Znalezione wyniki: 115

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-15, 22:08 

Paulo99 napisał(a):
co jeszcze oprócz za długich wężyków

Umiejscowienie wkrętek, regulacja...
Stan używanych podzespołów instalacji...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-17, 16:48 

kolmen, ty się łączysz jakimś przedwojennym programem.
Pobierz ten:
https://lovato.ru/assets/media/download ... 2.16_e.zip

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-18, 20:48 

Tarasss, masz butle zamontowaną do jazdy na wstecznym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-24, 19:53 

listwy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-03-24, 22:41 

Smolak99, potrzebujesz adapter do tego kabla co masz:
https://allegro.pl/oferta/adapter-ze-st ... e=facebook

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-26, 19:15 

Był gaz w butli?
MAP sensor może szwankować, albo elektrozawór w reduktorze zabrudzony.

Wyczyść elektrozawór.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-04-13, 19:24 

Jeśli chodzi zmianę kąta wtrysku to w stagu jest on niedostępny dla użytkownika. Był kiedyś podobny temat:
https://lpg-forum.pl/post959399.html?hilit=k%C4%85t%20wtrysku#p959399
Można wyprzedzić wtrysk lpg w sekwencji np. o 1.
Można zrobić to programowo lub zamieniając wtyczki od wtryskiwaczy lpg.
Żeby przyśpieszyć sekwencje o 1 zamieniając wtyczki od wtryskiwaczy lpg to kolejność ABCD(fizyczna, nie zapłonu) trzeba zamienić na DCAB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-15, 21:33 

Jakbyś miał czujnik FSU/PT/MAP to można usawić czytanie obrotów z wtryskiwaczy pb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-27, 11:55 

dan22 napisał(a):
"Grzebień", co to takiego?

o takie coś

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-28, 07:41 

W Dębicy masz przecież oddział GZW http://gzw.pl/
Właściciel tego warsztatu jest aktywny na tym forum sebastians-u146.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-30, 15:59 

przemek 22 napisał(a):
5ms.Czy muszę go koniecznie zmniejszyć poprzez rozwiercenie dysz?Cisnienie w programie pokazuje 1.33

Nie musisz ale możesz, możesz też podnieść ciśnienie na redku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-21, 08:32 

Wybierz sobie kawałek prostej, przejdź się raz na gazie, raz na benzynie będziesz miał porównanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-01, 22:57 


ogólnie to mam teraz mega problem z przełączaniem z PB na LPG. Oczywiście rzecz ma się z rana.
czasem użyje webasto czasem nie. bez różnicy. przejadę jakieś 150-250 metrów i przy przełączaniu potrafi nawet zgasnąć..... odpalę, przełączę jeszcze raz i bez problemu ewentualnie za 3 razem.

Może wtryski kleją, podnieś testowo temperaturę przełączania np. na 40 i zobacz czy będzie poprawa. Ile mają przejechane kilometrów? Możesz jeszcze pokombinowac z rodzajem przełączania, np. czas 100ms lub 200ms. Wyczyścić elektrozawór przy reduktorze.


może poprawić korekty od temp reduktora? może za duża dawka? za mała?


Można, ja mam tak ustawione że pierwsza wartość to -9.

Ja bym wypróbował jeszcze jak działa autoadaptacja w lovato easy fast :), oczywiście jak jest podłączona, niestety nie miałem okazji testować. Mój sterownik tego nie ma.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-02, 07:45 

turo204, ale przed spartańską metodą czyszczenia zrób test o którym napisał podol, dobrze gada :D.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-02, 07:34 

Wtryski pewnie są przybrudzone, możliwe że kwalifikują się do wymiany lub wymagają czyszczenia. Masz 1330h przejechanych na gazie, licząc 1h/50km daje 66500km.
Zrób zdjęcie z pod maski, jestem ciekaw jak to wszystko wygląda. :)
Możesz kupić denaturat i strzykawkę z grubą igłą. Przebijasz węża(który później wymienisz,) za filtrem FL i podczas pracy silnika na wolnych obrotach wskrzykujesz denaturat :D. Druciarska metoda ale działa, jak jedną lub dwie butelki dykty silnik przepali to powinno być ok.
https://youtu.be/n-wcTUaZLH8

W korekcie daje się + albo -, wartości same się układają. -9 to jedno kliknięcie od tego co jest teraz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-04, 09:34 

Przy takim silniku przydałaby się kompensacja ciśnienia.
Do tego potrzebne ci jest:
https://nagaz24.pl/krociec-lovato-listwy-stil-inj-1x12/
https://nagaz24.pl/filtr-fazy-lotnej-cz ... dnorazowy/
+dodatkowe opaski
+kawałek węża lpg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-04, 09:11 

nba, wkrętki OK, ale wężyki możesz przecież dać krótsze, przynajmniej o połowę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-04, 10:23 


Zastanawiam się czy nie mogę wykorzystać tego węża co idzie z tyłu tylko go przepisaćz drugiej strony?


On ma zostać, jego nie ruszaj, zasilanie ma być z dwóch stron, na tym polega kompensacja.
Taki najzwyklejszy wąż 9zł za 1m https://nagaz24.pl/przewod-north-fighter-lpg-cng-12-mm/
Są i droższe i lepsze, ale ma to sens jak wymieniasz wszystko.
Opłaca się przy okazji zamówić filtry w tym sklepie, bo i tak płacisz 10zł za wysyłkę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-09, 09:13 


I tak było z każdym wtryskiem przy pierwszym przełączaniu. Później już płynnie wszystko.

Czyli są przybrudzone, jak się rozchodzą to chodzą :lol:.

Co do błędów to dwa dotyczą sondy lamda na dwóch bankach, obwód grzałki. Wykasować i sprawdzić czy powraca, być może trzeba będzie wymienić.
Dwa pozostałe dotyczą katalizatorów, tutaj może być różnie. Padnięte katy albo mieszaka nieodpowiednia lub padnięte sondy za katalizatorami. Należałoby pojeździć trochę na benzynie i sprawdzić czy błędy powrócą.

Zmeniilem też przełączanie gazu ze względu na temp od -9 tak jak mówiłeś marcintju

Chodziło mi o korekcje od temperatury reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-09, 18:18 

Mlody855, to kup tańszy reduktor, może być nawet taki: https://www.phjacus.pl/R92-Reduktor-Tom ... p3326.html

A łączył się ze sterownikiem twój majster?
Może czujnik ciśnienia gazu wariuje?
Mam jeden czujnik wraz z filtrem na sprzedaż do lovato jakby co... :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-09, 09:53 


Póki co błędy te wyskakują jak ostro przyspieszam do tych 180-200

Sprawdzić na benzynie czy podczas takiego przyśpieszania błędy się pojawią.


Czyli czyszczenie metoda spartańska czy może wymienić, a może oddać do czyszczenia?

Jak wymienić to na ACW03 lub barracuda.
Co do czyszczenia, można spróbować denaturatem moim zdaniem. KPki są zalutowane, teorytycznie można je rozebrać ale szkoda się w to bawić. Poza tym są fabrycznie skalibrowane na jednakowy wydatek po rozebraniu bez odpowiedniego sprzętu nadadzą się raczej do wyrzucenia.
Widziałem chyba na yt jak ktoś sobie zrobił przyrząd do czyszczenia, wyglądało to tak że był zbiorniczek z denaturatem podłączony do wtrysków i podawane było na nie napięcie z akumulatora w formie impulsów. Także denaturat sobie przepływał przez wtryski i je przepłukiwał.

Jest też opcja czyszczenia w myjce ultradźwiękowej, ale samo moczenie moim zdaniem nic nie da. Należałoby podać napiecie w formie impulsów tak żeby wtryski pracowały podczas czyszczenia. Na yt jest filmik jak ktoś czyści Medy w ten sposób.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-12, 07:09 

krzys4m, prawdopodobnie wtryskiwacze do wymiany lub do czyszczenia.
Czy w Dębicy kogoś znajdziesz od LR to nie wiem, ale użytkownik lydi10-u27782.html ma doświadczenie z podmianką wtrysków włoskich na polskie w LR, także z nim się skontaktuj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-15, 16:44 


Nie do końca się z tym zgadzam , bez rzetelnego sprawdzenia wydatku , uważam to za mit powielany na tym forum.

AC deklaruje że ich wtryskiwacze są skalibrowane na przepływ podczas produkcji, ich konstrukcja nie wymaga ruszania śruby kalibracyjnej w celu rozebrania i wyczyszczenia. Kiedyś nawet śruby kalibracyjne były zabezpieczone, teraz już nie są. Także jak trafią się wadliwie skalibrowane to lipa. W ACW03 żeby przestawić wtyczkę odkręca się 4 śrubeczki na torx i tłoczek wylata :D (info dla tych co nie wiedzą).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-15, 15:52 

mcludi, ACW02 masz na listwie. Można łatwo je rozebrać do czyszczenia i nie trzeba ich kalibrować po czyszczeniu. Występują też zestawy naprawcze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-21, 20:27 

tonsil12 napisał(a):
A no jest założona odwrotnie... Ale w 1.1 MPI nic złego z tego powodu się nie działo i wyjeżdżałem gaz do końca.

Ale 1.2 ma lepszego kopa :lol: dlatego przerzuca na pb.
Strona 3 z 5 [ Znalezione wyniki: 115 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO