Znalezione wyniki: 75

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-05-01, 12:57 

Bo to było ciśnienie kalibracji i każda odchyłka od tego ustawienia zmusza sterownik do korekcji i dlatego warto mieć takie ciśnienie w reduktorze żeby tych korekt nie robić.

A to czy gazownik ustawiał cisnienie podczas kalibracji i kalibrował to już inna bajka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-11-06, 19:55 

Do Parkera dawałem te https://allegro.pl/oferta/opaska-sprezy ... e=facebook i jest dobrze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2019-12-23, 11:00 

Uszkodzony sterownik, oddać do naprawy, kupić nowy itp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-17, 12:23 

zamieniłbym wkrętki w "jeżdżonym" kolektorze na kierunkowe
https://www.phjacus.pl/441-Krociec-kole ... p2474.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-17, 17:06 


Wkrętki kierunkowe zasadza działania trochę mi przypomianją mikser strumieniowy, który był alternatywą dla palnikowego.

ba, nawet eżektor to jest :D
sam spróbuj wykazać (bo nikt dla ciebie badań nie wykona) wyższość któregoś z rozwiązań, kiedy różnice ocierają się o błąd pomiarowy dla takiego silnika
gdyby tu chodziło o ulokowanie wtrysków na wężykach 5 mm zamiast 150 to byłoby o czym dyskutować

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-17, 18:03 

Jeśli silnik pracuje na lpg bez zastrzeżeń na wolnych obrotach, to jedynie "pokusiłbym się" na wkrętki kierunkowe. Podobnie mam nawiercony kolektor w starym 1.2 16v w Fiacie, 180kkm na samym lpg i silnik chodzi bez zastrzeżeń na zwykłych wkrętkach. Przy silniku nic nie robione za ten przebieg. pozdrawiam

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-23, 09:31 

Dlatego właśnie , wierciłem wcześniej ;)

a sposób na uciekanie wiertła to wytopienie dziurki gorącym grotem z lutownicy ....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-23, 09:40 

Przyśpieszenie wału korbowego na podstawie czujnika wału .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-23, 19:07 

Podobnie jak benzynowce wykrywaja missfire i wyznaczaja cylinder contribution. Sterownik ma zapisany czas pomiedzy impulsami z CKP. Zazwyczaj przyucza sie podczas dlugiego hamowania silnikiem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-01-23, 20:09 

Na podstawie przyspieszeń prędkości obrotowej wału korbowego, jak pisał soul i czujników stuku z reguły 1 na dwa cylindry umiejscowiony pomiędzy nimi. Trzeba znać też kolejność zapłonów, żeby prawidłowo interpretować korekty. Cylindry w grupie PSA liczy się od skrzyni biegów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-19, 01:09 

To co nazwałeś wypadaniem wtrysków to są dotryski kolego.
A błąd długości kolektora to sprawdź czy wkrętki nie siedzą w klatkach bo jest to całkiem prawdopodobne

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-19, 06:41 

marcinc202 napisał(a):
To co nazwałeś wypadaniem wtrysków to są dotryski kolego.

potwierdzam
marcinc202 napisał(a):
A błąd długości kolektora to sprawdź czy wkrętki nie siedzą w klatkach bo jest to całkiem prawdopodobne


możliwe, lecz jeszcze pozostają do sprawdzenia zaworki sterujące klapkami

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-02-19, 07:41 

marcintju napisał(a):
ale żeby wystepowały na wolnych obrotach?

a co????, w Fordach to norma.
marcintju napisał(a):
gofast ma opcje czytania obrotów z cewki?

nie ma

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-28, 21:41 


Jak nie wyjdzie w pionie to zwracasz za paliwo.

mogę, ale jak wyjdzie to klękniesz jak powiem ile to kosztuje :D

daj spokój niedawno w innym temacie stwierdziłeś, że skrócenie wężyków o kilkanaście centymetrów nie zrobiło różnicy w pracy silnika jaki poprawiałeś a tu się napinasz strasznie w tej Micrze

przedłuż wężyki przy obecnych wkrętkach, postaw wtryski bardziej pionowo i śpij spokojnie :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-29, 08:57 

https://archiwum.allegro.pl/oferta/glow ... 51020.html
coś lepszego;
https://www.castorama.pl/uchwyt-wiert-k ... 55945.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-05-29, 10:14 

marcintju napisał(a):
Jak będzie lipa to wrócę do tego co jest.

no jak komuś się nudzi, to dlaczego nie...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-06-24, 19:37 

Podobno jest wadliwa seria cewek więc reklamacja bez problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-13, 09:07 

Artysta, wirtuoz lpg, z bagazem doswiadczenia, udzielajacy sie we wszystkich tematach...i nie jest montazysta?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-13, 11:53 

Dajcie spokój , chłop głupi nie jest. Żeby chociaż polowa majstrów od gazu miało taką wiedzę, to poziom gazownictwa w kraju byłby o wiele wyższy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-23, 09:45 

Akurat w tym silniku można dać listwę, bo montaż pojedynczy niewiele wnosi. Ja bym wolał zestaw nr 2 z barracudą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-31, 12:43 

1. Sonda wąskopasmowa nie nadaje sie do pomiaru AFR przy WOT.
2. Zmień myślenie z AFR na lambdę, bo przy dwóch paliwach łatwo sie pomylić. Często EGT na LPG jest mniejsze na tej samej lambdzie.
4. 0,85-0,87 lambda na benzynie.
5. Niższe

Znaczenie ma też kąt zapłonu, jeśli masz cofanie zapłonu przez sterownik na benzynie to LPG to w jakimś stopniu je zniweluje, bo ma więcej oktan czyli jest mniejsza tendencja do stukowego. Z kolei wcześniejszy zapłon to mniejsze EGT.

Jakiś czas temu na zagranicznych forach znalazłem informację, że na LPG nie warto przelewać w celu obniżenia EGT, bo nie ma zjawiska odparowania paliwa, które powoduje schładzanie i ludzie radzili lambde 0,87-0,9. Problem w tym, że takie działanie nie uwzględnia późniejszych niedomagań ze strony przepływomierza itp. a sam gaz jest dość brudny u nas i nagle może sie okazać, że przy WOT jeśli ECU idzie w OL z ustawionego 0,87 zostanie 0,95-1 dlatego dla bezpieczeństwa raczej się podlewa więcej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-10-31, 20:31 

Lambda nie. Poza tym optymalna dla jakiego silnika?
Co innego w N/A, co innego w doładowanym a jeszcze inaczej w grubo doładowanym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-11-01, 08:58 


Ciekawe jak to wygląda w autach gdzie mamy cały czas CL i sonde wąskopasmową na pokładzie . Też stroicie takie silniki za pomocą sondy AFR?


CL nie stroi sie podglądając AFR. To powinieneś wiedzieć: CL stroi sie podglądając korekty. A czy są auta z wązką, które nie wchodzą w OL? Ja chyba nie spotkałem.
Albo inaczej, zostawiamy te lambdy i AFRy, skoro sonda wąska pokazuje dwa stany to jak złapiemy moment przejścia z ubogiego na bogato i zostawiamy na bogato to czy nie jest wtedy gaz dobrze ustawiony? Mamy bogatą mieszanke, EGT powinno być dobre dla silnika, moc też wyższa od stechiometrii. Nie mamy za bogato bo jednym "kliknięciem" przeszliśmu z stanu ubogo na bogaty i na tym się zatrzymaliśmy.


Niestety nie jest tak prosto. Od tego mamy drogi Panie zewnętrzne sondy WBA do wętkniecia w pupicię i ustawienia porządnie.

Na skróty dobrze sie nie da. Na skróty za pomocą podględu napięcia można po japońsku jak gdzies pisałeś.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-11-03, 09:58 


Jaka to może być usterka?

Źle wyregulowana linka gazu ( jeśli auto na linkę ) - z tym to się już nie raz spotkałem.
Może być TPS coś nie teges.
Ze dwa czy trzy razy to po prostu jakiś dziwny dywanik był założony i nie dało się całkowicie w podłogę dać - niby wrażenie było, że jest do podłogi, ale jednak nie było ( obserwacja parametrów OBD potwierdzała niepełne otwarcie/wychył )
Kojarzę jakieś mondeo z podobnym zjawiskiem, ale finalnie wchodził w OL, tylko zdaje się dopiero powyżej 4 czy 4,5 krpm. Ale w końcu wchodził. Jeszcze cos innego niż ford też takie coś miało - nie pamiętam marki, ale tez dłuuuugo trzymało CL, niemniej w końcu wchodziło w OL.


Znalazłem post o którym pisałem wcześniej(mały vag i cl do końca), ale nie był to kol lydi10 tylko azydek.

On tam napisał że drugi bieg i podłoga - to jest średnio miarodajne, sporo aut "wie" na jakim jedzie biegu i bywają do tego osobne korekcje w sofcie. Do OL to tak minimum trzeci bieg i trzeba dokręcić na obrotach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2020-11-30, 11:15 

Ja jak widzę, że jest jakiś problem to informuję klienta i przedstawiam opcje do wyboru.
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 75 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO