KM, 150KM...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-27, 20:22 


W przypadku W02 mogę zejść do 2.1-2.2 ms i auto dopiero poniżej zaczyna nierówno pracować, a jak to jest z najdłuższymi czasami?

Moim zdaniem puszczanie wtrysków gazowych tak nisko prędzej czy później stworzy problemy. No ale jak jesteś tak zwany "męczennik" i lubisz deptać po gazie to zostaw sobie górę. Przy normalnej jeździe bardziej będzie doskwierać niestabilna praca silnika, wysokie spalanie (nieprecyzyjne dawkowanie). Pętlenie występuje przy około 20-22ms (tu można mnie poprawić) i nie oznacza od razu mieszanki ubogiej.
Nie zmienia to faktu że przydałby się stabilny reduktor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-28, 01:29 


I pytanie, czy znowu będzie lecieć na ubogo jak na W01...

Jak redukor nie trzyma ciśnienia to też się przyczynia do pętlenia, bo idzie korekta od ciśnienia, sterownik wydłuża czasy.

Czyli nie grzebać przy rozmiarze dysz i tylko wrzucić wydajniejszy reduktor?

Jak będziesz miał reduktor taki jak trzeba, to wtedy bierz się za regulacje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-02, 20:44 


to zależy jakie jest podciśnienie

To jakie jest przeważnie na wolnych obrotach?

przy auto kalibracji sterownik nie był w stanie jej ukończyć, gdyż silnik gasł

Tak się dzieje jak aktualna mapa/mnożnik jest przelana lub za uboga. Autokalibracja startuje z aktualnej mapy i ją koryguje w trakcie trwania procesu, niekiedy nie zdąrzy bo w trakcie silnik gaśnie. Aczkokwiek jak sonda lambda nie działa (nie reaguje) to też silnik gaśnie podczas autokalibracji.
Jak masz teraz stabilne wolne obroty to autokalibracja powinna przejść.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-06, 21:42 

Ttoomek napisał(a):
Dlaczego nie polecasz w Przemyślu?

Bo widziałem montaże Przemyskich warsztatów i nie mogę żadnego polecić ;), a o profesjonalnym strojeniu zapomnij. Robią tak zwane wrzuty pod maskę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-12, 15:12 

aras_85 napisał(a):
czas LPG 4.6ms

Możesz rozwiercić dysze tak żeby uzyskać 3,5-4ms na wolnych przy ciśnieniu 1.2.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-15, 07:52 

painball napisał(a):
te tulejki w E5 i 6 nie działają podobno

Koszt tulejki to niecałe 15zł z przesyłką, mnie kosztowała 12,5zł :).
Chyba warto spróbować, można dać dwie, wkręcając jedną w drugą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-18, 19:35 

Silniki turbo ciężko ogarnąć wtryskimi kp w całym zakresie bo kalibrowane są na 5ms na wolnych obrotach przez to brakuje im góry. W instrukcji lovato jest napisane że przy prawidłowym ustawienieniu mapy/dysze/ciśnienie silnik pobiera benzynę dopiero przy 4000/4500 obrotach wzwyż. Także przy normalnej jeździe jeździsz tylko na lpg, przy butowaniu instalka podpiera się benzyną.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-29, 23:37 


Czyli tutaj też można wyciągnać średnią z wierszy i taką ustawić w każdej linii?

Tak, bo i tak zweryfikujesz na drodze.

A co do Open Loop to skąd wiadomo że sterownik wchodzi w ten tryb?

Korekty się zerują, sonda przestaje falować tylko stoi na danej wartości. Wciśnij gaz w podłogę podczas jazdy, zobaczysz o co chodzi.
U mnie np. ecu przechodzi w OL gdy czas beny przekraczają 8ms.

Jeżeli w skanerze będzie cały czas parametr Układ paliwowy Pętla zamknięta nawet na postoju jak damy 5 tys obrotów to znaczy że nie ma OL?

Sprawdzasz podczas jazdy, gaz w podłogę. Powinno pokazać na skanerze pętla otwarta, jak oczywiście jest u ciebie bo nie musi być.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-31, 07:56 

Jest za bogato w stosunku do tego co masz na benzynie.
Zaznacz od 12ms do samego dołu wszystkie wartości i daj jedną wartość. Od tego pola odejmuj stopniowo wartości aż prąd sondy mierzony przez sterownik będzie taki sam jak podczas jazdy na benzynie, czyli -0,65mA.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-31, 19:11 

nyper napisał(a):
LTFT zmiania się tak szybko jak STFT

U mnie też tak jest, ecu ma kilkanaście korekt długich dla różnych obciążeń, w dodatku szybko się zmieniają.
Jak na benzynie lawirują w pobliżu zera to na lpg też tak ustawić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-31, 22:02 

A czy przy sondzie AFR łatwiej byłoby to ustawić?
CL? W CL masz cały czas stechiometrie, ecu to cały czas koryguje patrząc na sonde, dlatego masz korekty paliwowe. Sonda AFR pokaże jednakową wartość.

Z drugiej strony to ty masz sonde AFR w aucie ;).Prąd równy "0" stechiometria, ujemny bogata, dodatni uboga. Są auta z tą sondą gdzie ecu pracuje w całym zakresie w CL no i takie gdzie OL występuje, jak u ciebie.

Wrzucam zdjecie jak wygląda mapa u mnie :D.

Wiele osób widząc mapę po autokalibracji łapie się za głowe, wartości poszatkowane że sam ecu głupieje :D
Fakt, można ją lepiej dopracować, ale musiałbym wybrać się na autostrade. Podczas jazdy korekty długie mam tak 2, 3% na plusie, jak jak podniosę mapę żeby oscylowało w okolice zera to pojawiają się tez korekty ujemne, na benzynie tego nie ma więc mam ustawione jak teraz.
OL u mnie zaczyna się od 8ms.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-18, 09:57 


Czy montaż dalej od przepustnicy może mieć wpyw na prace instalacji czy podciśnienie w całym kolektorze jest takie samo?

Teoretycznie jest takie samo, zaleca się jedank mocować wkrętkę w części wspólnej kanałów. W każdym bądź razie tak jak masz teraz nie powinno źle wpływać na pracę instalacji, aczkolwiek można to poprawić.

Może listwa wtryskowa powinna być skierowana na równo lub ze spadem w dół ?

Najlepsza pozycja wtryskiwaczy jeśli chodzi o trwałość to pionowa dyszami do dołu, pozycja leżąca też jest dopuszczalna przez producenta. Nieprawidłowa jest pozycja dyszami do góry.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-20, 08:21 


zaznaczać te opcję z x1 czy z x2?

x1

regulacja ekstrawstrykiwań już jest bardzo dobrze nie dławi silnika, co ta opcja wgl robi ?

Dotryski czy tam ekstrawtryski można wyciąć lub nie, dodatkowo można wydłużyć tym suwakiem.
W poprzednim ustawieniu sterownik ignorował wszystkie wtryski poniżej 1.4ms czyli jak wystąpily to nie otwierał wtryskiwaczy lpg. Teraz przy obecnym nastawie wydłuża wszystko co jest poniżej 1.4ms o 0,5ms.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-22, 14:50 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-26, 00:11 


który sposób przełączania na LPG jest lepszy w lovato smart?

Ten który zapewnia płynne przełączenie, zależy od auta, sposobu montażu, zużycia instalacji... trzeba sprawdzić w praktyce.
Dodam że moja laguna lepiej przełącza się na wszystkich na raz.

Mylisz się, standardowe przełączanie w lovato to przełączanie sekwencyjne.
W opcji niestandardowe:
-czas np. 100ms wszystkie na raz, tzn. wszystkie w jednej sekwencji
-wtrysk np. 2, załączony jeden, przelatuje 2 sekwencje, potem następny...itd.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-27, 07:24 


15s

Tam nie ma "s", czyli było ustawione na 15, oznaczało to że po przebyciu 15 sekwecji dołącza jeden wtrysk lpg, potem znowu 15 sekwencji przelatuje dołacza drugi...itd.
Jak niestandardowe jest odznaczone to w pierwszej sekwencji dołączany jest jeden potem w następej drugi itd. To jest właśnie przełączanie sekwencyjne, 1 wtrysk na jedną sekwencje i takie przełączanie jest standardowe w lovato. W opcjach niestandardowe "wtrysk" przełączanie sekwencyjne jest dodatkowe wydłużone o liczbę sekwencji, dlatego najniższa wartość do ustawienia jest "2", bo "1" jest w standardzie :D.
Na temat "czas" napisałem już, nie będę się powtażał.

Dziwne, innym klikłeś podziękuj a mi nie, chociaż wytłumaczyłem ci jak korwie na rowie :roll:.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-27, 10:13 


No dobra a jak z tym sprawdzeniem połączenia wtryskiwaczy?

Wtyczki od wtryskiwaczy lpg masz oznaczone A, B, C, D i w takiej kolejności powinne być podłączone licząc od strony rozrządu (od lewej).
Teraz wchodzisz w zakładkę diagnoza, zostawiasz włączony tylko wtryskiwacz A i macasz czy to ten fizycznie klika :D, tak robisz z każdym. Jak zdarzy się że włączony będzie np. tylko wtryskiwacz trzeci C w programie a klika inny np. pierwszy, to oznacza że jest źle podłączony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-07, 06:37 

Jakbyś postudiował trochę forum to byś się dowiedział że podczas jazdy na lpg wskazówka opada w większości aut ponieważ ecu silnika szacuje sobie zużycie paliwa na podstawie czasów wtrysków pb. Ubywanie paliwa jest symulowane przez komputer i nie jest oparte tylko o sygnał z pływaka z baku.
Niektóre auta potrzebują emulator wskaźnika paliwa tak żeby po zgaszeniu silnika poziom paliwa się zresetował.

Chcesz sprawdzić ile ci spala benzyny na rozgrzewanie silnika? Zatankuj do pełna, po zrobieniu tych 400km na lpg zatankuj znowu, będziesz miał rzeczywisty pomiar.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-07, 19:12 


Po wymianie na stag qbox będzie można stroić na mapy

Nie, vavletronic nie da rady na mapy.
Ten silnik tylko na korekty, ma dwa banki sterowania, dwie sondy szerokopasmówki.

Jak wymienisz na staga to z obecej instalacji przyda się tylko butla, względnie reduktor.

Jak wtryski brc się skończyły jest możliwość założenia tańszych polskich wtryskiwaczy, aczkolwiek musi to zrobić kompetentna osoba.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-10, 06:20 

Szyna napisał(a):
Co do elektryki czym różni się qbox Basic od plusa?

https://youtu.be/s6Vz92v7oJU

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-12, 23:29 

Linki z przykładami adaptacji innych wtrysków do BRC:
post993463.html#p993463

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-15, 20:21 

Xense napisał(a):
Czy orietujecie się jak obliczyć dokładną wartość rozwiercenia dysz kalibracyjnych,

Jak kupisz wtryskiwacze dostaniesz tabelkę z doborem rozmiaru dyszy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-16, 11:44 

Czytałem,że późne przełączanie może mieć związek z nieprawidłowym podpięciem reduktora (np. w duży obieg) lub układ podgrzewania reduktora. Czy ze zdjęć można wywnioskować, że u mnie jest źle wpięte ?
Reduktor masz dobrze wpięty, blisko nagrzewnicy, równolegle na trójnikach, na krótkich przewodach.

Przy temperaturze przełączania 30-35 stopni taka honda ma prawo przełączać się po 3-4km i jest to zupełnie normalne.

Możesz zmniejszyć temperaturę przełączania na np. 20 stopni, wtedy będzie ci się szybciej przełączać.

Sprawdziłbym też rano gdy silnik zimny czy wskazanie temperatury reduktora pokrywa się z innym czujnikiem, np. temp. silnika lub otoczenia, bo nie jest powiedziane że czujnik masz dobry.

Ogólnie instalacje można ogarnąć żeby prawidłowo pracowała, tylko czy twój majster potrafi.

Na długie przewody też jest metoda w oprogramowaniu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-16, 15:20 

mzloty, ani ty ani ja nie wiemy co się faktycznie dzieje z tym autem, ile te używane części mają nalatane km i jaki jest ich faktyczny stan.

Można sobie gdybać. :)
Aczkolwiek nie jest powiedziane że nie ma to prawo działać.
Strona 2 z 5 [ Znalezione wyniki: 115 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO